Svar

Apple watch cellular og yousee musik


Jeg har anskaffet mig et apple watch med cellular, da jeg gerne vil kunne træne/løbe uden min telefon. Men det ser ud til at yousee appen på mit ur ikke dur uden min telefon i nærheden. Jeg kan på nettet læse mig til at både spotify og apple musik dur uden telefon, men jeg kan ikke finde konkret svar på, om det udelukkende er mig der ikke kan få mit ur til at spille musik fra yousee musik uden telefonen i nærheden, eller om det virkelig ikke kan lade sig gøre.

Så mit spørgsmål er; dur yousee musik på apple watch uden iPhone i nærheden eller ej?

icon

Bedste svar af Radiomanden 1 February 2021, 12:27

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

I følge et spørgsmål angående det på deres FB side, så kræver det at der er forbindelse mellem telefonen og uret.

Ja okay tak for svar.

Så må jeg jo skifte til spotify, hvis jeg vil have mere ud af mit ur end bare en fjernbetjening..

Kan det virkelig passe, at man reklamerer med, at man kan facilitere Apple Watch med et mobil abonnement hos YouSee og at man får YouSee Musik med i abonnementet, og så er der ikke NOGEN steder beskrevet, at man godt kan droppe at købe et ur med cellular, fordi YouSee faktisk alligevel ikke rigtig understøtter det. 
Kom nu ind i kampen YouSee!! Få det nu fikset så vi kan få noget for vores penge. 

Omdømme 7
Badge +9

Der er ingen kontakt direkte til You See her på forummet. De har deres kontakt på Facebook.

det er da godt nok noget af det dummeste jeg nogensinde har oplevet 😂😂😂

Omdømme 7
Badge +9

Dette er et brugerstyret forum, hvor brugere hjælper andre brugere, med diverse spørgsmål, så det er da ikke dumt.

Besvar