YouSee Premierefilm juli

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 336 kommentarer
Har du en TV-boks fra YouSee, så får du hver måned fri adgang til en udvalgt premierefilm, som du kan se, når du vil - og lige så mange gange du vil.

YouSee Premierefilm - som oprindeligt hed TDC Premierefilm -  er nu tilgængelig for alle tidligere TDC TV-kunder samt alle YouSee kunder med den nye tv-boks (Humax).

Denne måneds premierefilm er The Hateful Eight som er indstrueret af ingen mindre end Quentin Tarantino med bl.a. Samuel L. Jackson i hovedrollen.

Find filmen ved at gøre følgende (hvis punktet ikke findes, så kan det hjælpe at genstarte tv-boksen):

• Tryk på menu-knappen på din fjernbetjening
  • Vælg Film i menuen
  • Find månedens YouSee Premiere og tryk "OK".
Her kan du læse meget mere om YouSee Premierefilm her, hvor du også kan læse mere om filmen.

God fornøjelse.

3 Kommentarer

Jeg har en Cisco box, og har været TDC kunde i mange år og har set Premierefilm uden problemer. Men da jeg ville se The Hateful Eight igår kunne det ikke lade sig gøre. 

I starten gik det fint, lige indtil de kom til huset, så gik skærmen i sort et stykkke tid og da billedet kom tilbage var der spolet næsten frem til slutningen af filmen.

Er det boxen det er galt med, eller er der fejl i fimen I har lagt ud?

samme fejl her !

Jeg klarede problemet ved at genstarte boxen 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)