Spørgsmål

Prisstigning Igen

Nu stiger prisen igen på Yousee abonnement med begrundelsen at man ikke er fulgt med markedet prismæssigt.

Det er jo fuldstændigt vanvittigt at forringe et produkt i den grad som Yousee har gjort og så derefter sætte prisen op..!

Man kunne være helt nervøs for at det er fordi de kunder som bliver tilbage, hvis der da til sidst er nogen skal betale gildet for alle dem som er flygtet på grund af Yousees politik.

Kom Igen !!!!

Ellers er vi mange flere som ikke gider være til grin mere.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8

Hvor har du set det!

Omdømme 7
Badge +6

Jeg har heller ikke hørt om nogen prisstigninger overhovedet, hverken på mit internet, telefoni eller de faste TV pakker vi har igennem vores antenneforening.

Omdømme 7
Badge +7

Der skrives på FB som svar på et opslag.

YouSee Hej 

Tak for din henvendelse.

Det er korrekt at der er enkelte af vores ældre tv pakker der oplever en prisstigning her nu, dette har været planlagt i længere tid.

Der er tale om pakker vi ikke sælger længere, og som ligger på prispunkter der ikke har fulgt med udviklingen som mange af vores andre kunder har oplevet.

Vi har kontinuerligt og er fortsat i gang med store forbedringer og fremtidssikring af netværket, og det er en af årsager til, at disse resterende pakker nu oplever en prisstigning. så de er nærmere vores andre pakker.

Du ønskes en god dag herfra.

Mathias

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Min pris er også samme, er steget en lille 10 kr. på mobil skyldes så mere Data. Så det overlever jeg nok.

Mit Blad selv osv er ikke steget. 

ja mit er steget meget så ny udbyder, træt af yousee svindel gang på gang løgn

Besvar