Spørgsmål

Alle mine mails er slettet over en nat, fra før d. 18/10

Fortrolighed hos YouSee kan da ligge på et meget lille sted.
Har måtte konstatere at alle mine mails - med MEGET vigtige mails er forsvundet natten mellem tirsdag og onsdag i denne uge. Fejlmelder det med det håb om at jeg kan få alle mine forsvundne mails igen ...men nej nej ingen hjælp, da er der blevet pillet ved mine indstillinger - hvad jeg ikke selv har gjort _ nej men så må min maskine være blevet hacket ....NEJ, det er den ikke -tjekket ved norton vha fjernsupport.
Og konstatere så i dag, at mine mails, jeg har modtaget siden i aftes, bliver markeret som LÆST og dette sker efter jeg i fortrolighed i onsdags, har oplyst mit password til JER, for at I skulle finde ud af hvad der er sket med mine mails.
Og jeg HAR IKKE pillet ved indstilingerne og NEJ jeg har ikke en anden mailklient tilknyttet min webmail, som jeg betaler for at have hos jer, som en sikkerhed.
SÅ et eller andet sted er der en brist hos JER og det er jo desværre ikke første gang, at jeg oplever dette.
For nogle måneder tilbage blev min indbakke oversvømmet af returneret mails, som skulle være blevet sendt fra min mail ...sjovt nok var det kun min webmail hos JER, det var galt med og ikke nogle af de andre webmail jeg har. Pudsigt efter gentagende opkald til jer samt mails til postmaster var det fikset
Så se at få fikset dette problem hurtigst.
For tilliden til jeres produkter er - for at sige det - ikke eksisterende ret meget længere.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Overvej at bruge en mail klient. Jeg bruger selv den gratis mail klient Thunderbird. Her kan man med en add on nemt lave sikkerheds kopier af sine mail. 

Omdømme 7
Badge +7

Jeg kan se at der på FB d. 1. November 16:49 er skrevet til You see angående det, herfra brugerforummet kan der ikke gøres noget, da det er you see der skal ske henvendelse til.

Besvar