YouSee Musik understøtter nu Android Auto

YouSee Musik understøtter nu Android Auto
Omdømme 3
Badge
  • Tidligere moderator
  • 3 kommentarer

Hvis du er en af de YouSee Musik-brugere, der spændt venter på, at Android Auto kommer til Danmark, så har vi gode nyheder til dig! 🙂

Android Auto er en funktion, der giver Android-brugere mulighed for at tilgå mange af de primære apps fra Android på bilens infoskærm. Skulle du ikke allerede have opdaget det på egen hånd, så inkluderer disse apps nu også YouSee Musik.

Mens vi endnu ikke kan sige noget om, hvornår selve Android Auto officielt bliver udgivet på den danske Google Play Store, så kan du allerede nu tage YouSee Musik med på langfart, hvis du har en bil, der understøtter det. Du skal blot kunne hente appen fra APK Mirror i stedet.

YouSee Musik på Android Auto har tre funktioner:
1. Genveje
2. Inspiration
3. Mine Favoritter

God fornøjelse! :)

Anna
YouSee Forum Team

 


10 Kommentarer

Hej,

Jeg vil foreslå, at søgefunktionen tilføjes. Det er måske et aktivt fravalg, for at folk ikke skal have for meget fokus på skærmen under kørsel. Men det virker som en stor begrænsning i funktionaliteten. 

Mvh Lau 

Omdømme 7
Badge +9

Hej,

Jeg vil foreslå, at søgefunktionen tilføjes. Det er måske et aktivt fravalg, for at folk ikke skal have for meget fokus på skærmen under kørsel. Men det virker som en stor begrænsning i funktionaliteten. 

Mvh Lau 

Hej Lau 

Tak for din feedback - det tager jeg med videre :relaxed:

Hej

Hvorfor er det mon, at jeg ikke kan se mine favoritter når jeg bruger yousee musik via android auto, men alene kan se mine playlister?

Vh,

Anders

Omdømme 5
Badge +2

Hej

Hvorfor er det mon, at jeg ikke kan se mine favoritter når jeg bruger yousee musik via android auto, men alene kan se mine playlister?

Vh,

Anders

Hej Anders

Det lyder da også lidt underligt. Hvad får du frem af muligheder, når du bruger app’en? Der bør nemlig være et punkt, der hedder Mine Favoritter. Tag evt. et billede af det.

Stefan, YouSee Forum Team

 

Af en eller anden grund var det forsinket, for de jeg prøvede igen forleden var mine favoritter på android auto.

Lidt sært, for da jeg skrev dette indlæg var både playlister og favoritter synlige på pc/telefon, men altså kun playlister på android auto.

Men super at det virker i bilen - sparer os et par spotify abonnementer!

Hej,

Jeg vil foreslå, at søgefunktionen tilføjes. Det er måske et aktivt fravalg, for at folk ikke skal have for meget fokus på skærmen under kørsel. Men det virker som en stor begrænsning i funktionaliteten. 

Mvh Lau 

En meget stor begrænsning når man ikke engang kan søge det musik man gerne vil høre inden turen starter. 

Jeg kunne godt tænke mig, at det var muligt at afspille sine playlister ved at trykke på dem i oversigten. Som det er nu, kommer man ind på indholdet af playlister, hvor man kan afspille enkelte numre, eller at blande numrene. Men det er desværre ikke muligt at afspille en playlister med numrene i den rækkefølge, man har defineret. En mulighed for at afspille direkte fra oversigten over playlister, med mulighed for at blande eller ej, ville være rart. 

Jeg kunne godt tænke mig, at det var muligt at afspille sine playlister ved at trykke på dem i oversigten. Som det er nu, kommer man ind på indholdet af playlister, hvor man kan afspille enkelte numre, eller at blande numrene. Men det er desværre ikke muligt at afspille en playlister med numrene i den rækkefølge, man har defineret. En mulighed for at afspille direkte fra oversigten over playlister, med mulighed for at blande eller ej, ville være rart. 

:slight_smile: Måske at youSee Forum Team, tager det med videre til rette sted når. de kommer forbi her.

Det er som om, at appen er forsvundet fra Andoid Auto??

Omdømme 7
Badge +9

Det er snart slut med den.recordere.dk/2021/08/saa-er-det-slut-med-android-auto-appen/

 

 

Besvar