Kundeservice


Havde ventet i kø, startede som #18

Katja, svarede. Jeg ville vide hvordan man kunne sikre sig at 5G faktisk var aktiv på min nye Samsung telefon.

Det vidste hun ikke, og eneste forslag var at gå i butikken.

Absolut ikke service minded. Var uprofessionel og afvisende.

Idag d. 26 oktober  2020 kl 16.20

mvh


2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Så afvisende som du beskriver på dette forum har medarbejderen ingen mulighed, eller indflydelse på. Det omhandler om måneden og ikke datoen :wink:

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Er link her til at se, og følge med. hvor langt TDC er nået med udrulning af 5G lige pt.

Se, hvor 5G dækker på nuværende tidspunkt

https://tdc.dk/5g?fbclid=IwAR2y3kvMLD9VV2JhmEhrJyDoYe3BExFwKSDgHUhfqVJB78QrJtEpmnf-hUU

Se dækning i dit område. https://daekning.tdc.dk/tdcnetmap_ext_tile2/

Besvar