Spørgsmål

Manglende / ikke synlig webmail

Er der er overhovedet nogen hos YouSee som arbejder på de henvendelser man foretager, og som oveni købet bliver optaget? Jeg har siden 7. april 2020 rettet henvendelse vedrørende manglende/ikke synlig webmail på Mit YouSee, jeg har ringet omkring 25 gange og fået oprettet 2 "single sign on" sager, er blevet lovet 2 gange, at der ville blive ringet tilbage, men intet er sket? Problemet er, at min bærbar er stået af og jeg har ikke adgang til mine mails, og kan ikke huske det gemte password, - derfor var det jo oplagt, at kunne bruge webmailen, men den eksisterer ikke, selvom det er en 20 år gammel mailadresse, som blev overflyttet fra TDC til YouSee. Hvordan får jeg løst mit problem?

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3

Har set om du har muligheden Mailindstillinger på Mit YouSee? Så kan du sætte et nyt password for en mail klient. 

Omdømme 6
Badge +5

Har du prøvet dette https://kundeservice.yousee.dk/login-og-mit-yousee/login/glemt-login.

En anden mulighed kan jo være, du er så heldig at. din Browser stædig husker Brugernavn og Adgangskode. 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @1Bsanorton 

Jeg håber du har fået løst problemet:relaxed:

Hvis du kunne bruge et af svarene i denne tråd, så markér gerne det bedste svar via knappen med samme navn.

Rigtig god dag.

Besvar