YouSee Tv & Film app til LG Smart tv fra 2018 eller nyere med WebOS 4


Omdømme 7
Badge +9

OBS: Opdateret artikel

Hvis du har et LG Smart Tv fra 2018 eller nyere med WebOS 4.0, så kan du installere YouSee Play appen på dit Tv. 

Du skal ind i LG Content Store via menuen på dit tv - det kan eksempelvis se sådan her ud:



 

 

 

 

 



 

- Derefter skal du ind og søge efter YouSee Play appen og installere den.  
Inde på vores hjemmeside kan du finde hjælp og vejledning til at installere appen på dit tv. Du kan også finde anden viden om appen samt vejledning til at bruge den. Klik her for at komme videre


31 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
App'en til Shield TV (Android) må da også gerne snart få et nyt Design, så den svarer til det der er på Boks/Tablet.
Ligeledes nu det drejer sig om App's, hvad med Panasonic.?
Er der problemer med appen? Når jeg prøver at logge ind på mit lg tv så siger den mit brugernavn og adgangskode er forkert, men når jeg logger ind her på siden eller på tv.yousee.dk så er der slet ingen problemer?
Omdømme 5
Badge +2
App'en til Shield TV (Android) må da også gerne snart få et nyt Design, så den svarer til det der er på Boks/Tablet.
Ligeledes nu det drejer sig om App's, hvad med Panasonic.?


Tak for din feedback.

Hvad angår en app til yderligere tv'er, må vi vente og se.

Er der problemer med appen? Når jeg prøver at logge ind på mit lg tv så siger den mit brugernavn og adgangskode er forkert, men når jeg logger ind her på siden eller på tv.yousee.dk så er der slet ingen problemer?

Det skulle meget gerne være det samme. Jeg ved ikke, om det kan være det, men det kan være lidt drilsk med store og små bogstaver på en tv-fjernbetjening - det er dog vigtigt, at der bliver taget højde for det. Umiddelbart er det mit bedste bud.

Stefan, YouSee Forum Team
YouSee Tv & Film-app virker ikke særlig godt på mit LG OLED TV (model 2017). Sidste gang jeg så en film var der 7 afbrydelser (cirkel der bliver ved med at køre rundt), hvor jeg måtte genstarte filmen og spole frem til, hvor jeg var kommet til. Jeg har tidligere brugt min iPhone til at streame YouSee Tv & Film til Apple TV, og den metode har stort set aldrig fejlet. Er det app'en til WebOS, som skal gøres bedre (mere buffer eller ...?), eller kan det ikke blive bedre. Jeg havde glædet mig til, at der kom en app til WebOS, men som den virker nu, så er den ubrugelig og et meget skuffende bekendskab.
Jeg glemte lige at skrive, at jeg har 100/20 Mbit YouSee internetforbindelse, så problemet med afbrydelser bør ikke skyldes lav internet hastighed. Er der andre, der har erfaringer med den nye YouSee Tv & Film-app til LG (OLED)?
Omdømme 5
Badge +2
Jeg glemte lige at skrive, at jeg har 100/20 Mbit YouSee internetforbindelse, så problemet med afbrydelser bør ikke skyldes lav internet hastighed. Er der andre, der har erfaringer med den nye YouSee Tv & Film-app til LG (OLED)?

Hvordan er tv'et koblet til nettet? Hvis det er trådløst, kan det evt. være interessant at høre, om det er anderledes med en kablet forbindelse.

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg kan ikke logge på den nye LG WebOS app - den siger, at mit brugernavn og adgangskode er forkert. Det er det ikke; der er styr på store og små bogstaver osv. Har prøvet med to forskellige brugerkonti - samme problem. Trådet 500/500 forbindelse.
Omdømme 7
Badge +9
Det tyder på at du skal kontakte teknisk support, da det ikke er noget der kan gøres ved her på brugerforummet, med hensyn til fejlretning på konti.
Jeg har haft fat i YouSee support. De kunne ikke hjælpe, men bad mig vente. Jeg fik at vide, at næste version måske ville virke. Ikke at de kendte årsagen, men måske ville den næste version (tilfældigvis) også løse login-problemet.
Omdømme 7
Badge +9
Kender ikke til hvad der måtte være af problemer på LG, bruger den på Shield TV. (Android).
Dejligt med appen til WebOS, selvom den virker mere ustabil end fx den til Apple TV. Den har i al fald genstartet mit tv et par gange nu.

Her er et dog et forslag til næste opdatering: Nyeste afsnit af tv-programmer bør vel stå øverst i listen?
Er der en chance for, at YouSee læser med herinde, eller skal man via Facebook for at få respons?
Omdømme 7
Badge +9
YouSee Tv & Film-app virker ikke særlig godt på mit LG OLED TV (model 2017). Sidste gang jeg så en film var der 7 afbrydelser (cirkel der bliver ved med at køre rundt), hvor jeg måtte genstarte filmen og spole frem til, hvor jeg var kommet til. Jeg har tidligere brugt min iPhone til at streame YouSee Tv & Film til Apple TV, og den metode har stort set aldrig fejlet. Er det app'en til WebOS, som skal gøres bedre (mere buffer eller ...?), eller kan det ikke blive bedre. Jeg havde glædet mig til, at der kom en app til WebOS, men som den virker nu, så er den ubrugelig og et meget skuffende bekendskab.

Jeg glemte lige at skrive, at jeg har 100/20 Mbit YouSee internetforbindelse, så problemet med afbrydelser bør ikke skyldes lav internet hastighed. Er der andre, der har erfaringer med den nye YouSee Tv & Film-app til LG (OLED)?

Hej Perjen

Jeg er ked af at læse, at du har oplevet problemer med afspille i appen.

Det er ikke umiddelbart et kendt problem og selvom du har en høj hastighed, så kan du godt opleve problemer, hvis den trådløse forbindelse ikke er stærkt nok.

Nu ved jeg naturligvis ikke om du kører trådløst eller med kabel, men jeg ville nok teste med netværkskabel hvis det var muligt 🙂
Omdømme 7
Badge +9
Jeg kan ikke logge på den nye LG WebOS app - den siger, at mit brugernavn og adgangskode er forkert. Det er det ikke; der er styr på store og små bogstaver osv. Har prøvet med to forskellige brugerkonti - samme problem. Trådet 500/500 forbindelse.Jeg har haft fat i YouSee support. De kunne ikke hjælpe, men bad mig vente. Jeg fik at vide, at næste version måske ville virke. Ikke at de kendte årsagen, men måske ville den næste version (tilfældigvis) også løse login-problemet.Er der en chance for, at YouSee læser med herinde, eller skal man via Facebook for at få respons?

Hej RC1

Det lyder da noget irriterende, at du ikke kan komme ind i vores app, hvis du har et funktionelt login - altså et login, der virker på alle andre platforme.

Min anbefaling er sørge for, at du opdaterer alt der kan opdateres, dvs. tjekker om der er en softwareopdatering på tv'et og af- og geninstallerer YouSee Tv & Film appen på dit tv.
Omdømme 7
Badge +9
Dejligt med appen til WebOS, selvom den virker mere ustabil end fx den til Apple TV. Den har i al fald genstartet mit tv et par gange nu.

Her er et dog et forslag til næste opdatering: Nyeste afsnit af tv-programmer bør vel stå øverst i listen?


Hej Martinriis

Øv, det er da irriterende 😕

Du kan starte med at af- og geninstallere appen på dit tv, hvis du ikke allerede har prøvet det.

Tjek også gerne om softwaren på tv'et er up-to-date. Det er 2 gode steder at starte tænker jeg.
Hej RC1

Det lyder da noget irriterende, at du ikke kan komme ind i vores app, hvis du har et funktionelt login - altså et login, der virker på alle andre platforme.

Min anbefaling er sørge for, at du opdaterer alt der kan opdateres, dvs. tjekker om der er en softwareopdatering på tv'et og af- og geninstallerer YouSee Tv & Film appen på dit tv.


Jeg har installeret appen tre gange og sikrer mig løbende, at TV’et opdateret. Lige lidt hjælper det. Det er et LG E7 TV.
Omdømme 7
Badge +9
Hej RC1

Prøv eventuelt at ændre adgangskode inde på Mit YouSee under Indstillinger, således at du får opdateret loginet og prøv igen.
Omdømme 7
Badge +9
Dejligt med appen til WebOS, selvom den virker mere ustabil end fx den til Apple TV. Den har i al fald genstartet mit tv et par gange nu.

Her er et dog et forslag til næste opdatering: Nyeste afsnit af tv-programmer bør vel stå øverst i listen?


Hej Martinriis

Kan du være lidt mere specifik i forhold til, hvor i menusystemet du mener, der bør optimeres? 🙂
Hej RC1

Prøv eventuelt at ændre adgangskode inde på Mit YouSee under Indstillinger, således at du får opdateret loginet og prøv igen.


That did the trick. (-:
Omdømme 7
Badge +9
Hej RC1

Prøv eventuelt at ændre adgangskode inde på Mit YouSee under Indstillinger, således at du får opdateret loginet og prøv igen.


That did the trick. (-:


Det var godt 🙂
Hej. Jeg syntes det er rigtig fedt at der i oktober udkom en app, YouuSee Tv & Film, til LG fjernsyn således at man nyde de serie og film i har, men det er for at sige det lige ud, så er det pisse irriterende at den kun virker 2 ud af 5 gange.
Den starter ikke op når man vil åbne app'en, og det er meget øv.
Andre der har det samme problem
Omdømme 5
Badge +4
Hej. Jeg syntes det er rigtig fedt at der i oktober udkom en app, YouuSee Tv & Film, til LG fjernsyn således at man nyde de serie og film i har, men det er for at sige det lige ud, så er det pisse irriterende at den kun virker 2 ud af 5 gange.
Den starter ikke op når man vil åbne app'en, og det er meget øv.
Andre der har det samme problem


Jeg har ikke haft problemer med den. Har webOS 2.0.
Omdømme 7
Badge +9
Hej. Jeg syntes det er rigtig fedt at der i oktober udkom en app, YouuSee Tv & Film, til LG fjernsyn således at man nyde de serie og film i har, men det er for at sige det lige ud, så er det pisse irriterende at den kun virker 2 ud af 5 gange.
Den starter ikke op når man vil åbne app'en, og det er meget øv.
Andre der har det samme problem


Hej Lykkehave

Kommer der en fejlbesked eller? Hvad med netforbindelsen, er dit tv trådløst eller kablet tilsluttet?
har kørt fint på mit lg 2018 tv, siden den udkom, over wifi forbindelse. Dog savner jeg VIRKELIG meget automatisk afspilning af næste afsnit, når man ser serier eller tv afsnit fra arkiv. Er det noget der måske snart kommer Kasper?

hilsen Michael
Omdømme 2
Er der nogen der har fundet en løsning på problemet med ikke at kunne logge ind?

Besvar