Spørgsmål

primære mailadresse

Omdømme 1

Hej. Jeg prøver lige her. Efter omlægning af Yousee webmail er min sekundære mail blevet den primære mail. Jeg vil gerne lave det om til den mail der gennem flere år har været min primære, men det kan ikke lade sig gøre. Jeg har prøvet at følge det som står på hjemmesiden, men det kan ikke lade sig gøre. Jeg har kontaktet support et par gange uden at de kunne hjælpe. Den sidste jeg talte med bad mig gudhjælpemig om at glemme alt om Yousee mail og skifte til en webmail (ie gmail). Det kan da ijje passe at jeg ikke kan få det lavet om til det som det har været før. Nogen forslag?

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du kan rette i dine alias og mail konti med Mailindstillinger på Mit YouSee. Du kan oprette til og med 5 mail konti med den nye mail. 

Omdømme 1

Min mailadresse har altid været den primære, men nu er det min kones mailadresse som er den primære, og jeg kan ikke ændre det nogen steder.  Det er sket i forbindelse med omlægningen af webmailen. Lige siden det er sket er det væltet ind med spam, hvilket tidligere var stort set lig nul. 

Besvar