Spørgsmål

Kan ikke modtage bestemte mails.

• 20 marts 2020
  • 1 kommentar
  • 67 visninger

Jeg kan ikke modtage mails fra bestemte personer. I dette tilfælde fra en gmail.com, en adresse jeg ellers aldrig har haft problemer med. Afsenderen har tjekket sine indstillinger uden at kunne finde fejl.

Jeg har været inde på webmail og tilladt mails fra denne adresse under ‘betroede mails´’ men det virker ikke.  Jeg har ligeledes oprettet et filter, som tillader at mails går i min indbakke, men det virker heller ikke.

Jeg er meget aktiv i en forening og det er meget nødvendigt for foreningen, at jeg kan modtage disse mails.

Hvad gør jeg??

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Hej @LyngeRode 

Velkommen på YouSee Forum! :) 

Der er desværre ikke nogen bruger, der har været inde med et bud på svar, så jeg byder lige ind. 

Først og fremmest har du så tjekket spam-mappen? Det afhænger nemlig af på indholdet i mailen, hvordan denne sorteres hen i din mailboks. 

Hvis den ikke ligger dér, så vil jeg anbefale at kontakte postmaster på postmaster@  (skriv det din mail hedder efter @’et) med information om, afsenderadressen, modtageradressen (altså din mailadresse), titlen i emnefeltet på den mail der ikke nåede frem,  samt tid og dato for, hvornår mailen er sendt til dig. Får afsender en fejlbesked, må den ligeledes også gerne oplyses i mailen til postmaster. 

Det er vigtigt, at du ikke poster mailadresser her på forummet, men skriver til postmaster, som kan hjælpe den vej rundt :relaxed:  

Besvar