Spørgsmål

Ingen forbindelse til YouSee server i YouSee Musik ved login

Hej,

Jeg har problemer med at logge ind på YouSee Musik appen på min iPad. Når jeg forsøger dette, får jeg beskeden “Login mislykkedes. Serveren svarer ikke. Prøve igen senere”

Dette har nu stået på i 3 dage. Derudover prøvede jeg at trykke på “Glemt Login” som åbnede en webside, men her fik jeg stort set samme besked. Jeg har garanteret mig, at det er de rigtige brugerinformationer, jeg anvender.

Jeg overvejede at slette appen og installere den igen, men samtidig tænkte jeg ikke, det ville gøre nogen forskel, og jeg ville heller ikke risikere, at alle mine data samt playlister osv. blive slettet, hvilket iPadden advarede mig om da jeg prøvede.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5

Hej,

Jeg har problemer med at logge ind på YouSee Musik appen på min iPad. Når jeg forsøger dette, får jeg beskeden “Login mislykkedes. Serveren svarer ikke. Prøve igen senere”

Dette har nu stået på i 3 dage. Derudover prøvede jeg at trykke på “Glemt Login” som åbnede en webside, men her fik jeg stort set samme besked. Jeg har garanteret mig, at det er de rigtige brugerinformationer, jeg anvender.

Jeg overvejede at slette appen og installere den igen, men samtidig tænkte jeg ikke, det ville gøre nogen forskel, og jeg ville heller ikke risikere, at alle mine data samt playlister osv. blive slettet, hvilket iPadden advarede mig om da jeg prøvede.

Hej :slight_smile: Du kan prøve at afinstaller appen, og genstarte din iPad og prøve at Installere  appen på ny. Om det hjælper. Du kan også prøve at slette. Ryd Data og Cache i appen under Lagerplads. Blot nogle forslag. Måske andre bruger herinde har forslag.

God dag-

Nå, det viser sig, at app’en ser fuldstændig anderledes ud efter geninstallering, så der må have været en opdatering eller lign. til den. Bare underligt, at denne ikke stod listet i AppStore’ns liste over apps som behøver at opdateres.

Men ja, det virker nu...

Besvar