Spørgsmål

Glemt kode til e-mailadresse


Jeg kan ikke finde koden til min e-mailadresse.
Hvad gør jeg?
Det er en ............@Christiansen.mail.dk konto

11 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +2
Hej Ren_Hass

Kunne se du manglede et svar - det laver vi lige om på.

Har du adgang til din webmail? I så fald kan du nemlig opdatere koden under indstillinger, hvis du logger ind på mail. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan.
Du misforstår spørgsmålet.
Jeg kan da godt finde ud af at ændre adgangskoden til min webmail - men jeg kan ikke finde ud af at ændre adgangskoden til min mail-adresse - hvordan gør man det ?????
Omdømme 7
Badge +9
Det er samme adgangskode du bruger - både på webmail og mail. Du ændrer den i webmail.
Hej Slangefar.
Du har ret i at det er samme adgangskode til webmail og mail - men det er stadig ikke det jeg efterlyser.
Jeg efterlyser måden til at ændre adgangskode til min mail-adresse, som er ........@christiansen.mail.dk og som jeg lavede i forbindelse med oprettelsen af min mail-adresse.
Denne kode er forskellig fra adgangskoden til min mail-postkasse.
Er der ingen, som kan se mit problem?????
Omdømme 5
Badge +2
Hej Slangefar.
Du har ret i at det er samme adgangskode til webmail og mail - men det er stadig ikke det jeg efterlyser.
Jeg efterlyser måden til at ændre adgangskode til min mail-adresse, som er ........@christiansen.mail.dk og som jeg lavede i forbindelse med oprettelsen af min mail-adresse.
Denne kode er forskellig fra adgangskoden til min mail-postkasse.
Er der ingen, som kan se mit problem?????


Hej igen

Logger du på din webmail, går ind i indstillinger i menuen til højre, så kan du ændre din adgangskode til mailboksen, som skal bruges, når du opsætter mailen i et mailprogram.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan.
Nu har du igen svaret på noget forkert - ligesom i går.
Når jeg skal opsætte mit mailprogram og skal tilføje mailadresser, så skal jeg angive en kode for hver enkelt mailadresse, som skal tilknyttes mailprogrammet.
Det er denne kode jeg mangler.
Jeg kan godt finde ud af adgangskoden til mailprogrammet.
Omdømme 7
Badge +9
Er det alle Yousee mailadresser?
Omdømme 5
Badge +2
Hej Ren_Hass

Prøv lige at kigge på tråden her under punktet Forkert brugernavn eller adgangskode - det bør umiddelbart være det, du skal gøre - beskrevet med billeder. :)

https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/hjalp-til-mail-97319

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan.
Nu har jeg fulgt din tråd - og det hjalp ikke.
Heri står der nemlig bare, at man skal bruge den kode, som man angav for mail-adressen, dengang man etablerede mailadressen. Der står ikke noget om hvad man gør, hvis man mangler denne kode.
Hej Slangefar
Nej det er kun den ene mail-adresse jeg mangler koden til
Omdømme 7
Badge +9
Hej Ren_Hass

Kontakt gerne vores support på tlf. 70704040 så de kan hjælpe dig 🙂

Besvar