Svar

Bluesound


Omdømme 3
  • Udforsker
  • 43 kommentarer
Hvorfor er YouSee Musik ikke tilgængelig på Bluesound ? Er det YouSee/TDC som ikke vil have deres Streaming ud på flere platforme eller er det Bluesound som ikke vil have YouSee/TDC ?

icon

Bedste svar af Kasper 5 marts 2021, 12:14

Hej @giovanni 

Vi må desværre sige, at Bluesound understøttelse ikke er noget der ligger lige rundt om hjørnet.

Vi afviser ikke, at det kan ske en gang i fremtiden, men det er desværre ikke noget der ligger lige for, som det ser ud på nuværende tidspunkt. 

Se original

78 Kommentarer

Omdømme 1
Ja ja ja... kom nu yousee... Bluesound er fremtiden med den bedste lyd.
Jeg gider simpelthen ikke Sonos..

Yousee på bluesound..ja tak
Omdømme 1
Jeg så også gerne at yousee music blev tilgængelig på Bluesound
Omdømme 1
Det ville være kanon hvis Yousee blev integreret i Bluesound systemet. Allez!
Omdømme 1
Kom nu Yousee få nu trykket på den knap så vi kan høre jeres musik på Bluesound!!!
Omdømme 1
Der findes mange forskellige streaming muligheder i dag, men kvalitetsmæssigt er Bluesound helt i top.
Som Yousee kunde både på mobil og bredbånd føler jeg det er lidt dobbelt konfekt at skulle have et Spotify abonnement ved siden af.
Men der er helt klart en økonomisk udfordring for at komme på Bluesound for Yousee, men mon ikke det kan tjene sig ind igen, der bliver i hvert fald ikke solgt mange Yousee abonnementer i HiFiklubben......

Så kom nu i gang, Bluesound har jo inviteret.

Lars
Omdømme 3
Så er der etableret kontakt mellem Bluesound og TDC. Hvor lang tid Bluesound så skal bruge til at integrere Yousee musik på deres platforme, må tiden vise.

Jeg oplever dem ikke som specielt hurtige med tanke på, at Apple og Google heller ikke er tilgængelig på Bluesound.

Det er utilfredsstillende at være yousee kunde, og betale til WIMP/Tidal ved siden af. Nu har yousee/TDC overhørt forespørgslen i 3 år...
Ret sørgeligt at Yousee ikke kommer ind i kampen, når Bluesound nu giver udtryk for at være klar til et samarbejde. og ærgeligt at os bruger ikke kan få fuld udbytte af jeres hifi kvaliltet, når i nu udbyder den 😞
Omdømme 1
Jeg så også gerne at i udvidede til flere platforme end Sonos. Med en af de største musiktjenester på det danske markedet, bør i være tilstede på flere systemer end bare Sonos.

Det kan ikke være meget arbejde der skal til fra jeres side, for at få integreret tjenesten, når Juke allerede er implanteret i Bluesound.

Indtil da må det være de mere åbne tjenester, der tages i brug.
Jeg har lige været i dialog med Bluesound:

"When will Bluesound be ready with an Yousee integretion?

We are ready when Yousee is - unfortunately when you review this thread you can see they do not see the value in it that we do. As a customer of Yousee I would suggest you ask them the same question."
Også herfra .. Kom i gang

Omdømme 1
Lad os håbe at Yousee er villige til at samarbejde denne gang så :)

Ja jeg melder mig også som ivrig musik entusiast og vil mega gerne høre den musik vi allerede betaler for, på vores Bluesound system.
Er både 4 x mobil kunde, med stor TV pakke OG bredbånd, så jeg synes ikke det er sønderligt tilfredsstillende at skulle betale yderligere et abonnement, på Spotify...
Jeg er yderst tilfreds med musikken og hører hver dag i bilen, men er tvunget til at bruge Spotify når jeg er hjemme.
Så derfor endnu en bruger der brændende ønsker sig kompatibilitet med Bluesound.
Hi-Fi klubben ytrer bestemt også ønske om det samme...
Ser frem til der snart sker noget.
Mvh Jimmy
Vi savner også i høj grad at YouSee kunne/ville samarbejde med Bluesound!!!!
Jeg vil også melde mig i køen af kunder der ønsker en Bluesound integration! Det må kunne lade sig gøre. Med så mange kunder der forsvinder fra Yousee burde i sætte pris på dem der stadig er trofaste. Jeg syntes ikke det er et urimeligt ønske at få den integration på plads. Kan Yousee ikke i det mindste melde ud hvad problemet er? Denne tråd har kørt i to år. Jeg løfte om ‘at kigge på det’ klinger lidt hult.

Hej YouSee Customer Care ansvarlige

 

Vi er mange som kigger forbi denne tråd i håb om god nyhed fra Jer om understøttelse af Bluesound.

 

Nu er der gået 5 år, og der er ikke sket noget selvom I selv skrev at I “kigger” på understøttelse af Bluesound.

 

Jeg kan godt forstår hvis jeres sammarbejds strategi er fokuseret udelukkende på SONOS og direkte konkurrenter som Bluesound er UØNSKET.

 

Man det ville blive fair over for kunder at I meddeler det officielt og punktum.

Give falske forhåbninger (i løbet af 5 år) omkring Bluesound er ikke en værdi måde for at kommunikere ud for landets største Medie/Mobil selskab.

Omdømme 2
Badge

Jeg har opgivet YouSee musik, og benyttet en anden Bluesound kompatibel musik tjeneste.

YouSee har mere travlt med at fjerne tjenester og forringe deres produkter, end at produktudvikle, hvilket tvinger til mig at finde andre muligheder

Omdømme 1
Kom nu Yousee..
Jeg er ganske enig i ovenstående kunders kommentarer.

Jeg tænker på om grunden til TDCs fravalg af BlueSound kan skyldes, at deres system IKKE er gearet til BlueSounds højere musikkvalitet, hvorfor de foretrækker SONOS begrænsede kvalitet?

Hvis IKKE det er tilfældet, ser jeg ikke noget for, at TDC ikke skulle tilvælge BlueSound, der netop ønsker at give kunderne en så ren musikoplevelse som muligt.

Med andre ord, kom så ind i kampen om ypperlig musikkvalitet TDC...

Mvh. Svend
Omdømme 3
Et bud på hvorfor Yousee aldrig kommer på andre platforme end Sonos er, at de vil have lov til at sælge Heos og Bluesound selv, før de er samarbejdsvillige.
Hvorfor tror jeg så at det er sådan. Det gør jeg efter at have oplevet hvor hårdt de kæmper, for retten til stadig at levere TV i "min" ejerforening. Det er tydeligt de er presset på deres indtjening, og mangler produkter på hylderne.
Hej YouSee,
Kan I give en status på udsigterne for at gøre YouSee Musik tilgængelig på Bluesound? Hvis det ikke bliver muligt snart, ville det også være rart med en begrundelse. Jeg tror, at der er mange, der ligesom jeg er ved miste tålmodigheden ...
Omdømme 7
Badge +7
Hej i tråden

Der er desværre ikke en integration på vej til Bluesound.

Vi lytter generelt til vores kunder og forsøger så vidt muligt at imødekomme ønsker, i forhold til understøttelse af nye platforme. Som følge heraf, er vi på vej med Apple Carplay og Android Auto (Forhåbentligt 2. kvartal).

Når vi skal lave en understøttelse til YouSee Musik med 3.parts applikationer, så er det en 1-1 løsning der skal udvikles, hvorimod andre tjenester har et API, som er mere simpelt at lave integrationer op imod.

Vi vil gerne understøtte flere platforme i fremtiden som f.eks. Bluesound og vi vil derfor også forsøge at tilpasse os, så integrationer bliver nemmere at lave i fremtiden.
Omdømme 7
Badge +7
Hej igen

Som skrevet i min forrige kommentar, så vil vi gerne understøtte løsninger som Bluesound, men når der skal laves understøttelse til nye tjenester op imod YouSee Musik , så er det pt. nu noget mere omfattende end vi kunne ønske os. Vi prøver derfor at lave om på dét og tilpasse os, så vi forhåbentlig kan levere en løsning, der fungerer til Bluesound i nærmere fremtid.
Jeg har ligeledes bestemt mig for at købe nogle Bluesound højtalere.

Kan se på denne tråd, at beslutningen om at opsige mit yousee abonnement var den helt rigtige.

Håber det lykkes for jer andre! Der er andre løsninger derude 🙂
Omdømme 7
Badge +7

Hej @giovanni 

Vi må desværre sige, at Bluesound understøttelse ikke er noget der ligger lige rundt om hjørnet.

Vi afviser ikke, at det kan ske en gang i fremtiden, men det er desværre ikke noget der ligger lige for, som det ser ud på nuværende tidspunkt. 

Besvar