Svar

Beklager der er desværre et problem i øjeblikket


Hej yousee,

Vi får fejlmeddelelsen beklager der er desværre et problem i øjeblikket og har gjort det i snart en uges tid.

problemet er det samme på iphone ipad og pc via browser

jeg har læst jeres forslag og prøvet disse ting :

genstarte tlf og app

opdatere software på tlf og app

genstarte router

afinstallere app

reset netværksindstillinger

det er det samme for live tv og film og serier og alle kanaler og vi kan intet se på yousee

Der kommer stadig samme fejl og det er efterhånden ganske irreterende

Vi har andre tv og film apps der virker fint på alle enheder så det er ikke et generelt problem

Mvh

Kenneth

 

 

icon

Bedste svar af Slangefar 24 april 2021, 10:29

Du har prøvet alt jeg umiddelbart kan komme på. Ring på 70 70 40 40 og fejlmeld. 

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du har prøvet alt jeg umiddelbart kan komme på. Ring på 70 70 40 40 og fejlmeld. 

Det er blevet fejlmeldt i forgårs ved middagstid og problemet er endnu ikke løst.

 

Omdømme 7
Badge +7

Det er vigtigt at fejlmelde, så det indgår i YouSees statistikker. Der skal nok nogen stykker til før YouSee tager "action" på det. 

Besvar