Svar

Jeg kan ikke sende mail mere. Jeg kan godt modtage mail

Meddelelsen kunne ikke sendes. Godkendelsesindstillingen er muligvis ikke korrekt for serveren til udgående post (SMTP). Du kan få hjælp til at løse problemet ved at søge efter "Fejlfinding i forbindelse med Windows Mail" i Hjælp og læse afsnittet "Jeg har problemer med at sende e-mails". Hvis du skal have hjælp til at angive de korrekte serverindstillinger, skal du kontakte din e-mail-udbyder.

Den afviste e-mail-adresse var xxxxxxxx@privat.dk. Emne 'test for at sende mail', Konto: 'Karl - Erik Jørgensen - Tlf. 4255 1833 - xxxxxx@privat.dk', Server: 'asmtp.yousee.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '554 5.7.1 : Sender address rejected: PF_AUTH', Port: 587, Sikker (SSL): Ja, Serverfejl: 554, Fejlnummer: 0x800CCC78

Redigeret af Stefan 151019 - fjernet mailadresse

icon

Bedste svar af DKVX 15 november 2019, 13:27

Hej@DKVX 

Hvis du stadig har udfordringer med din mail, så prøv at se om det virker fra webmailen. Hvis det ikke gør det, så skal du have fat i vores tekniske support for nærmere hjælp. 

Husk at markere bedste svar  :) 

Jeg tog fat i jeres kundeservice, og fandt ud af, at min konto var blevet spærret - havde samme issue fra Webmail 🙂.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7

Hej karlerik

Jeg kan se, du mangler et svar.

Vi har en hjælpeside her til opsætning af mail - det ser ud til, at opsætningen ikke er helt OK.

https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning

Stefan, YouSee Forum Team

Jeg har nøjagtigt samme problem. Min mailboks er opsat som beskrevet i jeres guide. Har i lukket ned for afsendelse af e-mails fra gratis YouSee-mail?

Omdømme 7
Badge +7

Har udgående mail virket før? 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @DKVX 

Hvis du stadig har udfordringer med din mail, så prøv at se om det virker fra webmailen. Hvis det ikke gør det, så skal du have fat i vores tekniske support for nærmere hjælp. 

Hej@DKVX 

Jeg tog fat i jeres kundeservice, og fandt ud af, at min konto var blevet spærret - havde samme issue fra Webmail :).

Omdømme 7
Badge +7

Hej @DKVX 

Jeg har markeret dit svar som bedste svar :) 

Besvar