Spørgsmål

Flere album i kø

Hej 

Jeg kan ikke få lov at tilføje et helt album til en kø. Trykker man på 'de tre prikker' og så "afspil album", så tilføjes alene den første sang til køen.

Hvordan kan det være?

Mvh Hannah 

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Start første nummer, så afspilles alle. Hele albummet kan gemmes ved at markere som favorit.

Start første nummer, så afspilles alle. Hele albummet kan gemmes ved at markere som favorit.

Det har jeg ikke oplevet appen gør desværre. 

Omdømme 7
Badge +7

Har lige afprøvet med et par albums, når første nummer er færdigt, så starter det næste efter et par sekunder, lige som på en LP eller CD. Ganske som det også gør i en Playliste.

Omdømme 7
Badge +7

Hele Albummet afspilles når der trykkes på afspil album.

Hele Albummet afspilles når der trykkes på afspil album.

Okay, det virker desværre ikke her. Tilføjer jeg et album, så henter den alene første sang. Efterfølgende henter den bare "automatisk fortsættelse" med random musik. 

Omdømme 7
Badge +7

Hvad sker der når albummet åbnes og der afspilles første nummer, så vil det næste starte når det første er slut.?

Hvad sker der når albummet åbnes og der afspilles første nummer, så vil det næste starte når det første er slut.?

Jeg kan fint afspille hele albummet, hvis jeg bare trykker "afspil", men så erstatter det også hele køen. 

Omdømme 7
Badge +7

Det kan jeg ikke lige løse, spiller aldrig Albums, kun playlister, enten egne eller dem der er stillet op på forhånd.

Det kan jeg ikke lige løse, spiller aldrig Albums, kun playlister, enten egne eller dem der er stillet op på forhånd.

Det helt fair. 

Besvar