Spørgsmål

Hvor er tilføj abonnement?

I følge vejledning på forsiden, skal muligheden være til højre for et “plus”, når man har logget ind.

Til højre for, hos mig et “X”, er der kun feltet med menu, og ved gennemgang, kan jeg desværre kun finde fjern abonnement, Ved opslag her i forummet, findes der umiddelbart kun indlæg som har lidt tid på bagen. 

Er det stadig et problem?

T.O. bruger jeg browser Google Chrome. Jeg forstiller mig ikke, at det er et problem.

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

I følge vejledning på forsiden, skal muligheden være til højre for et “plus”, når man har logget ind.

Til højre for, hos mig et “X”, er der kun feltet med menu, og ved gennemgang, kan jeg desværre kun finde fjern abonnement, Ved opslag her i forummet, findes der umiddelbart kun indlæg som har lidt tid på bagen. 

Er det stadig et problem?

T.O. bruger jeg browser Google Chrome. Jeg forstiller mig ikke, at det er et problem.

Hej forstå jeg rigtigt at du forsøger, at tilføje et abonnement inde på mit youSee.

Så er det et link her fremgangsmåde. https://kundeservice.yousee.dk/login-og-mit-yousee/mit-yousee/tilfoej-og-fjern-abonnement

Er det ikke brugbart, så prøv at høre youSee kundeservice på 70704040. 

God dag-

Tak for svar :point_up_2: . Det er desværre den samme vejledning, som jeg havde fundet. Jeg må nok overgive mig, også ringe til kundeservice. Det ville jo bare være lidt nemmere, at jeg kunne selv :worried:

Omdømme 6
Badge +5

Tak for svar :point_up_2: . Det er desværre den samme vejledning, som jeg havde fundet. Jeg må nok overgive mig, også ringe til kundeservice. Det ville jo bare være lidt nemmere, at jeg kunne selv :worried:

:slight_smile: Ok det var så lidt. Ja ok øv Ja prøv at tage fat i Kundeservice. i morgen de hjælper dig.  og finde en løsning. God aften Mombay. 

Besvar