Kom i julestemning med YouSee Musik julekanalen


Omdømme 5
Badge +2
Ho ho ho - glædelig jul!

Så er det blevet juletid på Ekstrakanalen. YouSee Musik julekanalen er gået igang, og har du ikke ændret på kanalrækkefølgen, skulle den som udgangspunkt kunne findes nr. 15 eller 55.

Vi har sørget for, at der er julemusik i hele december måned, så der skulle være rig mulighed for at få hørt en hel masse dejlige julesange. Nogle siger at julen varer lige til påske - det kan man være enig eller uenig i, men efter december måned er det i hvert fald slut med julekanalen for denne gang.

Hver måned kan du finde en spændende kanal på Ekstrakanalen, og du kan finde info om den her: https://yousee.dk/ekstrakanalen

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +1
Stefan, burde I ikke også skrive, at I har åbnet for 3 Disney TV kanaler indtil 7. januar, du du taleat komme i om julestemning ?
Stefan, burde I ikke også skrive, at I har åbnet for 3 Disney TV kanaler indtil 7. januar, du du taleat komme i om julestemning ?

Kan du se dem nu? Jeg kan nemlig ikke finde noget.
Omdømme 7
Badge +1
De ligger hos mig, til sidst i TV rækkefølgen, på min Humax og på min Ipad
Omdømme 7
Badge +9
Jeg har lige tilvalgt C More, men har ingen Disney kanaler fået hverken på Boks, telefon eller iPad, så det er nok dem kun med en Grund pakke der får dem?
Forøvrigt er jeg godt sur over Yousee allerede nu har sløjfet C More Golf kanalen...
Omdømme 7
Badge +9
Den sender da endnu. Den lukker først med udgangen af December.
Omdømme 7
Badge +9
Den er væk hos mig efter den sidste Kanal opdatering der kom...
Omdømme 7
Badge +9
Der er jo så Viasat's Golfkanal.
Omdømme 7
Badge +9
Men Viasat Golf viser ikke Tiger Woods Live i aften...som den anden gør...

Men det er nok kun hos dem der har ændret i deres kanaler hvor den er væk.

Besvar