App til Samsung tv med Tizen styresystem


Omdømme 7
Badge +9
Har du tv-boks fra YouSee og har du et Samsung tv med Tizen software, der er fra 2017 og frem, så har du mulighed for at installere app'en YouSee Tv & Film .

Når du har installeret app'en på dit tv, så kan du installere den på dit tv i sommerhuset eller i én af husets andre rum. Du skal blot bruge dit YouSee Login og helst gerne en 20 Mbit/s hastighed på din bredbåndsforbindelse.

Der er adgang til dine tv-kanaler, film og serier via app'en.

App'en opdateres løbende.



Her kan du læse mere om app'en, få hjælp til at installere den samt finde spørgsmål og svar:
yousee.dk/smarttv

Nyhed d.16/10:
Tv-guide er nu tilgængelig!
Du finder tv-guiden, når du ser live-tv. Tryk pil ned og vælg tv-guiden til højre.



Nyhed d. 27/11
Der kommer et nyt menupunkt, som vi kalder Kanaler.

Menuen opdateres i YouSee Tv & Film på Samsung, så den følger på Humax, iOS og Android.

  • Kanaler samler indgangen til alle tjenester: streamingtjenester, tv-kanaler med arkiv og Lejefilm, i én enkel oversigt.
  • Lejefilm er flyttet ind under Kanaler og ændre navn til Lejefilm Blockbuster. Film lejet hos YouSee kan kun ses på YouSee’s platforme.
  • Tv-kanaler med arkiv findes nu kun under Kanaler.

Har du spørgsmål til app'en? Skriv endelig en kommentar nedenfor! 🙂

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Jeg postede om den da den udkom.

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/nu-app-til-samsung-tizen-101738
Jeg har købt en helt ny Samsung UHD BluRay afspiller med Tizen styresystem, hvor jeg kan installere apps som Netflix og Blockbuster Nordic. YouSee mangler dog. Måske det er en lille indstilling I skal ændre hos Samsung i deres appstore, for at app'en også virker på BD afspillere? Andre app-udviklere ser ikke ud til at have dette problem..

På forhånd tak.
Omdømme 7
Badge +9
Dette er et brugerforum, Ikke kontakt til You See, så herfra kan der ikke gøres noget.
Haves der i øvrigt TV boks.? Det kræves for at kunne bruge App'en.
Ja jeg har TV-boks. Og selvom det er brugerforum må man vel godt kommentere YouSee og måske læser de med? Det er der nok større chance for, ift. at ramme den rigtige medarbejder i kundeservice hvor jeg kan komme med min opfordring omkring Tizen
Der er desværre ingen support for YouSee appen på de nyeste 2018 Samsung TV (Tizen 4). Hvornår kan man forvente der kommer det?
Omdømme 7
Badge +9
Opdatering af YouSee TV & Film appen!
Hvis du ikke allerede har opdaget det, så har seneste opdatering af appen den store tv-guide med 🙂

Jeg har opdateret hovedopslaget med denne information også.

God fornøjelse:D
Vi har udfordring med, at vi skal logge ind på ny stort set hver gang vi starter app'en efter tv har været slukket.

se https://forum.yousee.dk/stil-dit-spoergsmaal-52/autolog-in-i-smart-tv-app-103379

samsung q7fn - 2018 model

Har et Samsung UE55F8005 FRA 2013. Det var født med en YouSee APP til leje af film. Den forsvandt af sig selv på et tidspunkt ifb med en automatisk softwareopdatering fra Samsung. Kan den genskabes evt downloades via en IP adresse så man selv kan installere den som “developer”. Har gjort det tidligere ved en anden IPTV App der også pludselig forsvandt.

:slight_smile: Du kan i hvert fald,  installere YouSee Tv & Film på de nyeste modeller med Tizen fra 2017  eller nyere. Om det stædig er. muligt med Tizen  Model fra 2016. Ved jeg ikke.  

Link her vedr fremgangs måde. https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/ys-app-paa-tv/samsung  Måske dette er brug bart. og et forsøg værd at prøve. 

Måske andre bruger, herinde ved mere om dette. 

God aften

Omdømme 7
Badge +9

Har et Samsung UE55F8005 FRA 2013. Det var født med en YouSee APP til leje af film. Den forsvandt af sig selv på et tidspunkt ifb med en automatisk softwareopdatering fra Samsung. Kan den genskabes evt downloades via en IP adresse så man selv kan installere den som “developer”. Har gjort det tidligere ved en anden IPTV App der også pludselig forsvandt.

Jeg tror du tænker på den gamle YouBio app som vist efterhånden er lukket helt. Nu er der der en ny app med Tv og Film, som virker på en del nyere TV. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bernhardt, @lordfynbo og @Slangefar 

Jeg rykkede lige jeres 3 kommentarer herover i tråden om vores Samsung app:relaxed:

Det er nogle gode svar I har givet til @Bernhardt :muscle_tone2:

Til info, så hár vi hørt om enkelte brugere der oplever, at de skal logge ind hver gang de starter appen til Samsung tv op. Det er noget der undersøges, men det er ikke lykkedes os at genskabe og dermed finde årsagen til denne fejl endnu.

Hej @Bernhardt@lordfynbo og @Slangefar 

Jeg rykkede lige jeres 3 kommentarer herover i tråden om vores Samsung app:relaxed:

Det er nogle gode svar I har givet til @Bernhardt :muscle_tone2:

Til info, så hár vi hørt om enkelte brugere der oplever, at de skal logge ind hver gang de starter appen til Samsung tv op. Det er noget der undersøges, men det er ikke lykkedes os at genskabe og dermed finde årsagen til denne fejl endnu.

:slight_smile: Ja ok Kasper, og det var så lidt.

God dag-

Besvar