YouSee Tv & Film app til LG Smart tv fra 2018 eller nyere med WebOS 4


Omdømme 7
Badge +9

OBS: Opdateret artikel

Hvis du har et LG Smart Tv fra 2018 eller nyere med WebOS 4.0, så kan du installere YouSee Play appen på dit Tv. 

Du skal ind i LG Content Store via menuen på dit tv - det kan eksempelvis se sådan her ud:



 

 

 

 

 



 

- Derefter skal du ind og søge efter YouSee Play appen og installere den.  
Inde på vores hjemmeside kan du finde hjælp og vejledning til at installere appen på dit tv. Du kan også finde anden viden om appen samt vejledning til at bruge den. Klik her for at komme videre


31 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/problemer-med-at-logge-paa-lg-app-103979/index1.html
"du kan desværre ikke bruge denne app længere, yousee supportere ikke denne app længere". siger den, når man starter yousee app på tv'et .Er muligheden for at bruge yousee app på LG smart tv slut? 😞
virker igen 🙂 uden har gjort noget, mystiskt , men godt
"du kan desværre ikke bruge denne app længere, yousee supportere ikke denne app længere". siger den, når man starter yousee app på tv'et .Er muligheden for at bruge yousee app på LG smart tv slut? 😞

 

Jeg kan heller ikke få yousee app’en til at virke på mit LG 55LA667V og får fortsat samme fejlmeddelse. Software på TV’et er opdateret.

Omdømme 7
Badge +9
"du kan desværre ikke bruge denne app længere, yousee supportere ikke denne app længere". siger den, når man starter yousee app på tv'et .Er muligheden for at bruge yousee app på LG smart tv slut? 😞

 

Jeg kan heller ikke få yousee app’en til at virke på mit LG 55LA667V og får fortsat samme fejlmeddelse. Software på TV’et er opdateret.

Hej @Kiwixx 

Det kunne godt tyde på, at vi ikke længere understøtter tv’et med en SmartTV app. Husk, at det er LG-tv med WebOS 2.0 eller nyere, som kan bruge vores app. Tjek eventuelt softwaretypen i tv’ets indstillinger eller kontakt LG’s support, hvis du er i tvivl om, hvilken software der er installeret på tv’et.

Omdømme 7
Badge +9

Det TV har en del år på bagen så det er ikke kompatibelt med You See Appén.

Besvar