Penge tilgode


Jeg har fået en kreditnota, og jeg vil gerne pengene overført. Der står i brevet at jeg skal via selvbetjening taste nødvendige info ind. Jeg kan ikke gennemskue hvor i selvbetjening jeg gør dette?


37 Kommentarer

Der stod intet på kreditnotaen. Kun en adresse til en yousee side hvor jeg kunne taste kundenr, kreditnota nr og sikkerhedeskode ind. Da jeg prøvede i formiddags gik den bare ind på velkommen til yousee siden når jeg trykkede godkend. Prøvede igen for fem minutter siden og så gik den ind på en TDC side hvor jeg endelig kunne komme videre. 

Omdømme 7
Badge +8
natteheks skrev:
Mjaa fandt da endelig frem til regningsarkivet men den sidste faktura hedder nr 15. Den kreditnota jeg sidder med er nr 16 og står ikke på listen. Hvad gør man så? Beløbet er under 1000 kr.

Står det ikke på kreditnotaen?

Mjaa fandt da endelig frem til regningsarkivet men den sidste faktura hedder nr 15. Den kreditnota jeg sidder med er nr 16 og står ikke på listen. Hvad gør man så? Beløbet er under 1000 kr.

hahahahaha!!!

Omdømme 1
Hej lagger

Gad vide om det er derfor TDC har stillet denne side til rådighed:

https://selfcare.tdc.dk/regning/udbetalingdeep/?csref=_tdc_dk_udbetaling

Overrasket humørikon

Har ringet for en uge siden;men har endnu ikke modtaget en kreditnota. Hmmm???

Det er ederfløjtemig da ualmindeligt bøvlet at få for meget indbetalt tilbage. Sjovt nok er det overhovedet ikke bøvlet når trafikken går den anden vej. Når du så henvender dig telefonisk,kan du vente i tlf.slusen i timevis.

Det er ganske enkelt bare ikke godt nok= meget dårlig service. :-(((

Omdømme 1
jerk skrev:
Hvad gør jeg for at få mine penge?

Jeg orker ikke at hænge i røret i timevis for at få svar! Men jeg vil gerne have TDC's kommentarer til det hele.

Hej jerk

Selvbetjening på nettet ER en god ting ved de firmaer som tilbyder deres kunder en selvbetjening, Punktom.

Når du ikke er kunde, kan du da ikke forlange, at din selvbetjening skal virke.

Du får ikke en kommentar fra tdc, da dette forum er et kunde/bruger-forum. Du er registret her i forum som anonym. Administrator for forum kan se hvem du er, men det er ikke forum'teamets opgave at hjælpe i denne sitiation, og hvis de kunne hjælpe, ville du få samme besked, som den jeg kan give.

Derfor er du desværre nød til at ringe til TDC, hvis du ønsker en nærmere forklaring på dit tilgodehavende.  Glad humørikon

Hej

Jeg har opsagt mit abonnement og har derfor ikke noget telefonnummer hos TDC mere. Dog har jeg stadig et login til TDC.

Jeg har fået en kreditnota på lidt mindre end 1000 kr. Det er ikke lykkedes for mig trods flere timers forsøg og forsøg ad de indgange, som "Rasmus - TDC" har angivet på Forum, og hvoraf kun én tilsyneladende virker. "  /Udbetaling"-siden virker ikke mere.

Når jeg gør som angivet på siden som tilsyneladende virker, er beskeden til mig: "Du har ikke længere et tilgodehavende, da beløbet er brugt til dækning af gæld til TDC". Denne besked for jeg umiddelbart efter, at jeg har modtaget kreditnotaen, som selvsagt fortæller mig, at jeg har penge tilgode!!  Derefter bedes jeg gå til selvbetjening, hvor jeg kun kan komme ind ved at tilknytte mit telefonnummer, som jeg ikke har mere. Så nu kører jeg fast i selvbetjeningen.

Hvad er det for en gæld mit tilgodehavende dækker?

Hvad er der galt med selvbetjeningen?

Hvorfor får jeg ikke korrekt information om tilgodehavende og en vejledning der gælder?

Hvorfor er selvbetjening en fordel for kunderne? Jeg har aldrig i mit lange liv brugt så meget tid på at ordne mellemværender med "forretninger" som efter verden er gået over til selvbetjening via nettet. Jeg synes selvbetjening generelt er en narresut, fordi det  sjældent kan løse de mest almindeliget forekommende "forretninger". Banker undtaget.

Hvad gør jeg for at få mine penge?

Jeg orker ikke at hænge i røret i timevis for at få svar! Men jeg vil gerne have TDC's kommentarer til det hele.

jeg har fået en kreditnota,og jeg vil gerne penge for chek

Omdømme 4
Jeg har fået en tilbagemelding omkring fejlen på https://selvbetjening.yousee.dk/udbetaling

Vi har et system til vores fastnetlinjer, som hvad vi ved af, fungerer som det skal, og så har vi et til rene mobilkunder, og her har vi åbenbart haft en periodisk fejl i et stykke tid, som er blevet fejlmeldt flere gange, og det er nu blevet fejlmeldt igen.

Hvis I oplever fejl, men ellers har fået pengene udbetalt via 70703030, er I meget velkomne til at sende mig en besked med jeres kontonummer, så vil jeg undersøge nærmere hvor fejlen ligger.

Vh.

Rasmus
Omdømme 4
Hej Maya1978 og iMac

Det er selvfølgelig ikke i orden, at siden ikke virker, jeg sørger for den bliver fejlmeldt.
Og som Majah også gør opmærksom på, er der opstået fejl flere steder i Selvbetjening, efter den er blevet opdateret, så meld endelig ind, når I oplever fejl.

Mht. udbetaling af pengene, er I meget velkomne til enten at ringe til vores Kundeservice på 70703030, som har åbent på hverdage i tidsrummet 8:00-17:30, eller sende mig en privat besked, med telefon- og kontonummer hos TDC, koden fra kreditnotaen, bankkontonummer og også gerne et mobilnummer, så skal jeg nok sørge for at pengene bliver udbetalt.

Vh.
Rasmus - TDC

Omdømme 1
Det røde skilt ser jeg desværre også lidt for tit i selvbetjening. Trist humørikon

Omdømme 4
Badge +1
Ja, Maja H, det har du aldeles ret i, har det er også gjort, alle de gange jeg får "der er opstået en fejl", desværre uden response. Min konklusion er: det fungerer bare ikke!

Nu kom der en ny version;

Skærmbillede 2013-06-01 kl. 23.53.01.png

Omdømme 1
 Når der er fejl på den side, bør det meldes, ved linien med det  gule "i".

 Men hvis man automatisk havner her i forum, er der vel ikke linien med det gule "i", derfor spurte jeg, så det kan blive fejlmeldt.

Omdømme 4
Badge +1
Min process havner ikke automatisk i Forum, men får denne meddelse, om og om igen "der er opstået en fejl":

pengetilgode.jpg

Omdømme 1
Maya1978 skrev:
De henviser i deres faktura til https://selvbetjening.yousee.dk/udbetaling og så ryger man direkte ind på siden her
Hvornår er det i processen, du automatisk havner i forum?
Jeg har nøjagtig samme problem, det er faktisk temlig uhyggeligt, at et firma som Tdc taklet denne situation således. De henviser i deres faktura til https://selvbetjening.yousee.dk/udbetaling og så ryger man direkte ind på siden her hvor der er en masse mennesker der har samme spørgsmål. Det virker nærmest som en dårlig drøm hvor man bliver taget godt og grundigt ved
næsen
Omdømme 4
Hej Sally

Du må meget gerne sende mig en privat besked, så skal jeg nok se på det.

Tryk på mit brugernavn ude til venstre, mens du er logget ind, og vælg "Send en privat meddelelse til denne bruger" i højre side.

Jeg skal bruge dit telefon- og kontonummer hos TDC, koden fra kreditnotaen, samt dit bankkontonummer og også gerne dit mobilnummer.

Så skal jeg nok få pengene overført.

God weekend.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej TDC

Jeg er ikke længere kunde hos jer, men har stadig penge hos jer. I min sidste regning er der et link til: https://selvbetjening.yousee.dk/udbetaling, men når jeg går der ind og udfylder Kundenummer og Kreditnotanummer så kommer der en fejl melding: Vi kunne ikke finde en faktura, der matcher din indtastning. Kontrollér din indtastning og forsøg igen.
Jeg har prøvet at finde hjælp i andre indlæg, men fandt ikke et svar.
Hilsen Sally
Omdømme 4
Hej

Send mig gerne en privat meddelelse men linket du benytter, samt telefonnummeret det drejer sig om, og de oplysninger du ellers bliver bedt om at indtaste, så skal jeg nok tage et kig på det.

Notér også gerne en kontakt-e-mailadresse eller telefonnummer.

For at sende en privat meddelelse, skal du trykke på mit brugernavn mens du er logget ind, og vælge "Send en privat meddelelse til denne bruger" ude til højre.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej nu har jeg prøvet at gå ind men nu kan den ikke finde kreditnota

Mvh  Arodreng

Omdømme 4
Hej Arodreng

Er det linket https://selvbetjening.yousee.dk/udbetaling, du benytter, eller hvilket link er det?

Vh.

Rasmus - TDC
Hvad skal man gøre når den ikke vil acceptere mobilbredbåndsnr. for det er det der skal tilbagebetales der bliver jo meldt forkert tlf. nr. ?

Omdømme 4
Hej Maja

Oplever du stadig denne fejl, og er det inde på https://selvbetjening.yousee.dk/udbetaling

Hvis det stadig fejler, må du meget gerne skrive til kundeforum@tdc.dk med dit telefonnummer, sikkerhedskode fra kreditnotaen, samt nummeret på din bankkonto, så sørger vi for at få pengene overført.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar