YouSee er klar med mobilt bredbånd på 5G-mobilnetværket

YouSee er klar med mobilt bredbånd på 5G-mobilnetværket
Omdømme 7
Badge +9

Nu kan du også opleve 5G-hastigheder med mobilt bredbånd. Kun på Danmarks bedste mobilnetværk* – først med 5G!

Det er især kunder med base i områder, hvor kapaciteten i de jordbaserede forbindelser har været meget begrænset, som har nydt godt af muligheden for en mobil bredbåndsforbindelse, der hidtil har kørt via 4G-nettet. Men på 5G-netværket er perspektiverne endnu større.

Du kan læse mere om 5G-oplevelsen hos YouSee her

5G hastigheder tilbydes på den store mobil bredbåndspakke “Den helt store” til 349 kr. med 1 TB data. 

God fornøjelse med 5G hos YouSee:relaxed::raised_hands_tone1:

(*YouSee benytter sig af mobilnetværket fra TDC NET, der flere år i træk er kåret som Danmark bedste.)


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2

Kan være gode nyheder for nogle, men jeg anbefaler stærkt at man først lige undersøger den konkrete dækning på ens adresse på TDC’s dækningskort.

https://daekning.tdc.dk/tdcnetmap_ext_tile2/

Men ak, ingen flatrate på deres mobile bredbånd og jeg kan også se at på min adresse, der kan jeg lige så godt fortsætte med den gamle kobber forbindelse jeg har og håbe på at TDC i stedet for pludselig tilbyder fiber i vores boligområde.

Omdømme 7
Badge +9

Yousee tilbyder 1TB og så speeddrop. Ikke så godt som Oister WiFi med 2 TB, men stadig en pæn mængde data per måned. 

Omdømme 1

skønt at høre da jeg skal flytte til ny adresse uden coax hvor mulighed kun er 20/10 dsl

men så ser man router er udsolgt 

bestilte 3 mdr gratis 1000/1000 fiber i stedet

godt nytår 

Omdømme 1

kan se konkurenterne opgradere hastigheden.

hvornår gør yousee det samme og vil der snart komme flatrate

Omdømme 7
Badge +9

kan se konkurenterne opgradere hastigheden.

hvornår gør yousee det samme og vil der snart komme flatrate

Hej 

Vi skylder lige en kommentar her. 

Over tid vil hastigheden blive øget mere på 5G, når flere frekvenser tages i brug:relaxed: Tidsramme med videre, kan vi dog ikke give her. 

Hvorvidt der kommer flatrate løsninger til mobil bredbånd, kan ikke udelukkes, men heller ikke bekræftes. Det må tiden eventuelt vise. 

Du kan holde dig opdateret omkring 5G på linket i denne tråd, hvor vi opdaterer løbende - jeg sætter det også lige ind her: https://yousee.dk/5g

God dag! :sun_with_face:

Ja først med 5g men absolut røvrender i andre flere år efter og den eneste grund er at vi skal tvinges til at bruge jeres forbandede langsomme kobber fordi i har købt jer til rettigheder. Jeg bor i en by hvor der er masser af mobil master, men der er sq ingen 5g dækning. Når man har monopol skal man sq overholde reglerne. Men vi må jo stå sammen og lave et klageskrift, når det er vigtigere at tjene penge end at overholde monopolets regler. Som man nok kan se skrevet af en der er vred!!!!

Omdømme 7
Badge +9

Her kan der ses dækning indendørs på 5G.

https://daekning.tdc.dk/tdcnetmap_ext_tile2/

Vælg teknologi indendørs, vælg 5G

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Bobobob_rge 

Jeg kan sagtens forstå, at det er frustrerende når tingene ikke virker. 

Er det på et mobilabonnement at du oplever problemet, eller er det Mobilt Internet? 

Kan du slet ikke få 5G signal, eller oplever du at det er meget langsomt? Og hvad siger dækningen ifølge det kort Radiomanden har linket til? 

Besvar