Svar

HBO streaming bland selv + apple tv

Hej,

vi har lige fået bland selv og her HBO.
Overvejer at købe en Apple TV, for at hente den nye Yousee app.
Jeg er lidt i tvivl om man kan streame HBO direkte igennem app'en eller om det stadig skal ske via Airplay ?

er der nogen der kan hjælpe ?
icon

Bedste svar af Radiomanden 14 maj 2019, 22:03

HBO via You See kan som på de øvrige You See App's ses på App'en der er til ATV.
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
HBO via You See kan som på de øvrige You See App's ses på App'en der er til ATV.

Hej!

Jeg har lige købt Apple TV-boksen og har YouSee Bland Selv med adgang til HBO.

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvordan jeg får adgang til det fulde indhold på HBO.

Jeg har forsøgt at hente HBO-app’en, men har ikke noget login - så jeg tænker ikke at dette er vejen, men mindre YouSee forsyner mig med et login eller en token af en art.

Den anden mulighed er, at jeg ser HBO gennem YouSee-app’en på downloadet på Apple TV, og her kan jeg også finde noget HBO-indhold. Men jeg synes kun jeg kan se en form for anbefalet indhold og det virker ikke til, at jeg kan søge i al HBO-indhold. Jeg har i hvert fald ikke fundet muligheden.

Er der nogen der har haft succes med at få adgang til al HBO-indhold og som kan guide?

Omdømme 7
Badge +7

Der er samme indhold på HBO via You See som der er direkte fra HBO, der kan dog være en forsinkelse med at få film og serier afsnit lagt op, da disse først skal modtages fra HBO.

Adgangen Til HBO findes ved at gå Menu/kanaler/HBO.

Okay - tak for svar.

Jeg savner dog et søgefelt inde i HBO-app’en, men det er måske sådan at selve søgefeltet i YouSee-app’en søger globalt i alle kanaler?

Har bare ledt efter noget bestemt, som jeg ikke kan finde med det globale søgefelt, men måske er det bare blevet fjernet fra HBO.

Omdømme 7
Badge +7

Det er netop søgefunktionen der skal bruges, der søges globalt på alt tilgængeligt indhold på tværs af TV/Film/Serier.

Når det ønskede er fundet kan  det så ligges i Favorit.

Besvar