Nu kan du vælge TV 2 PLAY i Bland Selv

Nu kan du vælge TV 2 PLAY i Bland Selv
Omdømme 7
Badge +9

Vi har glædet os rigtig meget til i dag: Nu kan du nemlig få TV 2 PLAY i din tv-pakke, hvis du har Bland Selv.


Med TV 2 PLAY i Bland Selv, får du:

  • Fuld adgang til TV 2 PLAY på app og web
  • Alle TV 2’s kanaler i din tv-pakke
  • Udvalgte serier på YouSee’s egne platforme, f.eks. Rita, Badehotellet, Klovn m.m.

Du kan læse mere om TV 2 PLAY i Bland Selv, her:
https://yousee.dk/tv2play

Har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at stille dem i kommentarfeltet nedenfor:relaxed:

 


39 Kommentarer

Har lige læst mere om det, så hvis man som bruger har abonnement hos tv 2, skal man så tvinges til at opsige abonnement hos dem, så abonnement fornys hos YouSee?

Giver ingen mening, at man er tvunget til at opsige abonnement. Bare fordi, der skiftes hos yousee/bland selv pakken? Har allerede abonnement hos tv2 play, så hvorfor opsige dette? Hvorfor ikke bibeholde, det nuværende abonnement? Det giver mere mening. Hvorfor afslutte et abonnement, som åbenbart skal afsluttes hos: YouSee? 

Hej @Phoenix 73 

Ved bestilling af TV 2 PLAY via din YouSee Bland Selv pakke, afregnes prisen i point og dermed i et andet system her hos YouSee.

Hej @Phoenix 73 

I forlængelse af mit svar ovenfor, vil jeg gerne tilføje/præcisere lidt, i forhold til de forskellige scenarier der kan være tale om, i forbindelse med aktivering af TV 2 PLAY loginet. Følgende tekst står nu også i spørgsmål og svar sektionen, nederst på  https://yousee.dk/tv2play:


Har du TV 2 PLAY i forvejen eller har du tidligere haft?

Har du tidligere haft TV 2 PLAY, og har du registreret den samme mailadresse hos YouSee, så vil du blive genkendt af TV 2 PLAY og modtage en mail om, at din bruger er genaktiveret.

Har du et abonnement hos TV 2 PLAY, (ikke Favorit + Sport), som du bruger. Så skal du selv opsige dit gamle abonnement hos dem, efter du har modtaget en mail fra TV 2 Play om oprettelse af adgangskode.

Har du et Favorit + Sport-abonnement hos TV 2 PLAY. Så vil abonnement blive overtaget af YouSee, og du vil køre videre på den konto, du allerede bruger hos TV 2 PLAY.

Hej Kasper

1000 tak for denne kommentar, som har afklaret mit? :wink:

Derfor, bliver du belønnet med bedste svar og like :sunglasses:  

Hej Kasper

Er knappen. Bedste svar, udgået helt?

Omdømme 7
Badge +9

Hej Kasper

Er knappen. Bedste svar, udgået helt?

Hej @Phoenix 73 

Knappen "Bedste svar" findes stadig, og vi i forumteamet opfordrer til at bruge den mest muligt, så det er nemt at finde løsningen i en given tråd, for andre der måtte komme forbi den specifikke tråd med samme problemstilling, og for at belønne den bruger, som har givet bedste svar, eller endnu bedre - en løsning! :relaxed:

Det er super fedt, at du er opmærksom på denne knap - tak for det! Men knappen er kun synlig i tråde, som er oprettet som et spørgsmål. I dette tilfælde er der tale om en artikel og derfor er knappen ikke synlig. Håber det giver mening:thinking:

 Rigtig god dag! 

Hej Kasper

Er knappen. Bedste svar, udgået helt?

Hej @Phoenix 73 

Knappen "Bedste svar" findes stadig, og vi i forumteamet opfordrer til at bruge den mest muligt, så det er nemt at finde løsningen i en given tråd, for andre der måtte komme forbi den specifikke tråd med samme problemstilling, og for at belønne den bruger, som har givet bedste svar, eller endnu bedre - en løsning! :relaxed:

Det er super fedt, at du er opmærksom på denne knap - tak for det! Men knappen er kun synlig i tråde, som er oprettet som et spørgsmål. I dette tilfælde er der tale om en artikel og derfor er knappen ikke synlig. Håber det giver mening:thinking:

 Rigtig god dag! 

:slight_smile: Phoenix 73 jeg har aldrig, set denne funktions knap- Bedste Svar. Jeg har link og Citer. 

God dag- 

Omdømme 3

Vi har glædet os rigtig meget til i dag: Nu kan du nemlig få TV 2 PLAY i din tv-pakke, hvis du har Bland Selv.


Med TV 2 PLAY i Bland Selv, får du:

  • Fuld adgang til TV 2 PLAY på app og web
  • Alle TV 2’s kanaler i din tv-pakke
  • Udvalgte serier på YouSee’s egne platforme, f.eks. Rita, Badehotellet, Klovn m.m.

Du kan læse mere om TV 2 PLAY i Bland Selv, her:
https://yousee.dk/tv2play

Har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at stille dem i kommentarfeltet nedenfor:relaxed:

 

TV2 PLAY UDEN SPORT TAK!

Jeg synes det er irriterende at man ikke kan tilvælge TV2 Play uden sport, så denne pakke kunne blive billigere end 10 point (jeg ved allerede at der fratrækkes de point for de TV2 kanaler, man selv har tilmeldt allerede i bland selv).

Så jeg kommer nede på 7 point for TV2 Play, med de TV2 kanaler jeg allerede har tilvalgt i Bland selv. Men det bevirker også at jeg kommer til at mangle 1 point for at tilvælge TV2 pakken, da der ikke er mere jeg ønsker at fravælge i Bland selv pakken.

Jeg ønsker ikke at betale for sport, så hvorfor ikke lave en TV2 Play pakke UDEN sports kanalerne, ligesom man kan fravælge sport i TV2 egen Play app - Jeg forstår ikke at TV2 og YouSee  ikke allerede har givet os kunder dette valg fra starten af?!

 

Omdømme 7
Badge +9

Vi har glædet os rigtig meget til i dag: Nu kan du nemlig få TV 2 PLAY i din tv-pakke, hvis du har Bland Selv.


Med TV 2 PLAY i Bland Selv, får du:

  • Fuld adgang til TV 2 PLAY på app og web
  • Alle TV 2’s kanaler i din tv-pakke
  • Udvalgte serier på YouSee’s egne platforme, f.eks. Rita, Badehotellet, Klovn m.m.

Du kan læse mere om TV 2 PLAY i Bland Selv, her:
https://yousee.dk/tv2play

Har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at stille dem i kommentarfeltet nedenfor:relaxed:

 

TV2 PLAY UDEN SPORT TAK!

Jeg synes det er irriterende at man ikke kan tilvælge TV2 Play uden sport, så denne pakke kunne blive billigere end 10 point (jeg ved allerede at der fratrækkes de point for de TV2 kanaler, man selv har tilmeldt allerede i bland selv).

Så jeg kommer nede på 7 point for TV2 Play, med de TV2 kanaler jeg allerede har tilvalgt i Bland selv. Men det bevirker også at jeg kommer til at mangle 1 point for at tilvælge TV2 pakken, da der ikke er mere jeg ønsker at fravælge i Bland selv pakken.

Jeg ønsker ikke at betale for sport, så hvorfor ikke lave en TV2 Play pakke UDEN sports kanalerne, ligesom man kan fravælge sport i TV2 egen Play app - Jeg forstår ikke at TV2 og YouSee  ikke allerede har givet os kunder dette valg fra starten af?!

 

Hej @HugoT 

Tak for dit skriv!  :relaxed:

På nuværende tidspunkt er aftalen, som den er, i forhold til TV 2 PLAY i Bland Selv. Om den ændrer sig og giver muligheder for valg af flere varianter er pt. uvist. 

Tusind tak for dit input her på forum. 

Omdømme 3

Vi har glædet os rigtig meget til i dag: Nu kan du nemlig få TV 2 PLAY i din tv-pakke, hvis du har Bland Selv.


Med TV 2 PLAY i Bland Selv, får du:

  • Fuld adgang til TV 2 PLAY på app og web
  • Alle TV 2’s kanaler i din tv-pakke
  • Udvalgte serier på YouSee’s egne platforme, f.eks. Rita, Badehotellet, Klovn m.m.

Du kan læse mere om TV 2 PLAY i Bland Selv, her:
https://yousee.dk/tv2play

Har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at stille dem i kommentarfeltet nedenfor:relaxed:

 

Dejligt med TV2 Play i bland selv, men synes det er ærgerligt at man ikke kan vælge en TV2 play pakke uden sport (som man kan på deres egen app), så man kunne få de 10 point ned. Det undre mig at man ikke har lavet det sådan. Jeg gider ikke at betale for sport, og jeg kommer til at mangle 1 point for at kunne tilvælge TV2 Play, jeg kan ikke fravælge flere bland selv ting, uden at miste noget som jeg ikke vil af med i mine tilvalg i bland selv.

Jeg håber at valg af flere typer TV2 pakker kommer på YouSee på et tidspunkt, ellers har det ingen interesse for mig. Og nu slap vi jo heldvis for at betale for sport hos Discovery Networks .-)

Omdømme 7
Badge +9

Der er sikkert mange der gerne vil have mulighed for at det vil være valgfrit hvilken udgave af Play man vil have, især fordi You See taler så meget om valgfrihed at man ikke har mere end man vil have i bland selv.

Der er sikkert mange der gerne vil have mulighed for at det vil være valgfrit hvilken udgave af Play man vil have, især fordi You See taler så meget om valgfrihed at man ikke har mere end man vil have i bland selv.

Det er godt nok den mest mest skrabeede udgave hos yousee. Hvis man tror man som bruger bestiller fuldpakken. Desværre får man kun den skrabede udgave og ikke valgfrihed, som der bliver lagt op til fra yousee’s side af?

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke en skrabet udgave af Play man får i bland selv, det er den fulde pakke, men det er ikke alle der vil have den fulde pakke, der skal være valgfrihed om det skal være favorit eller favorit+sport.

Det er ikke en skrabet udgave af Play man får i bland selv, det er den fulde pakke, men det er ikke alle der vil have den fulde pakke, der skal være valgfrihed om det skal være favorit eller favorit+sport.

Misforstod hele pointen, så derfor modtager du det bedste svar og like.. Hvis det stadig er muligt?

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke en skrabet udgave af Play man får i bland selv, det er den fulde pakke, men det er ikke alle der vil have den fulde pakke, der skal være valgfrihed om det skal være favorit eller favorit+sport.

Misforstod hele pointen, så derfor modtager du det bedste svar og like.. Hvis det stadig er muligt?

Hej Phoenix 

Det er det ikke i denne tråd, men det er det i tråde, som du selv har startet. Tak for at tænke på det dog.

Badge

Hej alle i Forum angående TV2 Play.

Jeg har læst alt om TV2 Play, men har ikke fundet nogen der spørger om man kan tilkøbe TV2 Play til sin Tv aftale med Grundpakke i Andelsbolig og selvbetalt Fuldpakke.

Jeg ønsker Alm. Kabel-tv - jeg har dog allerede fået adgang til Viasat App via min Fuldpakke, som jeg kan se på mit Sony Tv fra 2015 eller via App på min IPad

Så det er mit spørgsmål ?

Mvh Arne

Omdømme 7
Badge +9

TV2 Play tilvælges i You See Play, ikke på anden vis, via You See. TVet er for gammelt til at tjenesten kan ses via App på TVet.

Besvar