Spørgsmål

5 enheder

• 24 februar 2021
  • 1 kommentar
  • 65 visninger

Lg tv- version 1.24.1 er app versionen - jeg kan ikke slette en af de 5 enheder på tv et for at  se- er v at blive vanvittig- er logget ud af de andre enheder vi har set på og nu kan jeg slet ikke se på you see app. ARGH

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6

Prøv at gå ind på https://tv.yousee.dk/login og prøv at logge ind der.

Her fandt jeg ud af i går at det er mugligt at fjerne samtlige af enhederne, for hos mig dukkede min Shield TV Pro op der 5 gange med forskellige datoer da jeg prøvede at streame noget og jeg slettede bare dem alle sammen, for det giver jo ikke en skid mening at min Shield TV Pro blev listet op som værende 5 forskellige enheder.

Så kan prøve du logge ud på sitet når du har slettet enhederne der listes op hos dig og så se hvordan det så ser ud med appen på dit LG.

Sitet vil nok være en god idé at tilføje til dine favoritter i browseren, for gud ved om man bliver nød til at  skulle logge ind der igen for at få ryddet op i de fejl listede enheder igen.

Skal bare dertil tilføjes at dette problem IKKE løser det problem der forefindes med Android TV appen 1.20.1 der befinder sig på Play Store til enheder så som Shield TV Pro. Den app version vil fortsat levere fejl beskeden om at der skete en uventet fejl, når man prøve at streame noget.

Besvar