Spørgsmål

Hvorfor virker alle mine klienter ikke på samme dag

• 8 oktober 2020
  • 1 kommentar
  • 63 visninger

Jeg har flere gange haft problemer  med at sende og i de fleste tilfælde er fejlen udbedret fra Yousee, men har på det seneste oplevet en stor uvilje henimod fejlløsning fra Yousee "det er fordi det er microsoft Outlook du bruger" ja, tak men nu vil min Gmail heller ikke sende, ej heller fra min Ipad.

Har tidligere fra Yousee fået oplyst at fejlen skyldtes en underleverandør af deres spamserver!

Jeg er sikker på, at fejlen er hos Yousee, da fejlen rettes i løbet af et par dage og alt kører igen indtil næste nedbrud hos Yousee 

Mon ikke at yousee skulle til at erkende, at de har et stort ansvar for, at deres underleverandører ikke crasher deres mail servere 

Nu skal jeg igen have en diskussion med en ikke service minded medarbejder fra supporten imorgen, og ender sikkert med den besked om, at det er mine klienter, hvilket er underligt, da de virker med alle andre mail konti

Jeg har været kunde hos yousee og tdc teledanmark i mere end 40 år og har ellers haft mange gode oplevelser med support - men nu hænger den sgu altså supporten på et meget lille sted,  man kan ihvertfald ikke forvente, at det er en løsning orienteret support man modtager

Mvh Jørn Lund 

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7

Hej Lund-Jorn-Berg

Jeg kunne se, du manglede et svar.

Hvad sker der, når du forsøger at bruge mailen? Får du fejlmeldinger eller lignende? Jo mere information om det, du giver, jo større chance er der for, at der en bruger her på YouSee Forum, der kender noget til det. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar