Svar

jeg kan ikke lave separat mailboks til andet alias

Jeg har en mailboks med 2 adresser, men vil gerne have en mailboks til hver. Jeg prøver at følge vejledningen, men når jeg når frem til listen over aliasser, kan jeg kun slette dem, ikke vælge at lave separat mailboks - hvorfor mon?

icon

Bedste svar af BrianHHansen 29 november 2020, 21:43

Hej,

Aliaser er, som navnet antyder, blot et andet navn til en mailboks. dvs. alle de aliaser du har adgang til er samme mailboks. Hvis du skal have en ekstra mailboks, skal du købe et grund abbonement, kan ikke huske hvad det hedder ved Yousee, men med det får du en ny mailboks. Du kan også se på at hvis du sender til den ene og den anden alias, kommer de mails ind ind på den samme konto (samme login)

-Brian

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er vist ikke andet at gøre end med Mailindstillinger på Mit YouSee: nedlæg alias og opret mail boks. 

Omdømme 6
Badge +5

Hej,

Aliaser er, som navnet antyder, blot et andet navn til en mailboks. dvs. alle de aliaser du har adgang til er samme mailboks. Hvis du skal have en ekstra mailboks, skal du købe et grund abbonement, kan ikke huske hvad det hedder ved Yousee, men med det får du en ny mailboks. Du kan også se på at hvis du sender til den ene og den anden alias, kommer de mails ind ind på den samme konto (samme login)

-Brian

Besvar