Svar

"min side" menuen - hvordan renser man oversigten

Under “Menu” > “Min side” punktet, viser den en del film som vi enten har set helt færdig, eller er i gang med at se. Selvom filmen er set færdig, står den der stadig som om vi stadig er i gang med at se den, og hvor man så kan fortsætte hvor man slap.

Problemet er at man ikke kan rense oversigten, som bare bliver mere og mere fyldt op med film vi enten ikke gad se, eller har set.

HVORDAN rydder man denne oversigt?

icon

Bedste svar af Kasper 10 juni 2021, 11:10

Hej i tråden 

Indhold under Min side altså , i dette tilfælde “sidst sete”,  vil ligge i 12 måneder. 

Der er ikke en funktion til at rydde denne oversigt, men jeg vil sende ønsket videre. 

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er der ikke en brugerfunktion til. 

Det er der ikke en brugerfunktion til. 

Nej, så langt var jeg også kommet til :-) Og det er egentlig lidt mærkeligt at man ikke kan rydde denne oversigt.

Skal I fra yousee rydde den for mig? I så fald må I gerne gøre dette..

Den eneste måde jeg kom frem til at jeg kunne rydde oversigten, var at fravælge den kanal (Dansk Filmskat) jeg havde set nogle film fra.. Da den blev valgt fra, forsvandt filmene fra “min side” oversigten… men så snart jeg tilvalgte Dansk Filmskat igen dagen efter, var de alle tilbage.. suk...

Omdømme 7
Badge +7

Det er som det er, for en del tid siden var der er forespørgsel på FB om det var noget der ville ændres på, og det er det ikke. Det ændrer sig selv automatisk.

ok, spøjst at man laver en dysfunktionel funktion og så ikke vil rette den til.

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke det store problem for de fleste vil jeg tro, det har kun været nævnt 2 gange her på forum, og kan kun mindes at det en gang har være skrevet på You See FB.

Har selv haft boksen, og det var på ingen måde et problem.

Omdømme 7
Badge +7

Hej i tråden 

Indhold under Min side altså , i dette tilfælde “sidst sete”,  vil ligge i 12 måneder. 

Der er ikke en funktion til at rydde denne oversigt, men jeg vil sende ønsket videre. 

Besvar