YouSee Mobil på Danmarks bedste netværk


Omdømme 6
Badge +6
I sidste uge blev det offentliggjort, i den seneste rapport fra Teknologisk Institut, at TDC har det absolut stærkeste mobilnetværk i Danmark.

Det er en glædelig nyhed for alle os YouSee’ere, som længe har glædet os til at se resultatet af de kæmpe investeringer i mobilnetværket.

Målingerne er taget på 500 lokationer, som er tilfældigt valgt af Teknologisk Institut uden kendskab/hensyntagen til antenneplaceringer.

Der er blevet målt på fire parametre: tale, data upload, data download og videostreaming. Dataen viser tydeligt, at TDC overgår alle konkurrenter i Danmark.

Denne udvikling skal naturligvis fortsætte, så netværket fremover forbliver det bedste i Danmark. Vi ved, at der er flere steder, hvor dækningen ikke er optimal, og derfor har TDC lavet en App, hvor du nemt kan tage en hastighedstest på din lokation, som bliver sendt videre til mobil-teknikerne - dette sker helt anonymt!

Det er en god og nem måde at melde problemer ind, så vi fremover kan arbejde videre med kvaliteten på netværket. App’en hedder TDC NetPerform og er tilgængelig for Android og iOS-brugere – vi vil anbefale alle at benytte den, så vi fremover kan videreudvikle netværket :)

Du kan finde hele rapporten på http://tdc.dk/mobilnet/ og mere information om TDC NetPerform-appen på http://fly.tdc.dk/publish.php?id=34720

/Nikolaj


3 Kommentarer

Android   &  iOS-brugere

Feedback på TDC NetPerform
Den virker hos mig.
Jeg har dog et stort problem, med at se den sorte skrift på bjælker med blå baggrund.

På siden "Mine Hastighedstest" kunne jeg dog læse dette uden lup:
(Mit Wi-Fi var slået fra :p)

Download 9,2
Upload 3,3
Ping 54 ms

Fed ide med at sådanne tal automatisk sendes videre til dem der arbejder med at gøre nettet bedre. 

Omdømme 5
Badge +2
Så både TDC og Telia/Telenor har Danmarks bedste/absolut stærkeste mobilnetværk, begge i følge TI?

Omdømme 6
Badge +6
Hej Emil,

Det ville i hvert fald ikke være troværdigt!

I Teknologisk Instituts seneste rapport fra 2015 bliver TDC's netværk kåret til det suverænt bedst, mens Telenor og Telia reklamerer ud fra rapporten i 2014 - man må gå ud fra, at det snart stopper :)

/Nikolaj

Besvar