YouSee Musik: Ny app og website


Omdømme 6
Badge +6
I dag lancerer vi en helt ny YouSee Musik-app samt et nyt musiksite, som skal give dig en endnu bedre oplevelse på vores musiktjeneste.

Den nye app giver dig bl.a. en lydkvalitet der er dobbelt så god som den tidligere. Derudover får du efterspurgte Chromecast Audio-understøttelse på den nye app.

Af funktionaliteter får du følgende:

  • Bedre lydkvalitet: 320 Kbit/s (tidligere 192)
  • Chromecast Audio
  • Mini-afspiller i bunden, som altid er tilgængelig
  • Et mere brugervenligt og intuitivt design.
Den nye app erstatter den gamle, og kan findes i både App Store og i Play Butik. Det er ikke en opdatering til den gamle app, så den skal hentes fra ny på App Store/Play Butik.

https://

https://

https://


40 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1
Djanko skrev:
App'en virker ikke og er sandsynligvis taget tilbage. Den er ikke at vise i App store mere.

Første og hver eneste gang at jeg var inde i den og skulle afspille favoritter, (som nu er den eneste måde at få mine albums på), siger den hver gang "En sag blev sprunget over da der var problemer med afspilningen".

Hvorfor tester man ikke så noget før man sender det ud?

Kommer den i en forbedret udgave, eller kan jeg godt fjerne den igen?

Johnny F.

YouSee  Musik-app findes da stadig i App store og i Google Play.
Undersøg selv om du har seneste version.
Hej Casper.

Tak for info jeg vil prøve at "lege" med det.

mvh HP

Omdømme 1
Kan det virkelig være rigtigt den ikke downloader ens favoritter/dine playlister uden man lytter til dem ?

Det virker lidt uoverskueligt at skulle lytte til samtlige sange inde jeg forlader WiFi...

Opdatering: De bliver downloaded, det er bare ufattelig langsomt..

Ja den gamle findes, men ikke den nye App...

Den nye hedder Yousee Music...

Vilhelm skrev:
Djanko skrev:
App'en virker ikke og er sandsynligvis taget tilbage. Den er ikke at vise i App store mere.

Første og hver eneste gang at jeg var inde i den og skulle afspille favoritter, (som nu er den eneste måde at få mine albums på), siger den hver gang "En sag blev sprunget over da der var problemer med afspilningen".

Hvorfor tester man ikke så noget før man sender det ud?

Kommer den i en forbedret udgave, eller kan jeg godt fjerne den igen?

Johnny F.

YouSee  Musik-app findes da stadig i App store og i Google Play.
Undersøg selv om du har seneste version.
Ja den gamle findes, men ikke den nye App...

Den nye hedder Yousee Music...

Virker den nye app på Sonos og Bluesound?

Med hvilken bitrate kommer den ny YouSee musik streaming?

Omdømme 6
Badge +1
Hdmusik skrev:
Virker den nye app på Sonos og Bluesound?

Med hvilken bitrate kommer den ny YouSee musik streaming?

1. spørgsmål: Ja

2. spørgsmål: 320 kbps i Hi-Fi Dolby Pulse lydkvalitet.

Omdømme 1
Jeg kan ikke få appen til at virke med chromecast og s7 edge. Mine andre enheder er fint på. Hvordan får jeg det til at virke
Omdømme 1
Nogen hjælp her
Omdømme 2
Hej igen, og tak for svaret.

Hvornår sker der noget angående tilgængeligheden i jeres YouSee Musik-app til iPhone, når det kommer til bedre support for VoiceOver (skærmlæser til blinde), samt korrekt programmering så også svagtseende kan få glæde af appen?

Siden, at jeg skrev sidst, er der udsendt nogle opdateringer til jeres app - men der er absolut intet sket angående tilgængeligheden!

Det er, for at sige det, temmelig irriterende, at Danmarks største underholdningsunivers, nemlig YouSee, ikke tager det her en skid seriøst!

Svar ønskes.

På forhånd tak.

/ Anders
Omdømme 1
Hvornår bliver Samsung Galaxy s8+ kompatibel med YouSee Musik?
Omdømme 7
Badge +9
Hej hebs

Oplever du stadig problemer med YouSee Musik og din Galaxy S8? Umiddelbart så skulle det da virke. Hvad får du af fejl?

Ps. til jer andre i tråden her, så må I endelig vende tilbage såfremt I stadig mangler svar.
Omdømme 1
Den fejler stadig.
Når man afspiller sin playliste så lukker app'en ned 19 ud af 20 gange så snart den går på lockscreen.
Og der er intet i telefonen som er sat til at lukke app'en ned. Der er flere anmeldelser på Google Play med samme fejl på galaxy
Omdømme 6
Badge +6
Hej hebs,

Vi har bedt vores eksperter om at se nærmere på problemet - vi er i forvejen igang med at se nærmere på stabiliteten.

Du kan evt. forsøge at geninstallere Musik-app'en samt slette cachen direkte i app'en, hvis du ikke allerede har forsøgt det - det virker i rigtig mange tilfælde.

Vh
Nikolaj
Omdømme 1
Det er prøvet uden held flere gange

Besvar