Spørgsmål

Film stopper



Gælder både for denne film, men er også set for andre.

Det er ligesom om at det punkt man når til er i stykker.

 

Teknisk: Det virker som om en blob mangler, dermed brydes afspilningskæden og afspilleren stopper.

Problemet følger derefter med login imellem devices og browser typer. (sony tv, laptop (chrome, edge).

Oftest kan problemet “løses” ved at force refresh på pc ctrl+f5 og skynde sig at hoppe lidt frem. Desværre virker det som om dette problem opstår ca hvert minut. Problemet er set omkring 26, 33, etc frem til 43 minut hvor vi opgav at se mere.

Netværksflow indikere at den ikke henter blobs mere men bliver ved med at requeste getprivileges (giver 200).

Men tænker at den har tabt “tråden” i hvor den skal hen og dermed sidder afspilleren fast i den manglende blob.


 

Håber i får det løst. I bør nok lave et testværktøj som kan “se” filmene igennem og se efter denne type fejl.


Denne tråd kan ikke kommenteres

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du skal være opmærksom på, at det ikke er You See der kontaktes på dette forum, det er brugerstyret, skal der kontaktes You See kan det ske her: https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal eller til kundeservice/teknisk support.

Takker jeg prøver der.