Spørgsmål

MEGET DÅRLIG BEHANDLING AF YOUSEE OG JERES PERSONALE

yousee.

FIK BREV DEN 22. MARTS OM VI VILLE HAVE FIBERNET., RINGER DEN 23. MARTS AT DET VIL VI GERNE.

EFTER EN MÅNED HØRER VI INTET. VI RINGER, OG HVAD VISER DET SIG. VI ER IKKE MELDT TIL.

DET BEKLAGES, MEN SÅ MÅ I VENTE TIL DEN 15. JUNI.

FLERE GANGE INDEN DEN 15. JUNI RINGER JEG, FOR AT HØRE , HAR I NU KONTAKTET EWII.

JA , JA BLIVER DER SAGT HVER GANG. JEG RINGEDE 6 GANGE, HAR ALLE NAVNE PÅ DEM JEG TALTE MED..

DEN 1. JUNI STÅR VI OP KL. 6, FOR AT VÆRE KLAR. DER SKER INTET, JEG RINGER KL. 9, FOR AT HØRE HVAD DER SKER. JAMEN BLIVER DER SAGT EWII ER DER OM 1 ½ TIME OG TEKNIKERNE , DER SKAL LAVE DET INDENDØRS KOMMER KL. 13. DER SKER INTET. KL. 16 RINGER JEG IGEN, OG EN AF JERES MEDARBEJDERE SIGER , DE ER PÅ VEJ. DER SKETE INTET.

DET SIGE DET GJORDE DER, I KOTTEDE ALLE VORES PROGRAMMER OG VORES FASTNETTELEFON.

NU HAR VI IKKE HAFT TV KUN TV2, INTET ANDET . OG VI HAR HELE DEN STORE PAKKE, BETALER 1175, OO HVER MÅNED. DENNE HISTORIE BURDE TIL EKSTRA BLADET.

HVORDAN KAN MAN BEHANDLE SINE KUNDER SÅDAN. VI FIK EN SMS, AT VI VILLE HØRE FRA EFTER 3 HVERDAGE. INTET ER SKET, OG I VILLE SKRIVE TIL EWII, MEN DET TAGER 5 DAGE.

HVORFOR KUNNE I IKKE TILBAGEFØRE VORES PROGRAMMER IGEN?????????? TIL TELEFONNETTET, SOM VI HAVEDE. DET ER JER DER HAR KONTAKTET OS, OM VI VILLE HAVE FIBERNET. I HAR HAFT 3 MÅNEDER TIL AT KONTAKTE EWII.

JERES MEDARBEJDERE ER INTET VÆRD. DE SIGER FORSKELLIGT TIL OS. EN GANG FIK JEG EN LEDER JOHAN, MEN HAN GJORDE HELLER INTET..

HÅBER VIRKELIG AT DER SKER NOGET, OG AT I SVARER OS.

HÅBER VIRKELIG AT VI FÅR EN DEKORD FOR AT UNDVÆRE TV I EN UGE. MÅSKE MERE.

HVEM KAN MAN RINGE TIL, DER VIRKELIG VED NOGET OG KAN GØRE NOGET.

EN MEGET UTILFREDS KUNDE.

ANNI TERKILDSEN

SAGSNR. xxxxxxxx

KONTONR. xxxxxxxxx

/Redigeret af forum-teamet: Fjernet personlige oplysninger

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Der er ingen kontakt til You See her på forummet, du skal skrive til dem på deres FB side så ser de det, forummet er for brugere til brugere, og styret af brugere.

Der må ikke skrives person identificerbare oplysninger på forummet, ej heller på FB. De givne oplysninger skal slettes.

Besvar