5G-mobilnetværket er klar – er du?


Omdømme 7
Badge +9

Danmarks bedste mobilnetværk* er først med 5G. Og du kan derfor opleve de lynhurtige hastigheder, når du surfer, gamer og streamer med en 5G-mobil. 

Du kan allerede nu opleve 5G-hastigheder i store dele af Danmark. Og ved udgangen af 2020 forventer vi, at dække 90% af danskerne. Læs mere om 5G her.

Hvordan kan jeg opleve 5G-hastighederne?

Fra 199,-/md. kan du få et YouSee-mobilabonnement med 5G. Så er det helt op til dig, hvilken 5G-mobil du vil vælge. Se dem her.

*Danmarks bedste mobilnetværk leveres af TDC NET.


12 Kommentarer

Danmarks bedste mobilnetværk* er først med 5G. Og du kan derfor opleve de lynhurtige hastigheder, når du surfer, gamer og streamer med en 5G-mobil. 

Du kan allerede nu opleve 5G-hastigheder i store dele af Danmark. Og ved udgangen af 2020 forventer vi, at dække 90% af danskerne. Læs mere om 5G her.

Hvordan kan jeg opleve 5G-hastighederne?

Fra 199,-/md. kan du få et YouSee-mobilabonnement med 5G. Så er det helt op til dig, hvilken 5G-mobil du vil vælge. Se dem her.

*Danmarks bedste mobilnetværk leveres af TDC NET.

Hej Kasper

Kan godt lide din optimisme :wink: Hvad hjælper det. Hvis mobilen ikke kan trække 5G? På min nuværende IPhone? Bekendt med, at 5G bliver opdelt. Efter hvad jeg kan se på jeres kort, så bliver det først rullet ud i november? Bortset fra det, så skal jeg opsige det nuværende abonnement, så jeg som bruger kan tilsluttes 5G? Eller, skal jeg købe en ny mobil?

:slight_smile: Hvis ikke din mobil har 5G, er der kun en vej at købe en af de mobiler. som lige pt er på market som har 5G. Personligt venter jeg dog lidt. med investering i ny mobil. Og omkring abonnement ingen ide. Kunne forstille mig at man skulle have nyt. Bliver et gæt. Det ved youSee givet mere om. eller andre bruger med 5G Mobiltelefon.

Jeg undskylder mange gange for, at som bruger bliver ved med at undskylde for: YouSee-Musik :wink: Det giver god mening, at det bliver koblet sammen :grinning:

Jeg undskylder mange gange for, at som bruger bliver ved med at undskylde for: YouSee-Musik :wink: Det giver god mening, at det bliver koblet sammen :grinning:

 

Omdømme 7
Badge +2

Min interesse ligger kun i om der kommer 5G mobilt bredbånd med flatrate, end i stedet for den nuværende metode med 4G’en der tørt sagt er meget gammeldags med maksimum på daten.

5G mobilt bredbånd med flatrate vil være til stor hjælp for os der stadig kun kan få en gammeldags langsom internet forbindelse via telefonkablerne.

Min interesse ligger kun i om der kommer 5G mobilt bredbånd med flatrate, end i stedet for den nuværende metode med 4G’en der tørt sagt er meget gammeldags med maksimum på daten.

5G mobilt bredbånd med flatrate vil være til stor hjælp for os der stadig kun kan få en gammeldags langsom internet forbindelse via telefonkablerne.

:slight_smile: Hej Jeg læste mig frem til Persen M. i forbindelse med 5G er søsat så skulle hastigheden på  på 4G ligeså blive for øget, men lige hvor meget præcist ved jeg ikke lige.

Så lige pt beholder, jeg min mobil 4G lidt i nu og ser tiden an.

God aften. 

Omdømme 7
Badge +2

Min interesse ligger kun i om der kommer 5G mobilt bredbånd med flatrate, end i stedet for den nuværende metode med 4G’en der tørt sagt er meget gammeldags med maksimum på daten.

5G mobilt bredbånd med flatrate vil være til stor hjælp for os der stadig kun kan få en gammeldags langsom internet forbindelse via telefonkablerne.

:slight_smile: Hej Jeg læste mig frem til Persen M. i forbindelse med 5G er søsat så skulle hastigheden på  på 4G ligeså blive for øget, men lige hvor meget præcist ved jeg ikke lige.

Så lige pt beholder, jeg min mobil 4G lidt i nu og ser tiden an.

God aften. 


Her ser den ikke særlig positiv ud har jeg lige fundet ud af med TDC’s dækningskort.

Hastigheder på 200+ Mbit er ekstremt klattet, jeg skulle eks. bo omkring 500m længere oppe af vejen for at komme op på over de hastigheder. På min adresse er det kun en 50-100 Mbit der kan tilbydes, så deres mast her i området i Odense har dælme en meget elendig data dækning.

Heller ikke just godt for industrien, taget i betragtning at vi også har et stort industri område liggende lige bag ved vores boligkvarter.

:slight_smile: Nej Persen M. Det har du fat i noget rigtigt. det har du ret i 

Det kan jeg godt følge.

God aften.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Kasper

Kan godt lide din optimisme :wink: Hvad hjælper det. Hvis mobilen ikke kan trække 5G? På min nuværende IPhone? Bekendt med, at 5G bliver opdelt. Efter hvad jeg kan se på jeres kort, så bliver det først rullet ud i november? Bortset fra det, så skal jeg opsige det nuværende abonnement, så jeg som bruger kan tilsluttes 5G? Eller, skal jeg købe en ny mobil?

Hej @Phoenix 73 

Det er naturligvis en forudsætning at enheden understøtter 5G. Her kan du se hvilke telefoner vi har i salg, som understøtter 5G: https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/?filter=klar-til-5g

Hvis du ikke har et 5G abonnement, skal du opgradere til dette samt have en 5G kompatibel telefon for at få glæde af det nye netværk. 

Her kan du se hvilke af vores abonnementer, som har 5G inkluderet:
https://yousee.dk/mobil/abonnementer/

5G rulles ud løbende og forventes endeligt udrullet over hele landet, ved udgangen af 2020. 

Angående mobilt bredbånd og 5G:
Vi vil på sigt vil kunne tilbyde 5G på mobilt bredbånd, men vi er endnu ikke klar med hverken priser eller lanceringstidspunkt.

 

Omdømme 1

Danmarks bedste mobilnetværk* er først med 5G. Og du kan derfor opleve de lynhurtige hastigheder, når du surfer, gamer og streamer med en 5G-mobil. 

Du kan allerede nu opleve 5G-hastigheder i store dele af Danmark. Og ved udgangen af 2020 forventer vi, at dække 90% af danskerne. Læs mere om 5G her.

Hvordan kan jeg opleve 5G-hastighederne?

Fra 199,-/md. kan du få et YouSee-mobilabonnement med 5G. Så er det helt op til dig, hvilken 5G-mobil du vil vælge. Se dem her.

*Danmarks bedste mobilnetværk leveres af TDC NET.


Så mangler vi bare i kan leverer en (hybrid) router. Glæder mig til at få bredbånd igen :-)

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle,

Så er der gode nyheder, hvis du er interesseret i 5G på mobilt bredbånd:muscle_tone1:

 

Hejsa lige et spørgsmål hvornår lukker yousee op for de store hastigheder på 5G..... da i snakkede om det på et tidspunkt..... skulle vi have hastigheder på 1-2 gbit i stedet for de 50-100mbit vi har nu?? 

Besvar