Spørgsmål

Hvorfor kan det lade sig gøre, at personlige anbefalinger bliver slettet?

Omdømme 4
Badge +1

YouSee’s musik er allerede blandet sammen med andre kunstner. Selvom, at jeg som bruger søgte på bestemt kunster. Alligevel, så har YouSee allerede valgt, at der skal være forskellige kunstner på YouSee musik? SLET VENLIGST. Personlige anbefalinger på min profil. Angående Personlige anbefalinger. Syntes efterhånden, at det bliver blandet sammen?

Overskriften skulle have været beskrevet. Hvorfor kan det ikke lade sig gøre?

19 Kommentarer

Omdømme 1

YouSee’s musik er allerede blandet sammen med andre kunstner. Selvom, at jeg som bruger søgte på bestemt kunster. Alligevel, så har YouSee allerede valgt, at der skal være forskellige kunstner på YouSee musik? SLET VENLIGST. Personlige anbefalinger på min profil. Angående Personlige anbefalinger. Syntes efterhånden, at det bliver blandet sammen?

Forkert kategori

Omdømme 4
Badge +1

Forkert kategori

Forkert kategori? Det kræver besvarelse. Hvis du som bruger har tilgang hos yousee musik, så vil du opleve det samme?

Overskriften skulle være  havebeskrevet: Hvorfor kan det ikke IKKE.

Omdømme 1

Du skriver i bredbånd kategorien.

Hvorfor benytter du ikke den rigtige kategori?

https://forum.yousee.dk/online-tjenester-38

Omdømme 4
Badge +1

Du benytter åbenbart links, som jeg ikke kan eller vil benytte. I dette tilfælde. Ligegyldigt link i mit tilfælde. Hvad skal jeg bruge linket til?

Omdømme 1

Du benytter åbenbart links, som jeg ikke kan eller vil benytte. I dette tilfælde. Ligegyldigt link i mit tilfælde. Hvad skal jeg bruge linket til?

Det er et link til det rigtige forum at poste i.

Omdømme 4
Badge +1

Overskriften skulle besvares på denne måde: Hvorfor kan det ikke lade sig gøre 😉

Omdømme 1

Sæt dit indlæg i rigtigt forum, så kan det være du får brugbart svar.

Omdømme 4
Badge +1

Sæt dit indlæg i rigtigt forum, så kan det være du får brugbart svar.

Kloge åge 😉

Virker som om, at du har den bedste og klogeste beslutning?

Omdømme 1

Nej jeg prøver bare at hjælpe dig et sted hen hvor du får.hjælp..

Omdømme 7
Badge +7

Næste gang bruger du det rigtige område. @Kasper vil du flytte denne tråd korrekt? 

Omdømme 4
Badge +1

Du virker tilsvarende lettere ubegavet 

Ok, så jeg er ubegavet? 😉

Omdømme 4
Badge +1

Okay. Erkender, at jeg er ubegavet 😉

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Jeg har rykket tråden her til underholdningskategorien, men jeg er lidt i tvivl om hvad spørgsmålet går på, men er det korrekt forstået, at det er de personlige anbefaler du får @Phoenix 73 , som ikke passer til det du søger efter? 

Når det er sagt, så lad os hjælpe hinanden og holde den gode tone - også selvom indlægget måske skulle have været placeret i en anden kategori.

God dag :sunglasses:

Omdømme 5
Badge +5

Overskriften skulle have været beskrevet. Hvorfor kan det ikke lade sig gøre?

Hej :slight_smile: Phoenix 73 hvad er det lige. præcis du efterspørger. Ja den gode tone er vigtigt eller. som Emma Gad sagde. Husk det gode humør:blush:.  God dag,

Omdømme 5
Badge +5

Phoenix 73 Det er du bestemt ikke.:slight_smile: Hvis det er en “forudsætning” for at  være herinde i Bruger Forum er man er fejlfri og  Så vil jeg gerne meldes ud.. Der må være plads til alle Kunder. nogle ved en masse Og andre ved lidt. Men alle ved noget. Personligt kender jeg ingen der ved alt.,,  Tror ikke jeg har lige. har mere at tilføje dette Forum., 

God dag-,  

Omdømme 4
Badge +1

Hej Alle 

Jeg har rykket tråden her til underholdningskategorien, men jeg er lidt i tvivl om hvad spørgsmålet går på, men er det korrekt forstået, at det er de personlige anbefaler du får @Phoenix 73 , som ikke passer til det du søger efter? 

Når det er sagt, så lad os hjælpe hinanden og holde den gode tone - også selvom indlægget måske skulle have været placeret i en anden kategori.

Hej Kasper

Personlige anbefalinger: 

Fordi du lyttede til, Kandis, Sange til dig, som vi tror du kan li’. Fordi du lyttede til, Kandis Sange til dig. Som vi tror du kan li’ , Hannibal & Jerry. Din top 30 . Din personlige hitliste . Album til dig. Som vi tror du kan li’. Fordi, at du også lyttede til, Phil Collins. Det du lyttede mest til  2019.

Undskylder mange gange, at jeg har misforstået  brugerene på forummet. Selvom, at der blevet forsøgt behjælpelig. Kan godt indse, at overskriften skulle have været en anden. Lover, at fremadrettet, så har jeg lært af dette 😉

Omdømme 4
Badge +1

Hej Alle 

Jeg har rykket tråden her til underholdningskategorien, men jeg er lidt i tvivl om hvad spørgsmålet går på, men er det korrekt forstået, at det er de personlige anbefaler du får @Phoenix 73 , som ikke passer til det du søger efter? 

Hej Kasper

Personlige anbefalinger: 

Fordi du lyttede til, Kandis, Sange til dig, som vi tror du kan li’. Fordi du lyttede til, Kandis Sange til dig. Som vi tror du kan li’ , Hannibal & Jerry. Din top 30 . Din personlige hitliste . Album til dig. Som vi tror du kan li’. Fordi, at du også lyttede til, Phil Collins. Det du lyttede mest til  2019.

Undskylder mange gange, at jeg har misforstået  brugerene på forummet. Selvom, at der blevet forsøgt behjælpelig. Kan godt indse, at overskriften skulle have været en anden. Lover, at fremadrettet, så har jeg lært af dette 😉

Sange/Kunstnere/Album og Play lister. Efter, at der er søgt på YouSee-Musik’så er jeg godt tilfreds 😉

Omdømme 4
Badge +1

Hej Alle 

Hej Kasper

Personlige anbefalinger: 

Sange/Kunstnere/Album og Play lister. Efter, at der er søgt på YouSee-Musik’så er jeg godt tilfreds 😉

Mit ønske er bare at det bliver slettet. Hvorfor skal det blive ved med at være der? Selvom, at jeg enten har hørt eller ikke hørt? I gætter bare på. Hvad jeg kan li ‘af musik? 😉 Lad dog selv brugeren bestemme. Hvordan og hvorledes, der skal være på musik. Frem for, at i skal opdatere listen? 😉

Som bruger hos yousee, så kan jeg godt selv søge. Hvis jeg er i tvivl. Hvad jeg skal søge på 😎

Omdømme 7
Badge +7

Mit ønske er bare at det bliver slettet. Hvorfor skal det blive ved med at være der? Selvom, at jeg enten har hørt eller ikke hørt? I gætter bare på. Hvad jeg kan li ‘af musik? 😉 Lad dog selv brugeren bestemme. Hvordan og hvorledes, der skal være på musik. Frem for, at i skal opdatere listen? 😉

Som bruger hos yousee, så kan jeg godt selv søge. Hvis jeg er i tvivl. Hvad jeg skal søge på 😎

Hej @Phoenix 73 

Anbefalingerne er baseret på hvad du lytter til og kan desværre ikke fjernes, men jeg har sendt din feedback videre til rette afdeling :relaxed:

Hvis der er noget som du synes er helt skævt, i forhold til anbefalinger og hvad du har hørt, så uddyb gerne til mig i en privatbesked. 

God dag:sunglasses:

Besvar