More Julehits - julen er i gang på YouSee Musik!​🎄

More Julehits - julen er i gang på YouSee Musik!​🎄
Omdømme 7
Badge +9

I dag er det d. 24 november og det betyder, at der nu kun er 1 måned til juleaften! :star2::santa_tone1::christmas_tree:

Julen er allerede i gang på YouSee Musik og du kan nu prøve vores mange nye More Music julestationer og finde din favorit. Der er noget til enhver lejlighed her i juletiden, og du får et nyt musikmix hver gang! More Julehits - Non-stop!

Hvad er dine 3 julefavorit sange? Skriv gerne dine favoritter i kommentarfeltet nedenfor, og lad os få gang i julestemningen! :raised_hands_tone1:


Du finder stationerne i din YouSee Musik app og på musik.yousee.dk
 

 

Få her et overblik over de nye More music julestationer:
 

More Julehits • Julens største hits samlet ét sted

More Jul på Dansk • De bedste julesange på dansk

More Crooners & Christmas • Bløde og soulfulde julesange til dig

More Party jul • Sangene til din julefest

More Jul for børn • De skønneste julesange for de små

More Julenostalgi • Dejlige julesange fra tidligere tider

More Seniorjul • Julesange til den modne lytter

More Adventshygge • Julesange til familiens hyggestunder

More Jul – 2000 til nu • De nye julesange fra år 2000 til i dag
 

Glædelig jul 🎄:santa:


16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej allesammen! 

Min top 3 af julenumre er: 

  1. Wham - Last Christmas
  2. Mel & Kim - Rockin’ Around The Christmas Tree 
  3. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

Hvad er jeres? :smiley:

Hej allesammen! 

Min top 3 af julenumre er: 

  1. Wham - Last Christmas
  2. Mel & Kim - Rockin’ Around The Christmas Tree 
  3. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

Hvad er jeres? :smiley:

:slight_smile:  Ude over dine 3 Kasper som er gode.  er mine nok 1. Smokie - It Won't Be Christmas.

  1. Smokie - Mary's Boychild Og 3. Bryan Adams - Christmas Time.
Omdømme 7
Badge +9

Hej @lordfynbo 

Tak for det! Også gode julenumre :) 

Listen må også gerne være længere, for der er jo mange gode! 

Rigtig god dag. 
 

Hej @lordfynbo 

Tak for det! Også gode julenumre :) 

Listen må også gerne være længere, for der er jo mange gode! 

Rigtig god dag. 
 

Ja  er mange gode, Det var så lidt. en som  bla Pretty Maids - In Santa's Claws er også god. Og Mads Langer - I en Stjerneregn af sne.

Og Tak god dag. :slight_smile:

Omdømme 7
Badge +9

Dem har jeg vist ikke hørt før . Så dem må jeg prøve at lytte til - tak! :muscle_tone1::sunglasses:

Dem har jeg vist ikke hørt før . Så dem må jeg prøve at lytte til - tak! :muscle_tone1::sunglasses:

:slight_smile: Når ja ok de er også gode  Og Saszeline, Juice, Christina, Emma & Remée m.fl. - Let Love Be Love fra | DR's Store Juleshow 2018  . den kender du givet Kasper. Og Shu-bi-dua - Den Himmelblå. Så tror jeg ikke lige jeg har flere. God dag. 

Omdømme 7
Badge +9

Kan kun komme i tanker om Jul det cool med MC Einar. 

Kan kun komme i tanker om Jul det cool med MC Einar. 

Når Ja den er også god.

Omdømme 7
Badge +9

Dem har jeg vist ikke hørt før . Så dem må jeg prøve at lytte til - tak! :muscle_tone1::sunglasses:

:slight_smile: Når ja ok de er også gode  Og Saszeline, Juice, Christina, Emma & Remée m.fl. - Let Love Be Love fra | DR's Store Juleshow 2018  . den kender du givet Kasper. Og Shu-bi-dua - Den Himmelblå. Så tror jeg ikke lige jeg har flere. God dag. 

Kan kun komme i tanker om Jul det cool med MC Einar. 

Når Ja den er også god.

Aaaah ja, de må ikke udelukkes! MC Einars er også en klassiker og ja, det er Let Love Be Love nok også gået hen og blevet:star2::santa_tone1::christmas_tree: Gode numre.

Dem har jeg vist ikke hørt før . Så dem må jeg prøve at lytte til - tak! :muscle_tone1::sunglasses:

:slight_smile: Når ja ok de er også gode  Og Saszeline, Juice, Christina, Emma & Remée m.fl. - Let Love Be Love fra | DR's Store Juleshow 2018  . den kender du givet Kasper. Og Shu-bi-dua - Den Himmelblå. Så tror jeg ikke lige jeg har flere. God dag. 

Kan kun komme i tanker om Jul det cool med MC Einar. 

Når Ja den er også god.

Aaaah ja, de må ikke udelukkes! MC Einars er også en klassiker og ja, det er Let Love Be Love nok også gået hen og blevet:star2::santa_tone1::christmas_tree: Gode numre.

:slight_smile:  Ja MC Einars er bestemt en klassiker. 

God dag. 

Dem har jeg vist ikke hørt før . Så dem må jeg prøve at lytte til - tak! :muscle_tone1::sunglasses:

:slight_smile: Når ja ok de er også gode  Og Saszeline, Juice, Christina, Emma & Remée m.fl. - Let Love Be Love fra | DR's Store Juleshow 2018  . den kender du givet Kasper. Og Shu-bi-dua - Den Himmelblå. Så tror jeg ikke lige jeg har flere. God dag. 

Kan kun komme i tanker om Jul det cool med MC Einar. 

Når Ja den er også god.

Aaaah ja, de må ikke udelukkes! MC Einars er også en klassiker og ja, det er Let Love Be Love nok også gået hen og blevet:star2::santa_tone1::christmas_tree: Gode numre.

:slight_smile:  Ja MC Einars er bestemt en klassiker. 

God dag. 

Er jo selvfølgelige, også en som  Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone. Og Chris Rea ~ Driving Home For Christmas. :relaxed: Og Coldplay - Christmas Lights

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej, jeg kan ikke huske sidst jeg hørte Yousee Musik 😮 Jeg hører en Lokal Radio dagen lang.

Heldigvis er de ikke begyndt på Jule sange endnu, jeg syntes de skal høres i den sidste uge op til Jul.

En af den gode sange kommer fra De Natter Gales, The Jule Kalender. :)

Hej, jeg kan ikke huske sidst jeg hørte Yousee Musik 😮 Jeg hører en Lokal Radio dagen lang.

Heldigvis er de ikke begyndt på Jule sange endnu, jeg syntes de skal høres i den sidste uge op til Jul.

En af den gode sange kommer fra De Natter Gales, The Jule Kalender. :)

:slight_smile: Ja Den er også god, Jorn- Hansen. Jeg høre hellere ikke Julemusik i nu. 

 

God aften.  

Det er ikke jul uden disse tre:

Gasolin: Endelig jul igen
Shu-bi-dua: Den himmelblå
Boney M: Mary's boy child

Omdømme 7
Badge +9

Hej, jeg kan ikke huske sidst jeg hørte Yousee Musik 😮 Jeg hører en Lokal Radio dagen lang.

Heldigvis er de ikke begyndt på Jule sange endnu, jeg syntes de skal høres i den sidste uge op til Jul.

En af den gode sange kommer fra De Natter Gales, The Jule Kalender. :)

De nattergale er gode og også The Julekalender :smile:

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke jul uden disse tre:

Gasolin: Endelig jul igen
Shu-bi-dua: Den himmelblå
Boney M: Mary's boy child

Hej @Forummanden 

Der må jeg også give dig ret. Virkelig gode juleklassikere. 

Måske er en top 3 lidt lavt sat :grin:

Besvar