Nordisk Film+ og Fox+ er nu del af Bland Selv-universet


Omdømme 4
Badge +8
  • Tidligere moderator
  • 32 kommentarer
Vi byder velkommen til Nordisk Film+ og Fox+ i vores Bland Selv univers!

Nordisk Film+

Nordisk Film+ er til dig, der elsker film! Her får du de bedste danske og nordiske spillefilm kombineret med storfilm fra Hollywood.
Kataloget har film i alle genrer: Action, drama, thriller, romantik, gys, komedie og meget mere. Så uanset hvilket humør du er i, kan du altid finde en god film.

Du kan læse mere om Nordisk Film+ her



FOX+

Med FOX+ får du adgang til et kæmpe seriebibliotek. FOX+ har det største udvalg af animerede komedieserier, og giver dig alt det bedste fra 21st Century FOX. FOX+ indeholder mange timers underholdning, og hver måned bliver udvalget udvidet med nye serier og sæsoner.

Du kan læse mere om FOX+ her



Både Nordisk Film+ og FOX+ koster 4 point hver

6 Kommentarer

Omdømme 1
FOX+ valgt til, gik som altid hurtigt, MEN der er bare ikke noget indhold! Man kan klikke på FOX+ ikonet på kanalsiden, men der sker ikke noget. Test nu den slags inden det gøres tilgængeligt!

EDIT: Man kan tilgå via pc, men ikke på humax 4000... men det er da også lige meget når der er så lidt i den 4 points tjeneste! Håber godt nok det er fordi indholdet er ved at blive lagt op!! 1 - 2 sæsoner max af hver serie, wtf!
Omdømme 7
Badge +1
FOX+ valgt til, gik som altid hurtigt, MEN der er bare ikke noget indhold! Man kan klikke på FOX+ ikonet på kanalsiden, men der sker ikke noget. Test nu den slags inden det gøres tilgængeligt!

EDIT: Man kan tilgå via pc, men ikke på humax 4000... men det er da også lige meget når der er så lidt i den 4 points tjeneste! Håber godt nok det er fordi indholdet er ved at blive lagt op!! 1 - 2 sæsoner max af hver serie, wtf!


Og måske ligger det hele i Viaplay som også har Fox+ ?
Omdømme 7
Badge +9
FOX+ valgt til, gik som altid hurtigt, MEN der er bare ikke noget indhold! Man kan klikke på FOX+ ikonet på kanalsiden, men der sker ikke noget. Test nu den slags inden det gøres tilgængeligt!

EDIT: Man kan tilgå via pc, men ikke på humax 4000... men det er da også lige meget når der er så lidt i den 4 points tjeneste! Håber godt nok det er fordi indholdet er ved at blive lagt op!! 1 - 2 sæsoner max af hver serie, wtf!


Hej, har du fundet ud af det... men skal ikke vælge det i TV Guiden and vælge det i Kanaler i hoved Menuen (Klik Menu) så virker det...
Omdømme 1
Nope, afprøvet igen her til morgen, der sker ikke noget når man klikker på ikonet under kanaler på ys4000....
Omdømme 7
Badge +9
Mystisk, så ved jeg ikke hvad kan være galt...

Jeg har som en test til valgt Nordisk Film+ , det virker også ved at gå ind under Kanaler.
Og jeg har endda som noget nyt set en film! 😉 som en test...
Omdømme 7
Badge +9
FOX+ valgt til, gik som altid hurtigt, MEN der er bare ikke noget indhold! Man kan klikke på FOX+ ikonet på kanalsiden, men der sker ikke noget. Test nu den slags inden det gøres tilgængeligt!

EDIT: Man kan tilgå via pc, men ikke på humax 4000... men det er da også lige meget når der er så lidt i den 4 points tjeneste! Håber godt nok det er fordi indholdet er ved at blive lagt op!! 1 - 2 sæsoner max af hver serie, wtf!


Hej detlef

Jeg håber, at du har fået indholdet nu, men årsagen har formentlig været, at vi desværre har haft nogle udfordringer med at få skubbet rettighederne ud til Humax. Det beklager jeg.

Hvis du stadig mangler indhold, så prøv at slukke og tænde din boks bagpå og se om det så ikke kommer. Det er nemlig rettet.

Besvar