Svar

Hvor er The walking dead

• Deltager
  • 3 kommentarer

Hejsa

hvor blev the walking dead af??? Den er væk overalt, selvom jeg har gemt den på mine farvoritter og når jeg søger, sker der intet. Kommer den tilbage eller hvorn med det? 

icon

Bedste svar af Radiomanden 20 January 2022, 18:49

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Hejsa

hvor blev the walking dead af??? Den er væk overalt, selvom jeg har gemt den på mine farvoritter og når jeg søger, sker der intet. Kommer den tilbage eller hvorn med det? 

Hej som jeg har læst mig frem til så, har youSee ikke. længere rettighederne. Og hellere ikke  til den nye sæson. Men måske andre her ved mere. Eller høre youSee af her. https://www.facebook.com/youseedanmark/community/?ref=page_internal

God aften, 

Omdømme 7
Badge +7

Ja, andre ved mere.

TWD  kommer ikke på See, da den er overtaget af NENT.

Den vil kunne ses på enten V Play eller Disney+, men begge steder er man pænt bagud med visning.

På V Play er man nået til sæson 10

Tak for hjælpen / info. Så vil jeg søge de andre steder. :-) 

Hejsa

Hej som jeg har læst mig frem til så, har youSee ikke. længere rettighederne. Og hellere ikke  til den nye sæson. Men måske andre her ved mere. Eller høre youSee af her. https://www.facebook.com/youseedanmark/community/?ref=page_internal

God aften, 

Tak fro hjælpen / info, vi søge videre på andre tjenester på TWD. Ha’ en dejlig dag :-)

Ja, andre ved mere.

TWD  kommer ikke på See, da den er overtaget af NENT.

Den vil kunne ses på enten V Play eller Disney+, men begge steder er man pænt bagud med visning.

På V Play er man nået til sæson 10

Tak for hjælpen og info…:-) ha’ en dejlig aften 

Omdømme 7
Badge +7

De tjenester er som skrevet, og markeret som bedste svar, V Play og Disney+. Når sæson 11 er færdig så er det slut med serien.