Svar

Hvornår kan google home afspille Yousee musik???

Hvad sker der kom nu med en dato sidst skrev i nedenstående

Vi vil RIGTIG GERNE tilbyde en Google Assistant understøttelse til YouSee Musik! :slight_smile:

Vi sigter efter at være klar med en løsning inden årets udgang, hvis Google synes det er ligeså fedt som vi gør. 

icon

Bedste svar af Kasper 1 december 2020, 14:07

Kære Yousee. 

Det er frustrerende læsning at I i snart 4år ikke har fået link mellem Google assistent og Yousee music op at køre. Når man som kunde betaler næsten 1000kr om måneden for jeres produkter forventer man ikke at man skal konstatere at I er årevis på at opfylde jeres kunders forventninger. Jeg går ud fra at I er klar over at I er aktører i multimedie branchen og dermed er klar over at I med jeres langsomme udvikling og integrering er ved at grave jeres egen grav. Og ja! I ér til grin og det er vi derned også som kunder. Det er ikke en gang pinligt mere…

Hvad er jeres plan? Skal vi bare vælge jer fra?

Med venlig hilsen 

Henrik Andersen

Hej Henrik 

Tak, fordi du svingede forbi YouSee Forum - velkommen til! :relaxed:

Vi har en anden tråd her, som måske er lidt mere opdateret, som jeg vil henvise til:
https://forum.yousee.dk/online-tjenester-81/yousee-musik-og-google-assistant-home-102367?postid=153455#post153455

Det er noget vi rigtig gerne vil realisere hurtigst muligt. 

Ha’ en god dag! 

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Når You See melder ud, så vides det også her på forummet.

Inden årets udgang????? Hvilket år?

Omdømme 5
Badge +7

Inden årets udgang????? Hvilket år?

Det har desværre rykket sig. Vi arbejder dog stadig på det.

Stefan, YouSee Forum Team

Minder lidt om da i meddelte for et par år siden at der arbejdes på at man igen kan afspille yousee på hjemme wifi og sin mobile enhed på samme tid. Her i hjemmet kæmper vi. Datteren vil høre noget og jeg noget andet. 

Hvordan med hotspot wifi kommer det igen? 

Kære Yousee. 

Det er frustrerende læsning at I i snart 4år ikke har fået link mellem Google assistent og Yousee music op at køre. Når man som kunde betaler næsten 1000kr om måneden for jeres produkter forventer man ikke at man skal konstatere at I er årevis på at opfylde jeres kunders forventninger. Jeg går ud fra at I er klar over at I er aktører i multimedie branchen og dermed er klar over at I med jeres langsomme udvikling og integrering er ved at grave jeres egen grav. Og ja! I ér til grin og det er vi derned også som kunder. Det er ikke en gang pinligt mere…

Med venlig hilsen 

Henrik Andersen

Omdømme 7
Badge +7

Kære Yousee. 

Med venlig hilsen 

Henrik Andersen

Hej Henrik 

Tak, fordi du svingede forbi YouSee Forum - velkommen til! :relaxed:

Vi har en anden tråd her, som måske er lidt mere opdateret, som jeg vil henvise til:
https://forum.yousee.dk/online-tjenester-81/yousee-musik-og-google-assistant-home-102367?postid=153455#post153455

Det er noget vi rigtig gerne vil realisere hurtigst muligt. 

Ha’ en god dag! 

Besvar