Vedligeholdelse af YouSee Forum tirsdag d. 23/7.


Omdømme 7
Badge +9
Hej Alle

Vi vil gerne endnu mere forum og derfor giver vi nu YouSee Forum et ansigtsløft!

Det betyder at YouSee Forum vil være utilgængeligt noget af tirsdagen i næste uge, d.23/7.

Tak for din forståelse - vi glæder os til at se dig på YouSee Forum igen! 😃

7 Kommentarer

Hej Alle

Vi vil gerne endnu mere forum og derfor giver vi nu YouSee Forum et ansigtsløft!

Det betyder at YouSee Forum vil være utilgængeligt noget af tirsdagen i næste uge, d.23/7.

Tak for din forståelse - vi glæder os til at se dig på YouSee Forum igen! 😃

:slight_smile: Hej Kasper, Jeg synes godt nok der er. meget som er forsvundet. Men ok ved hellere ikke om i  er færdig med denne  Ansigtsløftning. 

Omdømme 5
Badge +2

Hej lordfynbo

Opslaget fra sidste år, og det er afsluttet, men vi ser løbende på måder, vi kan gøre det bedre og tager gerne imod feedback.

Stefan, YouSee Forum Team

Hej lordfynbo

Opslaget fra sidste år, og det er afsluttet, men vi ser løbende på måder, vi kan gøre det bedre og tager gerne imod feedback.

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan :slight_smile: jeg mente nu her, hvor i bygger Forum siden om. at der mangler en del. Så var en fejl jeg ramte denne gale tråd.  

God dag-

Omdømme 7
Badge +9

Hej lordfynbo

Opslaget fra sidste år, og det er afsluttet, men vi ser løbende på måder, vi kan gøre det bedre og tager gerne imod feedback.

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan :slight_smile: jeg mente nu her, hvor i bygger Forum siden om. at der mangler en del. Så var en fejl jeg ramte denne gale tråd.  

God dag-

Hej @lordfynbo 

Vi har med vilje reduceret antallet af kategorierne på YouSee Forum efter seneste ombygning herinde:relaxed: Håber du kan lide det og finder det mere enkelt og overskueligt. 

God dag! 

Hej lordfynbo

Opslaget fra sidste år, og det er afsluttet, men vi ser løbende på måder, vi kan gøre det bedre og tager gerne imod feedback.

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan :slight_smile: jeg mente nu her, hvor i bygger Forum siden om. at der mangler en del. Så var en fejl jeg ramte denne gale tråd.  

God dag-

Hej @lordfynbo 

Vi har med vilje reduceret antallet af kategorierne på YouSee Forum efter seneste ombygning herinde:relaxed: Håber du kan lide det og finder det mere enkelt og overskueligt. 

God dag! 

:slight_smile: Hej Kasper, Ja det er også udmærket og ganske fint. Jeg hentyder blot til før var der en undermenu. Under Velkommen. 

I den kunne man bla se hvem er hvem er hvem. og nok vigtigst jer fra youSee forum Team-- At nye bruger lige viste hvem i var.

Det er væk. Var blot dette. jeg tænkte det kom igen. Altså  dette link Vi bygger om-

God dag-  

Omdømme 7
Badge +9

Hej @lordfynbo 

Tusind tak for din feedback! 

Beklager, at denne ikke var synlig. Det er den nu igen under; https://forum.yousee.dk/stil-dit-spoergsmaal-og-kom-godt-i-gang-74

God dag til dig også:relaxed:

Hej @lordfynbo 

Tusind tak for din feedback! 

Beklager, at denne ikke var synlig. Det er den nu igen under; https://forum.yousee.dk/stil-dit-spoergsmaal-og-kom-godt-i-gang-74

God dag til dig også:relaxed:

:slight_smile: Ja Kasper Var lige, netop dette jeg tænkte på. Og Tak.

Besvar