Nyt radioprogram: DAHL på HACK


Omdømme 6
Badge +6
Hos YouSee kan vi i dag løfte sløret for et helt nyt radio-program med den tidligere Cafe Hack-vært, Søren Dahl.

I programmet vil Søren Dahl igen invitere kendte danskere ind til en snak om de aktuelle emner – præcis som han har gjort de sidste 14 år i radioprogrammet Café Hack med næsten 1mio. lyttere - formatet bliver nyt, men glæden ved at fortælle historier er den samme.

En stor del af optagelserne vil foregå på den kendte Café Hack ved Aarhus Teater, som Søren Dahl snart har arbejdet ved i 30 år.

Programmet får premiere d. 9. april, og du kan lytte til det på flere af YouSee’s digitale tjenester, som f.eks. YouSee Musik-appen, Infokanalen og ikke mindst på vores Facebook-side.

*Opdatering*

På søndag d. 9 april går det løs! Bodil Jørgensen og mesterkokken Jesper Koch er denne uges gæster i DAHL på HACK.

Lyt med fra kl. 10 hver søndag lige her på vores hjemmeside: Lyt til DAHL på HACK.

Du kan også høre programmet på din YouSee Musik-app, på Infokanalen eller i iTunes.

Rigtig god fornøjelse – har du nogle spørgsmål, så stil dem endelig her i kommentarfeltet 🙂

20 Kommentarer

Kan jeg som bruger slippe for at være med til at betale for dette?
Omdømme 7
Badge +9
Det kommer jo nok fra den fælles kasse alle betaler til når der haves et produkt.
Omdømme 7
Badge +6
Kan jeg som bruger slippe for at være med til at betale for dette?
Har du da fået besked på, at du skal betale mere? Nå ikke. Så kan du jo lade være med at lytte.:D
Omdømme 7
Badge +1
Hmmm.

Hvis DR laver en ny omgang X-faktor, bliver vi da heller ikke opkrævet mere i licens, vi kan lade være med at se det det, men vi er da alle med til at betale for den dyre produktion
Omdømme 7
Badge +6
Hmmm.

Hvis DR laver en ny omgang X-faktor, bliver vi da heller ikke opkrævet mere i licens, vi kan lade være med at se det det, men vi er da alle med til at betale for den dyre produktion

Netop.
Omdømme 7
Badge +1
Jeg er tilbøjelig til at give folk ret.

Yousee videredistribuerer radio og TV kanaler og musik og film og serier, de producerer ikke, men det er så bare min holdning
Omdømme 7
Badge +1
Hmmm.

Hvis DR laver en ny omgang X-faktor, bliver vi da heller ikke opkrævet mere i licens, vi kan lade være med at se det det, men vi er da alle med til at betale for den dyre produktion

Netop.


Men så kan han jo heller ikke undgå at betale for det
Omdømme 7
Badge +6
Jeg synes det er utroligt, at nogen kan lavevrøvl over, at kommer der noget ekstra uden merpris, så skal det beregnes, hvad de kan få det billigere.
Der findes masser af musik, jeg gider høre, men jeg betaler mit mobilabonnement.
Ser da heller ikke alle programmer på de forskellige kanaler, men jeg betaler fuld pris. Alrså betaler jeg også for noget jeg ikke gør brug af.
Omdømme 7
Badge +1
Jeg kan også godt følge dig, men hvad er det næste, dyre TV produktioner ?
Omdømme 7
Badge +1
Glem ikke, Yousee brændte nælderne på en sportskanal for meget lang tid siden, og vidst også for 2 - 3 år siden
Omdømme 7
Badge +6
Jeg er ikke bange. Er sikker på, at de ved, hvad de har med at gøre.
At de har brændt sig en gang, er vel ikke underligt. Hvis man ikke prøver, vinder man ikke.
Jeg kan ikke forstår I kan bruge tid og penge, på en forbryder som Søren Dahl og hans SK produk., hvorfor skal jeg være med til at betale for ham. Jeg er ligeglad med, at der måske er mange ældre menneskere som ønsker at høre ham. Hvor skal de høre ham fra, sender I en vedledning ud til dem, eller kommer FM signalet tilbage, hvad tænker I på. Jeg har ytret mig en del på facebook, og det bliver jeg ved med. Jeg er blevet truet med at blive spamet, hvad er dette? I kan da spame mig alt det i vil, jeg bliver ved på Facebook. Så længe leve facebook.
Hej.
Hvad kommer programmet til at hedde?

Mvh. Susanne
Omdømme 6
Badge +6
Hej Susanne,

Det kommer til at hedde: Dahl på Hack :)

Vh
Nikolaj
Omdømme 6
Badge +6
Hej igen,

Jeg har netop opdateret indlægget med frisk information.

Vi håber, at I vil lytte med :)

Vh
Nikolaj
Omdømme 7
Badge +1
Hej igen,

Jeg har netop opdateret indlægget med frisk information.

Vi håber, at I vil lytte med :)

Vh
Nikolaj


Det ville være smart, hvis I lagde programmet ind i TV guiden, så man kan optage udsendelsen f.eks. på humax boksen, det kunne se sådan ud

06.00 - 10.00 infokanalen fra Yousee
10.00 - 12.00 radioprogram :DAHL på HACK
12.00 - 16.00 infokanalen fra Yousee
16.00 - 18.00 radioprogram: DAHL på HACK
18.00 - 06.00 infokanalen fra Yousee

Man kan heller ikke trykke på rød optagerknap, fordi programoversigten siger at infokanalen døgnet rundt alle ugens dage, og så konflikter en evt. optagelse på et tidspunkt, hvor man har 3 optagelser programmeret
Omdømme 7
Badge +1
Hej igen,

Jeg har netop opdateret indlægget med frisk information.

Vi håber, at I vil lytte med :)

Vh
Nikolaj


Det ville være smart, hvis I lagde programmet ind i TV guiden, så man kan optage udsendelsen f.eks. på humax boksen, det kunne se sådan ud

06.00 - 10.00 infokanalen fra Yousee
10.00 - 12.00 radioprogram :DAHL på HACK
12.00 - 16.00 infokanalen fra Yousee
16.00 - 18.00 radioprogram: DAHL på HACK
18.00 - 06.00 infokanalen fra Yousee

Man kan heller ikke trykke på rød optagerknap, fordi programoversigten siger at infokanalen døgnet rundt alle ugens dage, og så konflikter en evt. optagelse på et tidspunkt, hvor man har 3 optagelser programmeret


Samtidig kunne man tilføje, hvem der kommer med i studiet som gæster.
Omdømme 3
Hej Yousee.
Først lukker I FM båndet, derefter begynder I sgu at producere radioprogrammer......tjuhej, hvor det går, Yousee.

Mvh. Michael.
Omdømme 7
Badge +1
Hej igen,

Jeg har netop opdateret indlægget med frisk information.

Vi håber, at I vil lytte med :)

Vh
Nikolaj


Det ville være smart, hvis I lagde programmet ind i TV guiden, så man kan optage udsendelsen f.eks. på humax boksen, det kunne se sådan ud

06.00 - 10.00 infokanalen fra Yousee
10.00 - 12.00 radioprogram :DAHL på HACK
12.00 - 16.00 infokanalen fra Yousee
16.00 - 18.00 radioprogram: DAHL på HACK
18.00 - 06.00 infokanalen fra Yousee

Man kan heller ikke trykke på rød optagerknap, fordi programoversigten siger at infokanalen døgnet rundt alle ugens dage, og så konflikter en evt. optagelse på et tidspunkt, hvor man har 3 optagelser programmeret


Samtidig kunne man tilføje, hvem der kommer med i studiet som gæster.


Desværre er den ikke komme ind i TV guiden, så den kan optages på søndag ?
Omdømme 7
Badge +1
Hej igen,

Jeg har netop opdateret indlægget med frisk information.

Vi håber, at I vil lytte med :)

Vh
Nikolaj


Det ville være smart, hvis I lagde programmet ind i TV guiden, så man kan optage udsendelsen f.eks. på humax boksen, det kunne se sådan ud

06.00 - 10.00 infokanalen fra Yousee
10.00 - 12.00 radioprogram :DAHL på HACK
12.00 - 16.00 infokanalen fra Yousee
16.00 - 18.00 radioprogram: DAHL på HACK
18.00 - 06.00 infokanalen fra Yousee

Man kan heller ikke trykke på rød optagerknap, fordi programoversigten siger at infokanalen døgnet rundt alle ugens dage, og så konflikter en evt. optagelse på et tidspunkt, hvor man har 3 optagelser programmeret


Samtidig kunne man tilføje, hvem der kommer med i studiet som gæster.


Desværre er den ikke komme ind i TV guiden, så den kan optages på søndag ?


Men nu ligger programmerne i TV guide på infokanalen, og man kan programmere udsendelsen hvis man vil :D:D:D

Besvar