Svar

Optage via APP


Jeg kan se, at der for et års tid siden blevet skrevet om udfordringer med at optage via APP’en. Den gang havde jeg også den udfordring - og det har jeg stadig. 

Er fejlen ikke rettet, eller er funktionaliteten fjernet?

 

icon

Bedste svar af Slangefar 21 juli 2020, 22:53

Funktionen er nedlagt på DSL, da YouSee ikke kunne få den til at virke ordentligt. 

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Jeg kan se, at der for et års tid siden blevet skrevet om udfordringer med at optage via APP’en. Den gang havde jeg også den udfordring - og det har jeg stadig. 

Er fejlen ikke rettet, eller er funktionaliteten fjernet?

 

:slight_smile: Oplever ingen problemer, her med optagelse fra TV og Film appen. Mobil

Link her Til YouSee Tv & Film app'en. Hvis det er  App på TV.  https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/ys-app-paa-tv

Du kan eventuelt prøve at afinstallere Appen og genstarte din enhed og installer appen på ny om det hjælper. Hvis intet hjælper, så prøve at kontakt youSee kunde service.  https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Måske andre Bruger herinde har forslag-

 

Tak for dit forslag, men det hjælper desværre ikke at genstarteog geninstallere. 

Omdømme 7
Badge +7

Har du internet via telefonnettet (DSL)? 

Ja, det tror jeg!

Omdømme 7
Badge +7

Funktionen er nedlagt på DSL, da YouSee ikke kunne få den til at virke ordentligt. 

Øv, men mange tak for info!

Omdømme 7
Badge +7

Funktionen er nedlagt på DSL, da YouSee ikke kunne få den til at virke ordentligt. 

Hej @tinabrandt123 

Det er rigtigt hvad Slangefar skriver her:relaxed:

Dog tilbyder vores Humax YS4000 tv-boks denne mulighed, så hvis du gerne vil have, så kan du eventuelt prøve at kontakte vores kundeservice på tlf. 70704040 og undersøge mulighederne for at få denne tv-boks. 

God dag. 

Besvar