Spørgsmål

App til Dansk Filmskat er blevet væk


Jeg har til valgt Dansk Filmskat i bland selv, jeg har også set en enkelt film sidste weekend. Men nu er app væk og kan kun se Dansk Filmskats promo video. Jeg har tjekket at den stadig er tilvalgt. Hvad kan mon være gået galt?

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Tjenesten kan altid tilgås via "Kanalen".


Eller via Kanaler/hurtig adgang.


Kan du.v.t også findes bagved kanalerne.

Den der hurtig adgang og bagved kanalerne har jeg ikke styr på, men under apps er der ikke en der hedder Dansk Filmskat
Omdømme 7
Badge +7
Den skal ligge et af stederne som jeg viser på de 2 sidste billeder, sikkert også som på billederne begge steder.
Der er ikke et Menu punkt der hedder App's. De er af en fjollet grund placeret under kanaler.

Jeg har en der hedder apps lige over "min side", der plejer Dansk Filmskat at være
Omdømme 7
Badge +7
Det må være på DSL, ved ikke hvordan det er organiseret på de bokse.
Omdømme 7
Badge +7
Hej AThomsen

Fik du Dansk Filmskat tilbage? Hvis ja, hvad gjorde du for at få det løst? 🙂
Nej jeg har ikke fået Dansk Filmskat tilbage. ØV øv
Omdømme 7
Badge +7
Så vil jeg anbefale dig at kontakte os nærmere, så vi kan se på det i systemerne. Der må være nogle rettigheder, der af en eller anden årsag ikke spilles ud til dit abonnement.

Du kan få fat i support på tlf. 70704040 fra kl. 8-20 alle dage.

Jeg oplever samme problem. Lige pludselig var både Dansk filmskat, MinBio og Fox+ væk, selvom jeg kan se at de er valgt i min bland selv. Det eneste jeg kan se er Dansk Filmskat TV og MinBio TV, men ikke indholdet fra selve streaming-tjenesterne.

Jeg har nu snakket med supporten og kundeservice over både telefon og chat en 5-6 gange uden at noget af det de har prøvet, har virket. Så jeg ville bare høre om det lykkedes her, at få disse tjenester tilbage?

Omdømme 5
Badge +5

Jeg oplever samme problem. Lige pludselig var både Dansk filmskat, MinBio og Fox+ væk, selvom jeg kan se at de er valgt i min bland selv. Det eneste jeg kan se er Dansk Filmskat TV og MinBio TV, men ikke indholdet fra selve streaming-tjenesterne.

Jeg har nu snakket med supporten og kundeservice over både telefon og chat en 5-6 gange uden at noget af det de har prøvet, har virket. Så jeg ville bare høre om det lykkedes her, at få disse tjenester tilbage?

youSee er givet de eneste, som kan rette fejlen. Tror ikke der kan gøres meget herinde fra Bruger Forum. Så hjælper givet ikke at afinstaller appen og hente den på ny Hvis der opleves fejl. Ellers er det jo en mulighed. Husk at genstarte din enhed før Appen hentes på ny.  

God dag- 

Omdømme 7
Badge +3

Jeg havde for nogen tid siden et problem, der ligner det aktuelle problem. Det var opstået fordi der var ændret i bland-selv inden forrige ændring af bland-selv var helt afsluttet, og hængelåsene på fravalgte kanaler var væk.

Problemet løste sig ved at vente til hængelåsene var væk på alle fravalgte kanaler, og derefter foretage endnu en mindre ændring i bland-selv. Det tvang åbenbart systemet til at få orden i hvad der var tilvalgt og hvad der var fravalgt.

Det var på en YS-4000 boks på en coax-tilslutning. 

Tak for jeres svar! Ja jeg var næsten klar over at det skulle ordnes fra YouSee’s side af. Men det var et lille håb om at nogen her havde prøvet det før, og måske kunne sige mig om YouSee fik fikset problemet.

Der er pt. oprettet en support sag, hvor de har forsøgt én ting, men det har heller ikke hjulpet, så nu venter jeg på at de vender tilbage, med en ny løsning.

Mine tjenester er ikke at finde i deres app, til iOS, ej heller er de at finde, hvis jeg logger på mit YouSee, via en browser.

Jeg har selv forsøgt at fjerne de omtalte tjenester, men der gik 4 dage hvor de stod og til afventer, så jeg endte med at ringe ind og spørge efter hjælp, hvor kundeservice så annullerede mine forespørgsler, på at fjerne de 3 tjenester.

Men nå der er ikke så meget andet at gøre, end at væbne sig med tålmodighed. ;)

Omdømme 5
Badge +5

Tak for jeres svar! Ja jeg var næsten klar over at det skulle ordnes fra YouSee’s side af. Men det var et lille håb om at nogen her havde prøvet det før, og måske kunne sige mig om YouSee fik fikset problemet.

Der er pt. oprettet en support sag, hvor de har forsøgt én ting, men det har heller ikke hjulpet, så nu venter jeg på at de vender tilbage, med en ny løsning.

Mine tjenester er ikke at finde i deres app, til iOS, ej heller er de at finde, hvis jeg logger på mit YouSee, via en browser.

Jeg har selv forsøgt at fjerne de omtalte tjenester, men der gik 4 dage hvor de stod og til afventer, så jeg endte med at ringe ind og spørge efter hjælp, hvor kundeservice så annullerede mine forespørgsler, på at fjerne de 3 tjenester.

Men nå der er ikke så meget andet at gøre, end at væbne sig med tålmodighed. ;)

:slight_smile: Hej der er givet, tydeligvis en teknisk fejl. i den Server Eller Skyen, du modager fra af en slags. hvis dine streamingtjenester. ikke er tilgængelig i Bland selv. Er som du skriver ikke andet at ser hvad Teknisk afd. hos youSee finder ud af. De skal givet nok få det løst.

God dag-  

Besvar