Spørgsmål

for mange enheder på


Hej

når jeg logger på min Yousee tv app siger den at der ee for mange enheder på og at jeg skal logge dem ud.. hvordan? Jeg får ikke andre muligheder end at trykke ok.. der ee ikke muligheder for at vælge hvilke enheder og trykke på noget kryds, som det ellers er beskrevet skulle være muligt.. er der nogen der har en ide om hvor jeg kan logge enheder ud ellers?

 


Denne tråd kan ikke kommenteres

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Gå på appen, og i indstillinger under de  Tre-streger. og ned i bunden på appen og log ud.  

Hej og tak for svar.. dette har jeg gjort flere gange.. det er stadig samme problem 🤷🏻‍♂️

Omdømme 7
Badge +9

Er dette prøvet.? https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvor-mange-enheder-kan-jeg-bruge#fjern-enheder-fra-oversigten

Jeg får let ikke muligheden for at fjerne nogle enheden via et kryds.. jeg får bare at vide at jeg skal gøre det.. men ikke hvor 🤷🏻‍♂️

Omdømme 6
Badge +8

Kan du ikke prøve fra en anden enhed.. F.eks pc og se om det kan lykkedes der. 
Hvis ikke kan teknisk support kontaktes, der så kan logge ALLE enheder af..

Omdømme 7
Badge +9

Hej @NyForumBruger30 

Fik du løst problemet? 

Er der nogle besteme kanaler der fremprovokerer beskeden? 

Omdømme 1
Badge

Jeg har tidligere været i kontakt med Yousee omkring dette og mig bekendt kan de ikke fjerne noget som helst.  

De råder til at skifte login, men det er ikke en pind værd, hvis ikke alle nuværende brugere logger ud og prøver at logge ind igen.

Det er der jo ikke stor sandsynlighed for. 

Det er virkelig ringe service,  at man ikke selv kan styre brugerne, som man kan på mange andre tjenester.