Svar

autolog in i smart tv app


Er der nogen mulighed for at smart tv appen gemmer login så man ikke hele tiden skal taste bruger navn og password hver gang man skal bruge Tv appen?

Problemet gælder 2 forskellige samsung tv
icon

Bedste svar af Radiomanden 23 januar 2021, 10:46

 

Fra YouSee:

Hej Alle 

Vi har netop frigivet en opdatering til vores SmartTv app til LG og Samsung. 

Versionen hedder: 1.24.1

Opdateringen addresserer problemet med at blive logget ud af appen. 

OBS: Når du har opdateret appen skal du logge ind én gang mere, men herfra skulle du gerne opleve bedring. 

Opdateret d. 23/2-2021

You See oplyser at det er en kendt fejl som der arbejdes på at få fixet hurtigst muligt.

Se original

35 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det lyder mærkeligt, bruger den på Android TV OS, og der er problemet ikke.
nogle enkelt gange kan den huske log in men for det meste skal det tastes når jeg går ind i appen
Omdømme 7
Badge +7
Det tyder på en Bug i den version af App'en.
Jeg oplever det samme på et nyt samsung q7f.

Enkelte gange huskes login, men 9 ud af 10 gange skal login og kode indtastes på.

Please fix
Omdømme 7
Badge +3
Jeg prøvede lige at logge ind i går, men jeg skulle ikke taste passord ind, selv om det er ret sjældent jeg bruger Yousee Film og TV appen...
På mit TV, som er et LG, skal man også taste bruger og password ind hver gang.
Omdømme 7
Badge +3
Det kan være af sikkerheds messige årsager man med de nyeste versioner skal indtaste info hver gang, jeg prøvede lige at opdatere min app, men behøvede ikke at indtaste password...
Omdømme 4
Badge +3
Hej alle

Det er ikke meningen, at den skal logge af hver gang man slukker for det. Det er dog ikke en fejl vi har mødt før, jeg vil derfor gerne vide, hvilke fjernsyn I har og hvilken version af appen I har, så kan vi prøve at se, om vi kan finde et mønster i det.

Özcan
Yousee Forum Team
det ene er samsung ue32k5505
app ver 1.5.13
det andet er ue55ks9005
nå der virker appen ikke PT
Omdømme 7
Badge +7
Hej Thomas Ohm

Prøv gerne at skifte koden på dit YouSee Login til en start.
Sådan skifter du brugernavn og adgangskode
nu virker appen slet ikke på det ene tv da den mener tidsindstillingen ikke matcher appen.. på trods af at der ikke er ændret på tiden
Hvad er status på dette problem?

Jeg har stadig problemer med at den glemmer mit login på Samsung q7f 2018 model, med nyeste opdateringer af firmware og yousee app.

Det er et temmelig irriterende problem - så håber at det tages seriøst og prioriteres.
Vi har købt et Samsung QE75Q7FN - og her er samme problem. Er der fundet nogen løsning ?
Omdømme 5
Badge +7
Vi har købt et Samsung QE75Q7FN - og her er samme problem. Er der fundet nogen løsning ?

Slukker I evt. for strømmen til tv'et om natten? Hvis strømmen til tv'et slukkes, så kan det nemlig ske, har vi erfaret.

/Stefan, YouSee Forum Team
Vi har samme problem med vores Samsung qe65q9fn det er virkelig trælst - nogen løsning
Badge

Jeg har samme problem - skal logge ind hver gang. Og nej, jeg slukker ikke for strømmen om natten. Samsung TV. Alle andre apps virker - Netflix, Viaplay, Amazon mm. Problemet er kun med Yousee.

Omdømme 7
Badge +7

Hej 

Hvis der ikke slukkes for strømmen til tv’et, så ville jeg først prøve at slette appen helt (ikke bare genvejen), og hvis det ikke hjælper, så fabriksgendanne tv’et. 

Omdømme 7
Badge +7

Husk en fabrikgendannelse vil slette alle indstillinger, så der skal startes helt forfra med billed og lyd indstilling. Så er det blevet kalibreret, så er det spildte penge.

Vi har også dette problem - stadig! Det er voldsomt irriterende.. 

Hej alle

Det er ikke meningen, at den skal logge af hver gang man slukker for det. Det er dog ikke en fejl vi har mødt før, jeg vil derfor gerne vide, hvilke fjernsyn I har og hvilken version af appen I har, så kan vi prøve at se, om vi kan finde et mønster i det.

Özcan
Yousee Forum Team

Har lige fundet denne tråd da mit TV nu også hele tiden logger mig af. Model UE55NU8005

SW: T-KTM2DEUC-1300.4, BT-S

 

vh

 

Alex

Omdømme 6
Badge +5

Hej alle

Det er ikke meningen, at den skal logge af hver gang man slukker for det. Det er dog ikke en fejl vi har mødt før, jeg vil derfor gerne vide, hvilke fjernsyn I har og hvilken version af appen I har, så kan vi prøve at se, om vi kan finde et mønster i det.

Özcan
Yousee Forum Team

Har lige fundet denne tråd da mit TV nu også hele tiden logger mig af. Model UE55NU8005

SW: T-KTM2DEUC-1300.4, BT-S

 

vh

 

Alex

Hej hvad sker der med hensyn, til at blive logget af. 

Hvis du eventuelt prøve, følgene at afinstallerer Appen. og tager strømmen fra Tv.et i stikkontakten. Og venter til din standby indikator. er gået ud  og vent små 5 minutter.

Og tænder TV.et igen og Installere Appen på ny. Blot et forslag. 

God aften,

Hej alle

Det er ikke meningen, at den skal logge af hver gang man slukker for det. Det er dog ikke en fejl vi har mødt før, jeg vil derfor gerne vide, hvilke fjernsyn I har og hvilken version af appen I har, så kan vi prøve at se, om vi kan finde et mønster i det.

Özcan
Yousee Forum Team

Har lige fundet denne tråd da mit TV nu også hele tiden logger mig af. Model UE55NU8005

SW: T-KTM2DEUC-1300.4, BT-S

 

vh

 

Alex

Hej hvad sker der med hensyn, til at blive logget af. 

Hvis du eventuelt prøve, følgene at afinstallerer Appen. og tager strømmen fra Tv.et i stikkontakten. Og venter til din standby indikator. er gået ud  og vent små 5 minutter.

Og tænder TV.et igen og Installere Appen på ny. Blot et forslag. 

God aften,

Tak, giver det et skud. 
 

mvh

Er der nogen mulighed for at smart tv appen gemmer login så man ikke hele tiden skal taste bruger navn og password hver gang man skal bruge Tv appen?

Problemet gælder 2 forskellige samsung tv

Jeg har samme problem men tror jeg har fundet løsningen

Det ser ud til at man bliver logget ud når TV`et opdaterer sin dhcp-lease fra routeren hvilket sker med vist nok 24 timer som standard på en yousee router. løsningen kam derfor være at give dit TV en fast ip-adresse i stedet for, dette gøres under netværksopsætningen i menuen

Omdømme 7
Badge +7

 

Fra YouSee:

Hej Alle 

Vi har netop frigivet en opdatering til vores SmartTv app til LG og Samsung. 

Versionen hedder: 1.24.1

Opdateringen addresserer problemet med at blive logget ud af appen. 

OBS: Når du har opdateret appen skal du logge ind én gang mere, men herfra skulle du gerne opleve bedring. 

Opdateret d. 23/2-2021

You See oplyser at det er en kendt fejl som der arbejdes på at få fixet hurtigst muligt.

Besvar