Mit YouSee appen og forbrug i udlandet


Omdømme 7
Badge +9
Har du YouSee Mobil og skal du ud at rejse, så vil du måske kunne lide denne nyhed!

Nu kan du nemt tjekke hvad det koster at bruge din telefon i udlandet, ved at bruge Mit YouSee app’en.

Du får nu også et bedre overblik over hvilke lande, der er inkluderet i dit YouSee Mobil abonnement og hvor meget af din inkluderet tale og data du har tilbage, når du er ude at rejse.


Du kan downloade Mit YouSee appen i App Store eller Google Play.



Har du spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at skrive i kommentarfeltet nedenfor :)

God sommer!

Opdatering:

Vi er ved at migrere vores kunder fra et mobilsystem til et andet og du kan derfor være i blandt dem, som endnu ikke kan få det overblik omtalt i dette opslag.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Har lige opdateret App'en, de nye funktioner er ikke på, der er foretaget en genstart.
Omdømme 7
Badge +9
Der er ikke informeret godt nok omkring det. Har på FB fået at vide at det kun er når man er på det nye system at der kan opdateres til de nye funktioner, der mangler stadig en del kunder som skal flyttes over, ingen tidshorisont på hvornår det forventes at være gjort.
Når en sådan meddelelse kommer ud må det forventes at det er generelt, og ikke en forudsætning at det kun gælder for dem på det nye system.
Omdømme 7
Badge +9
Hej Radiomanden

Tak for din feedback.

Det er jeg ked af , at vi ikke fik med i hovedopslaget 😞 Det lærer vi naturligvis af til fremadrettet.

Jeg har opdateret teksten.

Ha' en god dag.

Besvar