Nye radiostationer i YouSee Musik

Nye radiostationer i YouSee Musik
Omdømme 7
Badge +9

Hvis du endnu ikke har opdaget det, så er der kommet nye radiostationer til i YouSee Musik universet! :raised_hands_tone1:

Du har nu mulighed for lytte til disse nye stationer fra RadioPlay på YouSee Musik:

  • Nova 
  • Radio Soft
  • The Voice
  • Radio 100
  • Pop FM
  • myROCK

Du finder de nye radiostationen via linket nedenfor og i YouSee Musik appen under “Live radio” → “RadioPlay”:


https://musik.yousee.dk/radiokanaler

 

Tip: Hvis du hører en sang i radioen, du godt kan lide, kan du tilføje den direkte til din egen playliste eller favoritter med et enkelt klik.

Hvilken af ovenstående stationer vil du lytte mest til? :relaxed: 


14 Kommentarer

Hej Kasper

Har aldrig bedt om, at mit nuværende Brugernavn skal logges på nuværende mailadresse. Hvorfor så denne omvæltning? Når jeg logger ind på. YouSee-musik? Alt andet, så kan jeg godt logge ind på  andet med mit nuværende brugernavn. Hvorfor ikke på YouSee-musik?

Hej Kasper

Har aldrig bedt om, at mit nuværende Brugernavn skal logges på nuværende mailadresse. Hvorfor så denne omvæltning? Når jeg logger ind på. YouSee-musik? Alt andet, så kan jeg godt logge ind på  andet med mit nuværende brugernavn. Hvorfor ikke på YouSee-musik?

Havde lige glemt systemet, så alt er i  orden :wink:

Omdømme 7
Badge +2

Et tip til dem med Android TV, så findes der en app på Google Play der hedder mereRadio, hvor man også kan lave en favorit liste.

Den giver adgang til en kæmpe stavl Danske radio kanaler, der i blandt også lokal radio.

Lyden er faktisk i en rigtig god kvalitet, testet med min Shield TV Pro, hvor lyden er sendt igennem min AV receiver via HDMI.

Deres hjemmeside https://mereradio.dk/ hvor man også kan se deres liste over radio kanaler.

Omdømme 7
Badge +9

Hej, jeg hører næsten kun lokal radio senderen Limfjord Slager fra 6 til kl. 24, jeg hører ikke musik som sendes fra de seks nævnte kanaler, Limfjord kan også høres på ipad og iphone med mereRadio appen...jeg kan hvis jeg vil caste det til TVet…

 

På mit tv kan man hente myTuner og høre næsten det samme som med mereRadio...

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Tak for jeres input i denne nyhedstråd - skønt!:slight_smile:

Jeg synes personligt, at det er ret smart det her med, at man kan tilføje en sang fra radioen direkte til sin playliste i YouSee Musik. Jeg mener, har vi alle ikke prøvet at høre en sang i radioen engang og tænke: “Hvad hedder den sang - den ville jeg gerne høre igen” :laughing:.

Helt personligt er min egen musiksmag meget bred. Jeg lytter nærmest til alt. Jeg har også et familiemedlem, som går meget op i musik og altid har gjort det, og han har nok været en stor kilde til indflydelse på den front. Så for mig, så ville jeg kunne lytte til de fleste radiostationer.

Hvilken genre kan I bedst lide bliver spillet i radioen? :relaxed:

Kan I have en rigtig god onsdag derude!

Omdømme 7
Badge +9

Hej, hvad nyt er det der er sket? Har vi fået nye radio kanaler? Man kan bla. høre Elvis Radio kanalen fra Randers…

Omdømme 7
Badge +9

https://digitalt.tv/yousee-og-telmore-kunder-faar-100-radiostationer/

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jorn-Hansen 

Ja, I seneste opdatering er der kommet nye radiostationer til!😊

Vi håber det skaber glæde og værdi for vores YouSee Musik brugere🎶

Rigtig god dag.

Omdømme 7
Badge +9

Hej, tak for nye kanaler, men jeg kan ikke se fordelen da jeg altid hører de samme kanaler med moreRadio appen, men hører man noget på Yousee Musik iforevejen er det jo lettere, men sværere at finde…

Omdømme 7
Badge +9

Bruger Replaio App’en der er ikke kun 100 at vælge mellem der er flere tusinde, der er alt hvad man ønsker at høre, og mange helt uden eller meget få forstyrrelser som jo ellers er normen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej 

Fordelen er - for den der foretrækker, at bruge YouSee Musik appen, at der i denne er en masse flere radiostationer😊

Omdømme 7
Badge +9

Der er mange mange flere i Replaio, der fra hele verden. Inklusiv Danmark.

Omdømme 7
Badge +9

Ja, men det her handler om Yousee Musik app brugere, men ser ud til at være flest danske kanaler man har fået…

Omdømme 7
Badge +9

Jeg bruger også Radio funktionen i App’en, men når jeg ønsker er større udbud, så bruges den anden App.

Besvar