Spørgsmål

Der er sket en uventet fejl - 1


Får denne besked når jeg prøver at caste fra nogle kanaler, men kun nogle. Indtil videre Tv2 zulu og Kanal 5. Andre kanaler virker fint, kan også godt se de 2 kanaler direkte på telefonen, jeg kan bare ikke caste. Har genstartet og slettet appen og alt det der gøgl man får at vide at man skal. Men når det kun er bestemte tv kanaler, virker det som om det er et udefra kommende problem.

14 Kommentarer

Problemet har stået på et stykke tid. Problemet ligger i yousees app, når den skal tale med chromecast. Når man kigger indlæg på deres facebookside, så virker det ikke til at de har helt styr på det.
Omdømme 7
Badge +7
Hej r.boas

Vi ved at flere kunder har problemer med denne fejl på Android og vi prøver at løse den hurtigst muligt.

Det er bedste er at få oprettet en fejlsag på det ved teknisk support.
Jeg har endnu ikke fundet et bestemt mønster. Jeg har dog endnu ikke oplevet at første udsendelse ikke har virket. Det er først ved udsendelse nr. x. Det kan dog være en tilfældighed.

Jeg har oplevet at kunne starte en udsendelse ved at prøve flere gange. Genstart af tablet/nulstilling af app gør ingen forskel. Én gang efter genstart har jeg fået gang i udsendelsen... men det virker tilfældigt.

Gammel tråd, men problemet findes fortsat. Mønstret er så vidt jeg kan se, at det er nogle TV2 programmer der ikke vil vises.

Badge

Problemet står stadigvæk på

Badge

Gammel tråd, men problemet findes fortsat. Mønstret er så vidt jeg kan se, at det er nogle TV2 programmer der ikke vil vises.

Enig

Omdømme 5
Badge +5

Gammel tråd, men problemet findes fortsat. Mønstret er så vidt jeg kan se, at det er nogle TV2 programmer der ikke vil vises.

Enig

Har du forsøgt at Rydde Cache, eller Data i Tv Og Film app. om det hjælper.

Badge

Gammel tråd, men problemet findes fortsat. Mønstret er så vidt jeg kan se, at det er nogle TV2 programmer der ikke vil vises.

Enig

Har du forsøgt at Rydde Cache, eller Data i Tv Og Film app. om det hjælper.

Ja, det er forsøgt. 

Jeg har afinstalleret og så installeret den igen. Uden held. Det er forsøgt fra 3 kanaler

Omdømme 5
Badge +5

Gammel tråd, men problemet findes fortsat. Mønstret er så vidt jeg kan se, at det er nogle TV2 programmer der ikke vil vises.

Enig

Har du forsøgt at Rydde Cache, eller Data i Tv Og Film app. om det hjælper.

Ja, det er forsøgt. 

Jeg har afinstalleret og så installeret den igen. Uden held. Det er forsøgt fra 3 kanaler

Ja ok det jeg hentyder, til er at gå i Appen under programmer. og i lagerplads og sletter Ryd Data og Cache, og prøve om det hjælper. God aften.

Omdømme 7
Badge +7

Gammel tråd, men problemet findes fortsat. Mønstret er så vidt jeg kan se, at det er nogle TV2 programmer der ikke vil vises.

Enig

Har du forsøgt at Rydde Cache, eller Data i Tv Og Film app. om det hjælper.

Ja, det er forsøgt. 

Jeg har afinstalleret og så installeret den igen. Uden held. Det er forsøgt fra 3 kanaler

Ja ok det jeg hentyder, til er at gå i Appen under programmer. og i lagerplads og sletter Ryd Data og Cache, og prøve om det hjælper. God aften.

Hej @lotten26 

Prøv gerne @lordfynbo forslag her - hvis det ikke hjælper, så kunne det være interessant at vide,  om det var noget specifikt indhold der drillede eller også live-tv :relaxed:

Badge

Det er også live tv. 

Og lordfynbo's forslag hjalp desværre ikke.

 

Omdømme 5
Badge +5

Det er også live tv. 

Og lordfynbo's forslag hjalp desværre ikke.

 

:slight_smile: Så må youSee, nok hellere finde ud af hvad der er galt Lotten26.

God dag,

Omdømme 5
Badge +5

Det er også live tv. 

Og lordfynbo's forslag hjalp desværre ikke.

 

:slight_smile: Så må youSee, nok hellere finde ud af hvad der er galt Lotten26.

God dag,

Har et forslag måske det, er brugbart Lotten26. fremgangs måde. 

  • Prøv at slet app'en, sluk og genstart din enhed og derefter installere app'en på ny.
  • Luk app'en ned og start afspilningen på ny.
Omdømme 7
Badge +7

Det er også live tv. 

Og lordfynbo's forslag hjalp desværre ikke.

 

:slight_smile: Så må youSee, nok hellere finde ud af hvad der er galt Lotten26.

God dag,

Har et forslag måske det, er brugbart Lotten26. fremgangs måde. 

  • Prøv at slet app'en, sluk og genstart din enhed og derefter installere app'en på ny.
  • Luk app'en ned og start afspilningen på ny.

Hej Alle 

Vi har fået flere henvendelser på dette og fejlretning har nu fundet sted.

Hvis der stadig opleves problemer, så prøv gerne det @lordfynbo foreslår, ellers kontakt vores support nærmere for fejlmelding, hvis det ikke hjælper. 

Jeg beklager generne som følge af dette. 

Besvar