Nu kan du vælge TV 2 PLAY i Bland Selv

Nu kan du vælge TV 2 PLAY i Bland Selv
Omdømme 7
Badge +9

Vi har glædet os rigtig meget til i dag: Nu kan du nemlig få TV 2 PLAY i din tv-pakke, hvis du har Bland Selv.


Med TV 2 PLAY i Bland Selv, får du:

  • Fuld adgang til TV 2 PLAY på app og web
  • Alle TV 2’s kanaler i din tv-pakke
  • Udvalgte serier på YouSee’s egne platforme, f.eks. Rita, Badehotellet, Klovn m.m.

Du kan læse mere om TV 2 PLAY i Bland Selv, her:
https://yousee.dk/tv2play

Har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at stille dem i kommentarfeltet nedenfor:relaxed:

 


39 Kommentarer

:slight_smile: Hej Kasper, ja det er fint TV2 Play kom inde. har været savnet.

God dag-

Hej Kasper

Hvorfor kun i bland selv? Er i ved at udfase systemet på den store tv pakke?

Omdømme 5
Badge +2

Hej Kasper

Hvorfor kun i bland selv? Er i ved at udfase systemet på den store tv pakke?

Hej Phoenix

Bland Selv er det produkt vi tror på i fremtiden – og dermed det produkt vi løbende udvikler på.

Derfor er det naturligt – og noget nyt, at vi begynder at lægge helt nye kanaler/tjenester ind i vores Bland Selv univers i stedet for i de faste pakker.

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Kasper

Hvorfor kun i bland selv? Er i ved at udfase systemet på den store tv pakke?

Hej Phoenix

Bland Selv er det produkt vi tror på i fremtiden – og dermed det produkt vi løbende udvikler på.

Derfor er det naturligt – og noget nyt, at vi begynder at lægge helt nye kanaler/tjenester ind i vores Bland Selv univers i stedet for i de faste pakker.

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan

Det giver så god mening :sunglasses:

Har lige læst mere om det, så hvis man som bruger har abonnement hos tv 2, skal man så tvinges til at opsige abonnement hos dem, så abonnement fornys hos YouSee?

Har lige læst mere om det, så hvis man som bruger har abonnement hos tv 2, skal man så tvinges til at opsige abonnement hos dem, så abonnement fornys hos YouSee?

Hej Kasper Jeg Har selv valgt TV2 Play til, I bland selv har desværre kun  begrænset indhold Til TV2 Play. Have  dog håber på at youSee have. lavet en ordenlig aftale. med  TV2 så der var fuld adgang til TV2 Play. Er desværre ikke til fældet. Så vil sige det er en ommer youSee-Det kan youSee Forum team, gerne sende videre til rette sted..10 Points er lige i over   overkanten for et begrænset indhold. trods alt.:slight_smile: Men det lyder flot at sige nu kan man vælge TV2 Play. Ville være “passende i skrev det var et begrænse udvalg af TV2 Play. 

God aften- 

Har lige læst mere om det, så hvis man som bruger har abonnement hos tv 2, skal man så tvinges til at opsige abonnement hos dem, så abonnement fornys hos YouSee?

Har selv valgt TV2 Play til, I bland selv har desværre  begrænset indhold. Have håber på at youSee have lavet en ordenlig aftale. med  TV2 så der var fuld adgang til TV2 Play. Er desværre ikke til fældet. 

God aften- 

Det var også hvad jeg havde håbet på. I hvert fald ikke at det kun blev en ganske lille del af serierne, der blev åbnet på TV-boksen, og intet andet, f.eks. dokumenterar, underholdning, magasiner m.v.

Men i TV2 Plays webside på browser på PC og app på mobile enheder blev der fuld adgang til den største pakke uden reklamer. Har man et bland-selv 36 abonnement er YouSees bland-selv løsning langt billigere end at abonnere direkte hos TV2.

Har YouSee planer om at gøre mere af TV2 Play tilgængeligt på TV-boksen?

Det minder lidt om løsningen hvis man vælger Viaplay i bland-selv, hvor man skal bruge Viaplays webside eller app for at få adgang til alle film og serier.

Har lige læst mere om det, så hvis man som bruger har abonnement hos tv 2, skal man så tvinges til at opsige abonnement hos dem, så abonnement fornys hos YouSee?

Har selv valgt TV2 Play til, I bland selv har desværre  begrænset indhold. Have håber på at youSee have lavet en ordenlig aftale. med  TV2 så der var fuld adgang til TV2 Play. Er desværre ikke til fældet. 

God aften- 

Det var også hvad jeg havde håbet på. I hvert fald ikke at det kun blev en ganske lille del af serierne, der blev åbnet på TV-boksen, og intet andet, f.eks. dokumenterar, underholdning, magasiner m.v.

Men i TV2 Plays webside på browser på PC og app på mobile enheder blev der fuld adgang til den største pakke uden reklamer. Har man et bland-selv 36 abonnement er YouSees bland-selv løsning langt billigere end at abonnere direkte hos TV2.

Har YouSee planer om at gøre mere af TV2 Play tilgængeligt på TV-boksen?

Det minder lidt om løsningen hvis man vælger Viaplay i bland-selv, hvor man skal bruge Viaplays webside eller app for at få adgang til alle film og serier.

:slight_smile: MS - ERIK jeg har været i En store dialog, med kundeservice fordi jeg tiltvalgte  TV2 Play. og jeg forstå således at der kom en mail fra TV2 Play. om der var fuld afgang til hele TV2 Play Arkiv osv med egen log in. Det viste sig ikke at være til fældet Jeg har aldrig motaget en sådan mail fra TV2. Så Jeg synes så 10 points er for meget. og jeg mener at youSee. må lave en ordenlig aftale med TV2. Begænset indhold kan jeg ikke bruge til noget. Tilstå  gerne at jeg er noget skuffet.. 

 

God aften-  

Hej @lordfynbo

Hvis der ikke er kommet en mail fra TV2, og den ikke ligger i spammappen, er der sket en fejl. Forudsat at YouSee har den rigtige emailadresse og har oplyst denne til TV2.

Jeg fik en mail, hvor TV2 skrev at jeg ikke skulle gøre noget som helst. Jeg var oprettet i TV2 Play i forvejen,  og skulle blot fortsætte med samme brugernavn (emailadresse) og adgangskode. TV2 havde opsagt det gamle abonnement (basis uden reklamer) og lavet et nyt (Favorit + Sport uden reklamer).

Der var dog lavet lidt kludder, for et par dage efter var det gamle abonnement alligevel ikke opsagt, så det måtte jeg så selv opsige. Et link hertil stod klar på brugersiden i TV2 Play.

Hej @lordfynbo

Hvis der ikke er kommet en mail fra TV2, og den ikke ligger i spammappen, er der sket en fejl. Forudsat at YouSee har den rigtige emailadresse og har oplyst denne til TV2.

Jeg fik en mail, hvor TV2 skrev at jeg ikke skulle gøre noget som helst. Jeg var oprettet i TV2 Play i forvejen,  og skulle blot fortsætte med samme brugernavn (emailadresse) og adgangskode. TV2 havde opsagt det gamle abonnement (basis uden reklamer) og lavet et nyt (Favorit + Sport uden reklamer).

Der var dog lavet lidt kludder, for et par dage efter var det gamle abonnement alligevel ikke opsagt, så det måtte jeg så selv opsige. Et link hertil stod klar på brugersiden i TV2 Play.

:slight_smile: Ok tak MS- ERIK jeg fik aldrig en mail fra TV2 Tog fat i kundeservice support. med denne beskeden om jeg ikke fik en mail fra TV2. Som der ellers stå fra youSee når jeg vælger TV2 Play I Bland selv.  så jeg tilstå gerne forvirring  brede sig her. og forstod på support at jeg kun have et udvalg fra TV2 Play ellers skulle over på deres app.  Nu tage jeg den måned med TV2 Play og fravælger jeg den igen. Måske køber jeg den selv Det virker. vist til at være nemmere. Synes jeg. :wink: . God aften. 

Giver ingen mening, at man er tvunget til at opsige abonnement. Bare fordi, der skiftes hos yousee/bland selv pakken? Har allerede abonnement hos tv2 play, så hvorfor opsige dette? Hvorfor ikke bibeholde, det nuværende abonnement? Det giver mere mening. Hvorfor afslutte et abonnement, som åbenbart skal afsluttes hos: YouSee? 

Giver ingen mening, at man er tvunget til at opsige abonnement. Bare fordi, der skiftes hos yousee/bland selv pakken? Har allerede abonnement hos tv2 play, så hvorfor opsige dette? Hvorfor ikke bibeholde, det nuværende abonnement? Det giver mere mening. Hvorfor afslutte et abonnement, som åbenbart skal afsluttes hos: YouSee? 

:slight_smile: Phoenix73, nej der kan du have ret. Men jeg kan i det link her fra youSee Bruger team. Her https://yousee.dk/tv2play

Er det flere serier jeg ikke kan se eller. har adgang til pga  begrænset indhold til TV2 Play.

Skyldes muligvis at jeg ikke. modtog den såkaldte omtalte mail fra TV2 Med eget login. Til TV2 Play egen side. 

Det må hænge i det udvise, om hvordan aftalen. er mellem youSee og TV2 er indgået. Jeg er ikke blevet klogere.:slight_smile:. Så set i bagklogskabens lys. kunne jeg nu godt bruge de 10 Points til andet-- Men sådan er det..

  God aften.    

Det er særdeles begrænset hvad der kan ses fra TV2 Play gennem TV-boksen. Har optalt 9 serier (og alle TV2’s TV-kanaler). Bruges TV2 Play i browser på computer, eller i app på iPad eller mobiltelefon er det over 50 serier, samt en masse andet. Er TV2 Play valgt i YouSee Bland-selv er der adgang til den største pakke uden reklamer i browser på computer, og i app på iPad og mobiltelefon.

Hvis der haves et abonnement direkte hos TV2 (altså uden om YouSee), så prøv at logge på, og klik derefter på navnet øverst til højre, og vælg så “Administrer TV 2 Play abonnement”. Så vil det måske vise sig at abonnementet er uændret, men at betaling og administration nu foretages af YouSee. Se efter om der også står at der stadig betales direkte til TV2. Gør der det, skal dette afmeldes, da der ellers betales to gange.

Hvis der ikke haves et abonnement direkte hos TV2, eller der intet står på administrationssiden om YouSee er der brug for mailen med oplysninger. Er den ikke modtaget, og den heller ikke ligger i spammappen må YouSees kundeservice kontaktes. De vil muligvis henvise til TV2’s kundeservice. Se endvidere hjælpemulighederne i TV2 Play i browser på computer uden at man behøver at logge på. Der står også noget om manglende informationsmail.

Se mere her:

https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/articles/360014916199-TV-2-PLAY-abonnement-igennem-Yousee

Det er særdeles begrænset hvad der kan ses fra TV2 Play gennem TV-boksen. Har optalt 9 serier (og alle TV2’s TV-kanaler). Bruges TV2 Play i browser på computer, eller i app på iPad eller mobiltelefon er det over 50 serier, samt en masse andet. Er TV2 Play valgt i YouSee Bland-selv er der adgang til den største pakke uden reklamer i browser på computer, og i app på iPad og mobiltelefon.

Hvis der haves et abonnement direkte hos TV2 (altså uden om YouSee), så prøv at logge på, og klik derefter på navnet øverst til højre, og vælg så “Administrer TV 2 Play abonnement”. Så vil det måske vise sig at abonnementet er uændret, men at betaling og administration nu foretages af YouSee. Se efter om der også står at der stadig betales direkte til TV2. Gør der det, skal dette afmeldes, da der ellers betales to gange.

Hvis der ikke haves et abonnement direkte hos TV2, eller der intet står på administrationssiden om YouSee er der brug for mailen med oplysninger. Er den ikke modtaget, og den heller ikke ligger i spammappen må YouSees kundeservice kontaktes. De vil muligvis henvise til TV2’s kundeservice. Se endvidere hjælpemulighederne i TV2 Play i browser på computer uden at man behøver at logge på. Der står også noget om manglende informationsmail.

Se mere her:

https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/articles/360014916199-TV-2-PLAY-abonnement-igennem-Yousee

Godt link. Jeg har Præcist begrænset, udvalg af TV 2 PLAY indhold på alle mine platforme.

Og læse også vedr Mangler du bekræftelses mailen med adgangskode. Men da jeg ikke kunne finde youSee som valgmulighed. Sprang jeg videre.

Det korte og det lange er, at  da jeg så kontakter youSee kundeservice. Hvor svaret at jeg  ikke modtag sådan en  bekræftelses mailen fra TV2. Fandt jeg naturligvis  “udestående

Da det faktisk stå under og Hvis jeg valgte TV2 Play.. I Bland Selv.

Så min Konklusionen  må være at der. sidder så desværre nogle Supporter. som ikke har tjek og ikke mindst styr på sagerne.- Er selvefølgeligt ikke i orden- Så jeg følger mig nok mere jeg er blevet vildledt som Vejledt.@ Nu lever jeg så med min begrænset, udvalg af TV2 Play til den udløber. om 20 dage.Og så er det det ren kaos.

God aften- 

Omdømme 7
Badge +9

Har lige læst mere om det, så hvis man som bruger har abonnement hos tv 2, skal man så tvinges til at opsige abonnement hos dem, så abonnement fornys hos YouSee?

Giver ingen mening, at man er tvunget til at opsige abonnement. Bare fordi, der skiftes hos yousee/bland selv pakken? Har allerede abonnement hos tv2 play, så hvorfor opsige dette? Hvorfor ikke bibeholde, det nuværende abonnement? Det giver mere mening. Hvorfor afslutte et abonnement, som åbenbart skal afsluttes hos: YouSee? 

Hej @Phoenix 73 

Ved bestilling af TV 2 PLAY via din YouSee Bland Selv pakke, afregnes prisen i point og dermed i et andet system her hos YouSee.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @MS-ERIK 

Der er ikke planer om at udvide indholdet på YouSee boksene yderligere.

Der er udvalgt indhold tilgængeligt på YouSee platformene, men det fulde katalog findes ved at logge ind med det login, du får tilsendt til TV 2 PLAY ved bestilling. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @lordfynbo 

Du får ikke det fulde ud af TV 2 PLAY via YouSee Bland Selv, hvis du ikke får loginet tilsendt. Det er derfor vigtigt, at den mailadresse vi har stående, rent faktisk også er den du læser mails på. 

Som @MS-ERIK er inde på, så vil jeg også anbefale, at du kontakter kundeservice igen eller vores øvrige kontaktindgange, så vi kan sikre og hjælpe med, at du har den fulde adgang til TV 2 PLAY.

Hej @MS-ERIK 

Der er ikke planer om at udvide indholdet på YouSee boksene yderligere.

Der er udvalgt indhold tilgængeligt på YouSee platformene, men det fulde katalog findes ved at logge ind med det login, du får tilsendt til TV 2 PLAY ved bestilling. 

 

Hej @Kasper 

Jeg har ikke selv problemer, og fik en mail fra TV2. Den sagde, at jeg blot skulle bruge det login, der allerede var i brug til TV2 Play, YouSee må have oplyst min mailadresse til TV2, som så kunne se at denne adresse allerede var i brug til login. Men det eksisterende abonnement til TV2 Play skulle afmeldes (efter at TV2 først havde oplyst at de havde afmeldt det, men det havde de så ikke alligevel).

Bruger i øvrigt en lidt gammel miniPC (fra 2014) som en ekstra TV-boks, tilsluttet med HDMI-kabel til TV. Med den kan streamingtjenesternes egne websider (herunder TV2 Play) vises på TV-skærmen i samme billedkvalitet som kommer fra TV-boksen YS-4000.

Hej @lordfynbo 

Du får ikke det fulde ud af TV 2 PLAY via YouSee Bland Selv, hvis du ikke får loginet tilsendt. Det er derfor vigtigt, at den mailadresse vi har stående, rent faktisk også er den du læser mails på. 

Som @MS-ERIK er inde på, så vil jeg også anbefale, at du kontakter kundeservice igen eller vores øvrige kontaktindgange, så vi kan sikre og hjælpe med, at du har den fulde adgang til TV 2 PLAY.

:slight_smile: Hej Kasper jeg tilvalget TV2 Play samme dag det var tilgængeligt. Og læste således at der ville komme et log in Fra TV2 den kom aldrig. og talte med ikke mindre end 2 Supporter som sagde jeg villle ikke modtage en mail.  Skulle jeg have fuld adgang. skulle jeg på deres app altså TV2 Play  Og det have jeg endeligt gætte på ud fra at fremgangmåden. givet var samme som hvis jeg vælger Viasat Film\  “inklusiv” ViaPlay.. Og nej min mail er samme hvor mails kommer ind. Så er muligt der er sket en fejl. hvis flere valgte TV2 Play på engang og der gik kuk i systemet. Magter ikke sidde i en lang kø igen. Blot for at få samme svar. Bed sågar om i ikke kunne fjerne TV2 Play så jeg kunne hente den på ny. Skete ikke.endeligt sjovt da det ellers er min ret i 14 dage. Vi lade det ligge. Skulle jeg komme med et forslag have det være super om i have lavet. en sådan god en smart aftale med TV2. at man som kunde kunne bruge sit log in og brugernavn. fra Mit youSee. da det nu er i Bland Selv. Måske fejlen var undgået. omkring den Mail.. :relaxed: Altså præcis som Dansk Filmskat. Det virker problemfrit-

God dag,

Hej @lordfynbo 

Du får ikke det fulde ud af TV 2 PLAY via YouSee Bland Selv, hvis du ikke får loginet tilsendt. Det er derfor vigtigt, at den mailadresse vi har stående, rent faktisk også er den du læser mails på. 

Som @MS-ERIK er inde på, så vil jeg også anbefale, at du kontakter kundeservice igen eller vores øvrige kontaktindgange, så vi kan sikre og hjælpe med, at du har den fulde adgang til TV 2 PLAY.

:slight_smile: Hej Kasper jeg tilvalget TV2 Play samme dag det var tilgængeligt. Og læste således at der ville komme et log in Fra TV2 den kom aldrig. og talte med ikke mindre end 2 Supporter som sagde jeg villle ikke modtage en mail.  Skulle jeg have fuld adgang. skulle jeg på deres app altså TV2 Play  Og det have jeg endeligt gætte på ud fra at fremgangmåden. givet var samme som hvis jeg vælger Viasat Film\  “inklusiv” ViaPlay.. Og nej min mail er samme hvor mails kommer ind. Så er muligt der er sket en fejl. hvis flere valgte TV2 Play på engang og der gik kuk i systemet. Magter ikke sidde i en lang kø igen. Blot for at få samme svar. Bed sågar om i ikke kunne fjerne TV2 Play så jeg kunne hente den på ny. Skete ikke.endeligt sjovt da det ellers er min ret i 14 dage. Vi lade det ligge. Skulle jeg komme med et forslag have det være super om i have lavet. en sådan god en smart aftale med TV2. at man som kunde kunne bruge sit log in og brugernavn. fra Mit youSee. da det nu er i Bland Selv. Måske fejlen var undgået. omkring den Mail.. :relaxed: Altså præcis som Dansk Filmskat. Det virker problemfrit-

God dag,

:slight_smile: Hej så fik Kasper youSee, løst sagen og gåden. på TV2 Play og det virker over alt forventning. Og Tak til dig @MS - ERIK for gode indput og god hjælp. 

God dag- 

Prøv at åbne TV2 Play i browser på computer, i en app på iPad eller anden tablet eller på mobiltelefon. Brug funktionen for glemt adgangskode, som findes på logon-formularen. Det er TV2’s anvisning på hvad man gør hvis man ikke har fået en mail med login til TV2 Play.

Så burde det blive opklaret om oprettelse med YouSee-point ikke er sket, eller om det er mailen med login-oplysninger, der er bortkommet eller ikke sendt.

Prøv at åbne TV2 Play i browser på computer, i en app på iPad eller anden tablet eller på mobiltelefon. Brug funktionen for glemt adgangskode, som findes på logon-formularen. Det er TV2’s anvisning på hvad man gør hvis man ikke har fået en mail med login til TV2 Play.

Så burde det blive opklaret om oprettelse med YouSee-point ikke er sket, eller om det er mailen med login-oplysninger, der er bortkommet eller ikke sendt.

:slight_smile: Det virker fint @MS-ERIK, har oprette nyt log in. så kan se det hele på TV2 Play.

Så tak for din hjælp. 

Omdømme 7
Badge +9

Prøv at åbne TV2 Play i browser på computer, i en app på iPad eller anden tablet eller på mobiltelefon. Brug funktionen for glemt adgangskode, som findes på logon-formularen. Det er TV2’s anvisning på hvad man gør hvis man ikke har fået en mail med login til TV2 Play.

Så burde det blive opklaret om oprettelse med YouSee-point ikke er sket, eller om det er mailen med login-oplysninger, der er bortkommet eller ikke sendt.

:slight_smile: Det virker fint @MS-ERIK, har oprette nyt log in så kan se det hele TV2 Play.

Så tak for din hjælp. 

Hej @lordfynbo :relaxed:

Det er lige netop det @MS-ERIK nævner, som var løsningen her.

Rigtig god dag til jer begge! 

Prøv at åbne TV2 Play i browser på computer, i en app på iPad eller anden tablet eller på mobiltelefon. Brug funktionen for glemt adgangskode, som findes på logon-formularen. Det er TV2’s anvisning på hvad man gør hvis man ikke har fået en mail med login til TV2 Play.

Så burde det blive opklaret om oprettelse med YouSee-point ikke er sket, eller om det er mailen med login-oplysninger, der er bortkommet eller ikke sendt.

:slight_smile: Det virker fint @MS-ERIK, har oprette nyt log in så kan se det hele TV2 Play.

Så tak for din hjælp. 

Hej @lordfynbo :relaxed:

Det er lige netop det @MS-ERIK nævner, som var løsningen her.

Rigtig god dag til jer begge! 

:slight_smile: Ja lige præcis Kasper og Tak 

Omdømme 7
Badge +9

Har lige læst mere om det, så hvis man som bruger har abonnement hos tv 2, skal man så tvinges til at opsige abonnement hos dem, så abonnement fornys hos YouSee?

Giver ingen mening, at man er tvunget til at opsige abonnement. Bare fordi, der skiftes hos yousee/bland selv pakken? Har allerede abonnement hos tv2 play, så hvorfor opsige dette? Hvorfor ikke bibeholde, det nuværende abonnement? Det giver mere mening. Hvorfor afslutte et abonnement, som åbenbart skal afsluttes hos: YouSee? 

Hej @Phoenix 73 

Ved bestilling af TV 2 PLAY via din YouSee Bland Selv pakke, afregnes prisen i point og dermed i et andet system her hos YouSee.

Hej @Phoenix 73 

I forlængelse af mit svar ovenfor, vil jeg gerne tilføje/præcisere lidt, i forhold til de forskellige scenarier der kan være tale om, i forbindelse med aktivering af TV 2 PLAY loginet. Følgende tekst står nu også i spørgsmål og svar sektionen, nederst på  https://yousee.dk/tv2play:


Har du TV 2 PLAY i forvejen eller har du tidligere haft?

Har du tidligere haft TV 2 PLAY, og har du registreret den samme mailadresse hos YouSee, så vil du blive genkendt af TV 2 PLAY og modtage en mail om, at din bruger er genaktiveret.

Har du et abonnement hos TV 2 PLAY, (ikke Favorit + Sport), som du bruger. Så skal du selv opsige dit gamle abonnement hos dem, efter du har modtaget en mail fra TV 2 Play om oprettelse af adgangskode.

Har du et Favorit + Sport-abonnement hos TV 2 PLAY. Så vil abonnement blive overtaget af YouSee, og du vil køre videre på den konto, du allerede bruger hos TV 2 PLAY.

Besvar