YouSee Tv & Film app til LG tv WebOS 2.0 eller nyere


Omdømme 5
Badge +7
  • YouSee Forum Team
  • 2455 kommentarer
Hvis du har et LG SmartTv med styresystemet WebOS 2.0 eller nyere, kan du fra i dag se dine Tv-kanaler og film mm. i den helt nye YouSee Tv & Film-app på dit Tv.

Det eneste, det kræver udover styresystemet, er en Tv-pakke fra YouSee og en internetforbindelse på minimum 20Mbit.


Se her, hvordan du kommer i gang med YouSee Tv & Film appen på dit LG TV.

På nogle modeller vil fremgangsmåden være en anden og i så fald kan du finde hjælp til hvordan du installerer apps på dit LG SmartTv i manualen og på lg.com/dk.

Appen giver i dag adgang til følgende tjenester:
- Live-Tv
- Start forfra
- Tv-arkiv
- Bland Selv-indhold (men ikke funktion)
- Film & serier
- Lejefilm
- Børneunivers


Menuen ligner til forveksling den ældre opbygning på vores Tv-boks, men vil senere blive opdateret til at matche vores andre menuer ligesom der fortsat bliver arbejdet på appen. Derfor er det også vigtigt at huske, at opdatere den jævnligt.

Vil du have den fulde Tv-oplevelse og endnu flere muligheder, såsom mulighed for at blande dine kanaler, Tv-guide samt pause på live-tv, så anbefaler vi vores Tv-bokse.

Har du lyst til at dele dine erfaringer med appen eller dukker der spørgsmål op, så skriv endelig en kommentar nedenfor :)

God fornøjelse!

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
App'en til Shield TV (Android) må da også gerne snart få et nyt Design, så den svarer til det der er på Boks/Tablet.
Ligeledes nu det drejer sig om App's, hvad med Panasonic.?
Er der problemer med appen? Når jeg prøver at logge ind på mit lg tv så siger den mit brugernavn og adgangskode er forkert, men når jeg logger ind her på siden eller på tv.yousee.dk så er der slet ingen problemer?
Omdømme 4
Badge +6
Radiomanden skrev:

App'en til Shield TV (Android) må da også gerne snart få et nyt Design, så den svarer til det der er på Boks/Tablet.
Ligeledes nu det drejer sig om App's, hvad med Panasonic.?



Tak for din feedback.

Hvad angår en app til yderligere tv'er, må vi vente og se.

bjarne9595 skrev:

Er der problemer med appen? Når jeg prøver at logge ind på mit lg tv så siger den mit brugernavn og adgangskode er forkert, men når jeg logger ind her på siden eller på tv.yousee.dk så er der slet ingen problemer?



Det skulle meget gerne være det samme. Jeg ved ikke, om det kan være det, men det kan være lidt drilsk med store og små bogstaver på en tv-fjernbetjening - det er dog vigtigt, at der bliver taget højde for det. Umiddelbart er det mit bedste bud.

Stefan, YouSee Forum Team
YouSee Tv & Film-app virker ikke særlig godt på mit LG OLED TV (model 2017). Sidste gang jeg så en film var der 7 afbrydelser (cirkel der bliver ved med at køre rundt), hvor jeg måtte genstarte filmen og spole frem til, hvor jeg var kommet til. Jeg har tidligere brugt min iPhone til at streame YouSee Tv & Film til Apple TV, og den metode har stort set aldrig fejlet. Er det app'en til WebOS, som skal gøres bedre (mere buffer eller ...?), eller kan det ikke blive bedre. Jeg havde glædet mig til, at der kom en app til WebOS, men som den virker nu, så er den ubrugelig og et meget skuffende bekendskab.
Jeg glemte lige at skrive, at jeg har 100/20 Mbit YouSee internetforbindelse, så problemet med afbrydelser bør ikke skyldes lav internet hastighed. Er der andre, der har erfaringer med den nye YouSee Tv & Film-app til LG (OLED)?
Omdømme 4
Badge +6
Perjen skrev:

Jeg glemte lige at skrive, at jeg har 100/20 Mbit YouSee internetforbindelse, så problemet med afbrydelser bør ikke skyldes lav internet hastighed. Er der andre, der har erfaringer med den nye YouSee Tv & Film-app til LG (OLED)?



Hvordan er tv'et koblet til nettet? Hvis det er trådløst, kan det evt. være interessant at høre, om det er anderledes med en kablet forbindelse.

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg kan ikke logge på den nye LG WebOS app - den siger, at mit brugernavn og adgangskode er forkert. Det er det ikke; der er styr på store og små bogstaver osv. Har prøvet med to forskellige brugerkonti - samme problem. Trådet 500/500 forbindelse.
Omdømme 7
Badge +6
Det tyder på at du skal kontakte teknisk support, da det ikke er noget der kan gøres ved her på brugerforummet, med hensyn til fejlretning på konti.
Jeg har haft fat i YouSee support. De kunne ikke hjælpe, men bad mig vente. Jeg fik at vide, at næste version måske ville virke. Ikke at de kendte årsagen, men måske ville den næste version (tilfældigvis) også løse login-problemet.
Omdømme 7
Badge +6
Kender ikke til hvad der måtte være af problemer på LG, bruger den på Shield TV. (Android).
Dejligt med appen til WebOS, selvom den virker mere ustabil end fx den til Apple TV. Den har i al fald genstartet mit tv et par gange nu.

Her er et dog et forslag til næste opdatering: Nyeste afsnit af tv-programmer bør vel stå øverst i listen?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)