Adgangskode=, eller er det omvendt?
Af gode grunde, så deler jeg ikke private oplysninger på dette site 😉
Bedste svar af MS-ERIK
Drejer det sig om et mobilabonnement, der var oprettet hos TDC inden TDC Privat blev lagt sammen med YouSee? Hvis det er tilfældet, så kan nedenstående have betydning.
Så vidt jeg husker var det ikke alle TDC's mobilabonnementer, der gav adgang til musik - de helt små abonnementer gjorde det vist ikke. Om internetabonnement giver adgang kan vist også afhænge både af om dette abonnement også er overført fra TDC, samt om tidspunktet og type for abonnementet. Desuden havde TDC en ordning med et antal gratis fordele til mobilabonnementet, hvor man kunne vælge et bestemt antal, som kunne udskiftes med nogle andre. Musik kan være en at disse, som kan være fravalgt til fordel for en anden fordel.
Hvis det er et tidligere mobilabonnement hos TDC er det muligvis ikke mobilnummeret, der skal bruges til login, da mobilabonnement hos TDC lå i samme selvbetjening som bl.a. fastnettelefon og bredbånd fra TDC. Prøv at starte selvbetjening (på computer). I boksen til indtastning af brugernavn og adgangskode er der nederst en mulighed for a få en oversigt over de logins, man har. Det forudsætter dog at YouSee har fundet ud af at det er samme bruger.
YouSee må kunne oplyse om der rent faktisk er musik med i det gældende abonnement. Hvis der er musik med, men der ikke er adgang til det, så er det en fejl der må fejlmeldes.
Se original
Så vidt jeg husker var det ikke alle TDC's mobilabonnementer, der gav adgang til musik - de helt små abonnementer gjorde det vist ikke. Om internetabonnement giver adgang kan vist også afhænge både af om dette abonnement også er overført fra TDC, samt om tidspunktet og type for abonnementet. Desuden havde TDC en ordning med et antal gratis fordele til mobilabonnementet, hvor man kunne vælge et bestemt antal, som kunne udskiftes med nogle andre. Musik kan være en at disse, som kan være fravalgt til fordel for en anden fordel.
Hvis det er et tidligere mobilabonnement hos TDC er det muligvis ikke mobilnummeret, der skal bruges til login, da mobilabonnement hos TDC lå i samme selvbetjening som bl.a. fastnettelefon og bredbånd fra TDC. Prøv at starte selvbetjening (på computer). I boksen til indtastning af brugernavn og adgangskode er der nederst en mulighed for a få en oversigt over de logins, man har. Det forudsætter dog at YouSee har fundet ud af at det er samme bruger.
YouSee må kunne oplyse om der rent faktisk er musik med i det gældende abonnement. Hvis der er musik med, men der ikke er adgang til det, så er det en fejl der må fejlmeldes.